Joh ga eens kijken en dan mag je later terug komen.quote:
Sure, ik sluit het ook niet uitquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:20 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Joh ga eens kijken en dan mag je later terug komen.
Wat deze Brit zegt is gewoon een bevestiging wat velen al beweerden.
Krijgsgevangenen worden op barbaarse wijze om het leven gebracht!
Ja nou we zien vreselijk Russen daar staan met geweren tegen zn hoofd en foltering bewijzen op zn lichaam... laat me niet lachen...quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sure, ik sluit het ook niet uit
Maar ik sluit ook niet uit dat hij met een gun tegen zijn hoofd verhaaltjes aan het vertellen is
1 user ... meerdere usersquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Isdatzo het volgende:
He, net had je het nog over 'genoeg users' maar het is er dus maar één.
Ik sluit het niet uit, ik zei hetzelfde toen al de Russische jongetjes huilend met hun moedertjes mochten bellen dus ik zie ff niet precies waar je om zou moeten lachenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:22 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja nou we zien vreselijk Russen daar staan met geweren tegen zn hoofd en foltering bewijzen op zn lichaam... laat me niet lachen...
WW3 here we comequote:Op dinsdag 19 april 2022 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
Levensgevaarlijke retoriek van de Amerikanen
[ twitter ]
Nee de stelling was dat iedereen wel weet dat Oekraïne corrupt isquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
1 user ... meerdere users
beetje corrupt ... veel corrupt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ok. Vindt het prima. Hopelijk zie je nu wel in dat het Nazi probleem in de Oekraine ongekend is en zeer uitgebereid en machtig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, ik zei hetzelfde toen al de Russische jongetjes huilend met hun moedertjes mochten bellen dus ik zie ff niet precies waar je om zou moeten lachen
doe ermee wat je wil
Uhu ik had net wat info gepost over deze Brit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:15 schreef Schaamlap het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om een nieuw deel te openen.
En meteen een knallend interview met onze opgepakte britse huurling nu in gevangenschap.
En wat je hoor is werkelijk walgelijk wat de Nazi's doen met gevangen genomen Russische soldaten.
I'm being absolutely bombarded with messages, and requests from British media today. Who could have imagine, a million times more indignation from them about my polite interview with a mercenary in captivity, than about the barbaric torture and slaughter of Russian POWs by Ukrainian soldiers. Who would have thought....
Geen idee of er een nazi probleem isquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:28 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ok. Vindt het prima. Hopelijk zie je nu wel in dat het Nazi probleem in de Oekraine ongekend is en zeer uitgebereid en machtig.
Zelensky is een of andere mafketel die per ongeluk/door een grap aan de macht is gekomen en door zijn onmacht de Oekraine in een ongekend conflict heeft gesleept.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee de stelling was dat iedereen wel weet dat Oekraïne corrupt is
Howard kende 'users' die vonden van niet en ik vroeg welke, enige concrete antwoord is een quote van iemand die zegt dat iedereen wel weet dat Oekraïne corrupt is
Niet meer corrupt of minder corrupt en niet de 1 wel en de ander niet want dan zitten er 'users' niet mee te lezen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
Gewoon lekker blijven volhouden joh.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu ik had net wat info gepost over deze Brit.
Je bent een beetje slechte propaganda minister kom op man.
Dat snap ik, anders had je wel mee gelezen neem ik aanquote:
Dat de 3e wereld oorlog in Oekraïne zou beginnen is al in 2016 voorspeld door een Frans/Joodse bilderberg memberquote:
Je bent gewoon jaloers omdat Zelensky zo populair is en het goed doet bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:33 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven volhouden joh.
Ga maar lekker door met je hoofd omdraaien.
Deze huurling wilde al weg toen hij de waarheid zag over het Azov bataljon, dood ordinaire Nazi's die krijsgevangenen en burgers vermoorden.
Allemaal onder controle van ene Zelensky, de clown.
Of Taiwan ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat de 3e wereld oorlog in Oekraïne zou beginnen is al in 2016 voorspeld door een Frans/Joodse bilderberg member
We liggen aardig op schema
Voordeel van op 2 paarden wedden héquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
Levensgevaarlijke retoriek van de Amerikanen
[ twitter ]
Ja schijnbaar kan de USA niet zonder bloedvergieten en ellende... toch fijn zo'n "vriend" nietwaar?quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Of Taiwan ?
China en Rusland worden tegenwoordig al in 1 adem genoemd.
VS heeft al laten vallen dat als China Taiwan aanvalt, dit een aanval op de VS is.
Dus hoe je het ook draait of keert, VS zal zn WW3 krijgen
Zou nog geen schuilkelder aan gaan leggen onder het huisquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Voordeel van op 2 paarden wedden hé
[..]
ja zolang het maar niet op amerikaanse bodem isquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja schijnbaar kan de USA niet zonder bloedvergieten en ellende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |