OK dan is er nu alle tijd om de haat op LEC te gaan richten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ze bij Mercedes ook doorhebben dat het de beste coureur daar is.
Lewis gaat dat uitzoeken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom kreeg Russel geen teamorders? Ik vraag het maar even aan de voorspellers hier?
Gewoon net als vrachtwagens sturende achterwielen monteren,quote:Op zondag 10 april 2022 08:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onderstuur is het probleem van de RB
Het is nog steeds een Hondamotor dit jaar hoorquote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
sinds het rbr powertrains is is het eigenlijk al niet goed, veel van hun motoren vallen uit. Honda had dat toch beter op orde.
bij Honda waren ze voorzichtig, nu zetten die engineers de kraan vol open.quote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
sinds het rbr powertrains is is het eigenlijk al niet goed, veel van hun motoren vallen uit. Honda had dat toch beter op orde.
Die twee tiende heeft ze geen 36 punten gekost. Eerst de focus maar op betrouwbaarheid.quote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef nils7 het volgende:
Terechte winnaar maar RB moet nog even twee tiende zien te vinden.
Wat is er mis met Sjarrel?quote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK dan is er nu alle tijd om de haat op LEC te gaan richten.
Is al volop begonnen lees ik zo
Duitse degelijkheid, totaal kleurloos maar toch de punten binnenharkenquote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En dat met zo'n beroerde auto. Doen ze toch ergens iets goed.
Kun je ook eens een niet kansloze post produceren?quote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK dan is er nu alle tijd om de haat op LEC te gaan richten.
Is al volop begonnen lees ik zo
Vanalles. Maar dat vond ik een paar jaar geleden ook alquote:
Zeg het maar... iets in 2019 geloof ik... ik vind het prima dat Ferrari terug is. Maar ik hoop wel dat Leclerc er nog zwaar voor zal moeten vechten.quote:
Door die auto blijven ze uit de problemenquote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En dat met zo'n beroerde auto. Doen ze toch ergens iets goed.
Weinig, gewoon een sympathieke coureur. Het is vooral zuur dat de betrouwbaarheid bij RB de strijd om het kampioenschap zo vroeg al beslist doet lijken.quote:
Maar geen "Vorsprung durch Technik" meerquote:Op zondag 10 april 2022 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitse degelijkheid, totaal kleurloos maar toch de punten binnenharken
Hahah wtfquote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes gewoon bovenaan het constructeurs kampioenschap
Niet de meest sympathieke coureur van het veld. Desondanks is het hem wel gegund natuurlijk.quote:
Duitse degelijkheid.quote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes gewoon bovenaan het constructeurs kampioenschap
Kijk daar gaat het mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |