En dat op Pasen, hoe durven julliequote:Op zaterdag 16 april 2022 12:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik wakker kan worden zonder tig tr's te moeten behandelen of iemand toe moet spreken in de fb reeks
Misschien is het wel tikje naief van mijn kant, but one can dream toch?quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verwachtingen een beetje bij moet stellen.
[..]
Die heb ik ook verwijdert, voegt niets toe en op de man enzoquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ja prima, ik snap wel dat hij weg is maar mijn post was een reactie op een post ("moeten we je nu Wantie gaan noemen?") die volgens mij ook behoorlijk aan die omschrijving voldoet.
Zou het oprecht jammer vinden als je het voor gezien houdt maar aan de andere kant kan ik het je ook niet kwalijk nemenquote:Op zondag 17 april 2022 08:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En als jij/jullie je gedrag een beetje zouden bijstellen zou het hier veel aangenamer zijn.
Maar jullie pleziertje is het belangrijkste natuurlijk.
Btw ... ik houd het hier verder ook voor bekeken.
Weer eentje voor op jullie palmares.
Well done suckers
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Het enige verschil met OOR dat er hier meer ruimte is voor twijfelachtige bronnenquote:Op zondag 17 april 2022 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gelieve dat topic te verplaatsen naar OOR
Er is amper nog een BNW’er die er post...buiten jij![]()
Rest is weg gejaagd door het alombekende, alles belachelijk makende kleuter kliekje
quote:Op zondag 17 april 2022 11:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg, zo lastig is het niet hoor.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:58 schreef Ali_boo het volgende:
Persoonlijk gekibbel hoort verder niet thuis in het fb topic
YOU KNOW WHO YOU ARE
Nee, blijf.quote:Op zondag 17 april 2022 08:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En als jij/jullie je gedrag een beetje zouden bijstellen zou het hier veel aangenamer zijn.
Maar jullie pleziertje is het belangrijkste natuurlijk.
Btw ... ik houd het hier verder ook voor bekeken.
Weer eentje voor op jullie palmares.
Well done suckers
Hoe vind je zelf dat het gaat? Lees de posts maar eens terug:quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:24 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we weer normaal doen?
Nou ja, zo normaal mogelijk.
Dan ga je toch lekker naar NWS en OOR ? ... daar ga je lekker de dingen lezen die jij wil horen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat het gaat? Lees de posts maar eens terug:
BNW / Russia vs ukrain WW3, de journalisten spreken voor ons...
Sommige users posten daar over niets anders dan nazi's. Je zou bijna vergeten dat het topic gaat over de oorlog tussen Rusland en Oekraïne ipv de oorlog tussen Rusland en de nazi's 80 jaar geleden.
Is dat wat je vind thuishoren in het BNW subforum, want jouw dienstdoende mod lijkt het allemaal prima te vinden en dergelijk gedrag alleen maar aan te moedigen.
Ehm....nee?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar NWS en OOR ? ... daar ga je lekker de dingen lezen die jij wil horen.
Waarom jezelf toch steeds zo kwellen door je dagelijks te komen ergeren in BNW ?
zeg dan niksquote:
Dit….quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:24 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we weer normaal doen?
Nou ja, zo normaal mogelijk.
Uhm hier is al discussie over geweest. Lastig.quote:Op maandag 25 april 2022 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou willen voorstellen om de titel van Nasleep verkiezingen #109 interne machtsstrijd! aan te passen. Ik zie dat er in POL nu ook een topic een soortgelijke titel heeft wat wellicht voor verwarring kan zorgen.
Mij leek het een goed idee om de nadruk wat meer te leggen op de culturele/politieke randzaken in de VS. Daar wordt het meest over gepost en is ook in lijn met BNW. Dus bijvoorbeeld iets als 'VS - Culture wars, voter fraud & secret agendas'. Maar als anderen een beter idee hebben is dat natuurlijk ook prima.
Het is inderdaad eerder ter sprake gekomen. En toen is er voor zover ik weet uiteindelijk niet veel mee gedaan. Volgens mij omdat het ook niet duidelijk was hoe het topic dan genoemd zou moeten worden. Vandaar dus mijn voorstel. Ik denk dat het duidelijkheid kan scheppen en een betere richtlijn kan geven. De OP kan dan ook worden aangepast.quote:Op maandag 25 april 2022 13:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Uhm hier is al discussie over geweest. Lastig.
Zelf ben ik voor, we zijn twee jaar verder. De verkiezingen zijn bijna ondergeschikt geworden aan de rest van de materie die daar besproken word. Met dat hoort een nieuwe titel en een andere insteekquote:Op maandag 25 april 2022 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou willen voorstellen om de titel van Nasleep verkiezingen #109 interne machtsstrijd! aan te passen. Ik zie dat er in POL nu ook een topic een soortgelijke titel heeft wat wellicht voor verwarring kan zorgen.
Mij leek het een goed idee om de nadruk wat meer te leggen op de culturele/politieke randzaken in de VS. Daar wordt het meest over gepost en is ook in lijn met BNW. Dus bijvoorbeeld iets als 'VS - Culture wars, voter fraud & secret agendas'. Maar als anderen een beter idee hebben is dat natuurlijk ook prima.
Politiek VS prima hoor was ik eerder ook voorstander van of 2 verschillende topics of inderdaad aanpassen naar een algemeen politiek VS bewijs voor de grootschalige fraude zit er toch niet meer in.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelf ben ik voor, we zijn twee jaar verder. De verkiezingen zijn bijna ondergeschikt geworden aan de rest van de materie die daar besproken word. Met dat hoort een nieuwe titel en een andere insteek
Als er verder geen bezwaren zijn van andere users neem ik de titel over. De nieuwe OP mag je me dm'en
Hoi Yvonne ik kreeg zojuist een waarschuwing dat ik een ban op kan lopen omdat ik iemand aanraadde om te gaan verhuizen als hij zich niet echt thuis voelt in Europa..quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ik ga opruimen, helemaal klaar met dit gezeik.
Regelrechte beledigingen aan mensen die hier niet zijn mogen wel, evenals insinuaties gebaseerd op de onderbuik en Kremlin-Propaganda?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:54 schreef Ali_boo het volgende:
Heb nu eenmaal een aantal richtlijnen voorgeschreven om de reeks draaiende te houden , daar ga ik niet van afwijken
Zo laat ik over het algemeen heel veel toe maar heb wel een zero tolerance beleid als het gaat iemand een Kremlin shill noemen, of zoals in jouw geval insinueren dat iemand beter af is om in Rusland te wonen. Alleen omdat die het niet eens is met het gevoerde westerse beleid
Gewoon geen sneren, hoe subtiel ze ook wel niet zijn
Ik denk dat context erg belangrijk is in deze.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Yvonne ik kreeg zojuist een waarschuwing dat ik een ban op kan lopen omdat ik iemand aanraadde om te gaan verhuizen als hij zich niet echt thuis voelt in Europa..
Valt dit onder belediging?
Zo ja.. dan ban me maar!
Thx
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:55 schreef yvonne het volgende:
BNW / VS - Culture Wars, Voter Fraud & Secret Agendas
Gesloten.
Oh en weer heropend na een dikke bezemactie.quote:
Ben nu ook aan het werk. Maar gister was gekkenhuis.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en weer heropend na een dikke bezemactie.
Hoi mods, dit voegt zoals gewoonlijk niks aan het topic toe.quote:
off topic gelul met mijquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Waarom ijn mijn posts weggehaald in het Rusland topic?
Jouw off topic gelul staat er anders nog.quote:
zonnetje schijntquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw off topic gelul staat er anders nog.
En waarom dan weer deIk stel toch gewoon een vraag?
euh nee ?quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Probeer es een comment te geven zonder iedereen direct "mafkezen" te noemen ?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
Er wordt weer vreemd gemodereerd in BNW, ik krijg het idee dat er een BNW-moderator iets te diep in de materie zelf zit. Als je kritiek hebt op Putin word je comment weggehaald zonder enige vorm van uitleg.
Wat is hier aan de hand?
Maar ben jij moderator dan?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Probeer es een comment te geven zonder iedereen direct "mafkezen" te noemen ?
Dat zou al veel helpen.
nope, ik ben maar gewone user die hier dagelijks post, en jouw kutcomment gelezen heeft en op gereageerd metquote:
Houd je erbuiten dan. En nu doe je hetzelfde als waar je mij van beticht.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nope, ik ben maar gewone user die hier dagelijks post, en jouw kutcomment gelezen heeft en op gereageerd met, de enige waardevolle reactie
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Waarom ijn mijn posts weggehaald in het Rusland topic?
quote:
Nope ook dat heb ik allemaal verwijdertquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
Er wordt weer vreemd gemodereerd in BNW, ik krijg het idee dat er een BNW-moderator iets te diep in de materie zelf zit. Als je kritiek hebt op Putin word je comment weggehaald zonder enige vorm van uitleg.
Wat is hier aan de hand?
Waarom je andere users geen mafkezen mag noemen?quote:Jeetje, wat zijn er veel mafkezen die Putin lopen te verdedigen of de NAVO als slecht omschrijven, terwijl een van de eerste posts al stelt dat de NAVO verdedigd en nooit aanvalt. En als je denkt dat Rusland geen andere keuze had dan Oekraïne aanvallen, dan lees je teveel fake news...afkomstig uit Rusland.
Dat is die niet, wel is hij vrij om hier zijn zegje te doen net zoals jijquote:
Het is ook offtopic en zal het daarom ook zo verwijderenquote:Op woensdag 22 juni 2022 06:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi mods, dit voegt zoals gewoonlijk niks aan het topic toe.
Ik dacht bijvoorbeeld dat je niemand direct een wappie mocht noemen, maar het wel mag hebben over wappies. Ik noem niemand een mafkees, maar ik mag het wel hebben over mafkezen, toch? (want op die manier mag je wel gaan vegen in het Amerika topic)quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Waarom je andere users geen mafkezen mag noemen?
Wat denk je zelf?
Heel vreemd idd dat ik dit soort post weghaal
Ik ben er ook voor jouw he , als frenky iets gedaan heeft wat tegen de regels is , gaat die net zoals iedereen op de bon en zal ik hem uiteraard daarop aansprekenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat denk ik van @:Frenky893 ook, maar op mijn vragen of hij er nog steeds zo over dacht kwamen alleen kleinerende opmerkingen. Zoals altijd wanneer er iemand aangesproken wordt op aantoonbare onzin.
De wereld vergaat niet, maar echt bevorderlijk voor dit subforum is dergelijk gedrag natuurlijk ook niet.
Zo belangrijk vind ik het niet hoor. Het kwam toevallig ter sprake in het lopende topic.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor jouw he , als frenky iets gedaan heeft wat tegen de regels is , gaat die net zoals iedereen op de bon en zal ik hem uiteraard daarop aanspreken
Quote hem anders en ik zal er naar kijken
Topquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het niet hoor. Het kwam toevallig ter sprake in het lopende topic.
Maar ok, ik zal wat vaker TR's zetten als er weer onzin gepost word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |