abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 13:58:08 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204984947
fine whatever, als het je beledigd heeft dan spijt me dat, was niet mijn intentie

mensen die normaliter in BNW posten lijken mij wat meer open minded dan mensen die op dit moment het NWS topic over hetzelfde onderwerp bevolken

klaar :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204985171
Ook de UK prikt een graantje mee (lol de woordspeling) van de sancties tegen Rusland

quote:
Oorlog in Oekraïne: ernstige gevolgen voor Britse 'fish and chips'

De Russische inval in Oekraïne doet de prijzen van heel wat grondstoffen en voedingsmiddelen stijden. In het Verenigd Koninkrijk wordt de traditionele 'fish and chips' haast onbetaalbaar.

Zo'n 40 procent van de vis die de Britten gebruiken voor hun fish and chips komt uit Rusland, de helft van de zonnebloemolie uit Rusland en Oekraïne.

De Britse visfrituurders hopen nu dat Noorwegen visfiles voor het VK gaan produceren, om zo de prijzen onder controle te houden. Als er niet wordt ingegrepen, wordt gevreesd dat een derde van de 'fish and chips shops' zouden kunnen sluiten.
https://www.msn.com/nl-be(...)4d5bb798d2735b0c548e
tot 1/3 sluitingen ... dat belooft ...

Ow en voor de anti-russen is er ook goed nieuws ... de alcohol bevoorrading komt in het gedrang voor de eenvoudige russen.
Maar dan wel vooral whiskey, rum, vermout
Zolang er vodka is, is er niets aan de hand natuurlijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 19:24:11 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204987616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:57 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Oekraine heeft niets meer...
Nah er is nog behoorlijk wat motivatie, en vaderlandsliefde.
En een enorme pishekel aan hun buurland ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204987654
@theguyver Nog een zo'n opmerking zoals hierboven en ik draag je voor, voor een ban

Heb je vaak genoeg gewaarschuwd, ik blijf niet bezig
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 19:30:46 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204987678
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
@:theguyver Nog een zo'n opmerking zoals hierboven en ik draag je voor, voor een ban

Heb je vaak genoeg gewaarschuwd, ik blijf niet bezig
Ehm hoezo?
Ik beledig niemand.
Ik geef alleen aan dat verhuizen een optie is als hij zich hier niet thuis voelt..

Is dat een belediging???

Ik noem bijvoorbeeld niet iemand een ubergruppenfurher!!
pi_204987872
Heb nu eenmaal een aantal richtlijnen voorgeschreven om de reeks draaiende te houden , daar ga ik niet van afwijken

Zo laat ik over het algemeen heel veel toe maar heb wel een zero tolerance beleid als het gaat iemand een Kremlin shill noemen, of zoals in jouw geval insinueren dat iemand beter af is om in Rusland te wonen. Alleen omdat die het niet eens is met het gevoerde westerse beleid

Gewoon geen sneren, hoe subtiel ze ook wel niet zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204988393
Zelfs de aliens steunen Oekraïne en zullen op hun beurt een nucleaire oorlog voorkomen, aldus Juri Geller

pi_204988746
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef fathank het volgende:

[..]
bla bla bla
Mooie inhoudelijke bijdrage weer. :Y)

[ Bericht 10% gewijzigd door Ali_boo op 07-06-2022 21:39:20 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204988932
Ergens op twitter :
quote:
Massive missile attack on the largest grainery "Nika-Tera" in Mykolaiv seaport is aimed at worsening global food crisis. Russia is blackmailing the world and using hunger as weapon. The attack was made after Putin lied that Russia would unblock grain exports by sea from Ukraine.
I call BS
  dinsdag 7 juni 2022 @ 22:20:53 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204989262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 19:54 schreef Ali_boo het volgende:
Heb nu eenmaal een aantal richtlijnen voorgeschreven om de reeks draaiende te houden , daar ga ik niet van afwijken

Zo laat ik over het algemeen heel veel toe maar heb wel een zero tolerance beleid als het gaat iemand een Kremlin shill noemen, of zoals in jouw geval insinueren dat iemand beter af is om in Rusland te wonen. Alleen omdat die het niet eens is met het gevoerde westerse beleid

Gewoon geen sneren, hoe subtiel ze ook wel niet zijn
Het was geeneens een sneer.
Het was een voorstel.

Dus als ik het goed begrijp is het geen probleem om alles en iedereen nazi's te noemen die hier niet posten maar iemand die hier gewoon in Europa niet thuis voelt, zoals je duidelijk kan lezen.
Aanraad om te verhuizen..

Dus....

In ander nieuws Rusland dreigt met nukes ... (Ja alweer) als ze het luchtruim niet openen voor een overheids vliegtuig.

https://m.novinite.com/ar(...)th+a+Nuclear+Missile
  Admin dinsdag 7 juni 2022 @ 23:01:54 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204989697
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 22:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het was geeneens een sneer.
Het was een voorstel.

Dus als ik het goed begrijp is het geen probleem om alles en iedereen nazi's te noemen die hier niet posten maar iemand die hier gewoon in Europa niet thuis voelt, zoals je duidelijk kan lezen.
Aanraad om te verhuizen..

Dus....

In ander nieuws Rusland dreigt met nukes ... (Ja alweer) als ze het luchtruim niet openen voor een overheids vliegtuig.

https://m.novinite.com/ar(...)th+a+Nuclear+Missile
Opgelost :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_204990664
quote:
Boycot die er geen is: 3 Europese landen hebben het aantal verschepingen van Russische olie verdubbeld

Drie van de grootste verladers van de Europese Unie hebben hun transport van Russische olievaten over zee verdubbeld. Dat deden ze ondanks de pogingen van de EU om de oorlogsmachine van het Kremlin stokken in de wielen te steken door de uitvoer van Russische energieproducten te blokkeren.

Griekenland, Cyprus en Malta hebben de grootste scheepvaartsector in de EU. Ze verdienen grof geld met het transport van Russische olievaten op de wereldzeeën. Ondanks de sancties van de EU tegen Russische olie hebben de drie landen hun verschepingen van Russische olie verdubbeld sinds het begin van het conflict in Oekraïne, aldus The Independent, die zich beroept op een analyse van de ngo Global Witness.
...
https://www.msn.com/nl-be(...)47718773daae7b026d84
:7
pi_204990883
Massive missile attack on the largest grainery "Nika-Tera" in Mykolaiv seaport is aimed at worsening global food crisis. Russia is blackmailing the world and using hunger as weapon. The attack was made after Putin lied that Russia would unblock grain exports by sea from Ukraine.

Benieuwd wanneer we hier iets meer over zullen horen.
Is er iets van "bewijs" ? Heeft er iemand het opschrift op de raket kunnen lezen ofzo ?
Dus Rusland zegt toe om graan te laten exporteren uit de "geblokkeerde" havens. De VS en Oekraine verwijten hen zelfs dat ze "gestolen graan" verkopen. Dus Rusland zou er iets aan verdienen, en gaat het dan zelf opblazen :?
En dat tijdens de "serieuze sancties" van het westen, waardoor Rusland al haar inkomsten ziet smelten als ijs voor de zon (so we are told)

Dit stelt natuurlijk Rusland weer een uiterst slecht daglicht. En rara wie heeft daar weer baat bij ?
Volgens mij is dit gewoon in opdracht van Zelensky ... hij geen graan, niemand graan, en al zeker geen inkomsten voor Rusland + nog es extra demoniseren Rusland.

Klinkt als Zelensky Productions ...

Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 08:11:45 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204990891
Lol

De een zijn dood ...
pi_204991578
quote:
Oekraïne wil overwinning "op het slagveld" alvorens te gaan onderhandelen, zegt Zelenski

Oekraïne heeft nood aan een overwinning "op het slagveld" alvorens te gaan onderhandelen over vrede. Dat verklaarde de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan de Britse krant Financial Times.

"We hebben de overwinning in de eerste plaats nodig op het slagveld", zei de president, die ook herhaalde dat zijn land op z'n minst evenveel wapens zou moeten hebben dan de Russen. "Op dit moment kunnen we onvoldoende krachtig vooruitgaan, zonder zware verliezen te lijden", benadrukte hij. Hij vraagt de westerse bondgenoten om meer wapens aan zijn land te leveren.

Op de vraag wat Oekraïne zou beschouwen als een overwinning, antwoordde Zelenski dat enkel een terugkeer naar de situatie van voor de Russische invasie van 24 februari een eerste voorlopige overwinning zou zijn. Uiteindelijk moet de bezetting in het hele land stoppen.

De annexatie van de Oekraïense regio Krim in 2014 werd gevolgd door een conflict met pro-Russische separatisten die door Moskou werden aangedreven en die grote delen in het oosten van het land hebben bezet, alvorens de invasie op 24 februari er kwam.

Wanneer het gaat over de vredesonderhandelingen die sinds eind maart werden opgeschort, zegt Zelenski dat hij niet van zijn standpunt afwijkt dat "elke oorlog moet beëindigd worden aan de onderhandelingstafel".

"Ik ben bereid tot rechtstreekse vredesonderhandelingen met de Russische president Vladimir Poetin, maar enkel wanneer we het kunnen hebben over het beëindigen van de oorlog en niet over blablabla. Daar ben ik toe bereid. Ik denk dat er met niemand anders in Rusland moet worden gepraat dan met hem", besluit hij.

https://www.msn.com/nl-be(...)44b8bfbbbf028b1675fc
Dat deze voorwaarden nooit zullen vervuld worden, is ondertussen wel duidelijk ...
Weinig geruststellend echter dat hij blijkbaar nooit een nederlaag zal aanvaarden.
Wat gaat er gebeuren als hij blijft verliezen en steeds verder met de rug tegen de muur komt ?
En ondertussen steeds meer en zwaardere wapens blijft krijgen ?
Moet er nog een tekeningske bijgemaakt ?
Zelfs een aanval op de Krim is al voldoende om het kruitvat te doen ontploffen. Beide partijen beschouwen de Krim als "van hen".
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 10:00:40 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204991606
Zou ook een beetje gek zijn als hij wat anders zou zeggen
pi_204992187
Finland ... mooie kandidaat voor NATO
Gelukkig hebben ze hun symbolen nog aangepast in 2020
:')

https://pbs.twimg.com/media/FS4i_KAXwAAAr_P?format=jpg&name=small
pi_204992233
De Duitsers hebben de swastika verpest, dat neem ik een paar Finnen niet kwalijk. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 11:54:08 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204992563
Toen de Finnen ermee begonnen bestonden de nazi's überhaupt nog niet, hadden ze wmb niet aan hoeven passen

Maar wel eens verder ... prima kandidaat voor NAVO :Y
  woensdag 8 juni 2022 @ 12:46:18 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204993135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 11:17 schreef UncleScorp het volgende:
Finland ... mooie kandidaat voor NATO
Gelukkig hebben ze hun symbolen nog aangepast in 2020
:')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=small[ afbeelding ]
Het logo bestaat al eeuwen, het is door Hitler als symbool gebruikt voor zijn partij.

De Z word nu door de Russen gebruikt ook buiten de oorlog om al symbool voor support voor de oorlog, veel zien het daarom al een symbool voor onderdrukking en agressie, en dat terwijl de z dus gewoon in ons alfabet voor komt.
pi_204993254
Ja hoor, de Finnen zijn nazi's omdat ze een nazisymbool gebruikten nog voordat de nazi's datzelfde deden :')
Straks gaan jullie nog roepen dat Nederland ook aanhangers van de Russische agressie is vanwege een symbool:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204993345
Lol op mijn andere posts wordt amper gereageerd...maar ter verdediging van het hakenkruis direct 4 reacties
Opvallend 🤔
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 13:14:56 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204993493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:04 schreef UncleScorp het volgende:
Lol op mijn andere posts wordt amper gereageerd...maar ter verdediging van het hakenkruis direct 4 reacties
Opvallend 🤔
ter verdediging van Finland
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 13:29:23 #174
5428 crew  miss_sly
pi_204993653
quote:
Opvallend 🤔
Niet ter verdediging van het hakenkruis.
Je post impliceert dat Finland nazistisch is en de hakenkruizen daarnaar verwezen en dat ze pas zeer recent dus die symbolen van het nazisme hebben afgezworen. Dat is echter niet hoe de situatie in elkaar steekt. Dus het is meer ter verdediging van een te controleren feitelijkheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204993678
quote:
Opvallend 🤔
Zie het maar als een geschiedenisles. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_204993842
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet ter verdediging van het hakenkruis.
Je post impliceert dat Finland nazistisch is en de hakenkruizen daarnaar verwezen en dat ze pas zeer recent dus die symbolen van het nazisme hebben afgezworen. Dat is echter niet hoe de situatie in elkaar steekt. Dus het is meer ter verdediging van een te controleren feitelijkheid.
Ik impliceer niets ... ik merk op.
En ondertussen wel duidelijk dat oekraine meer nazistisch is dan Finland :)
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 13:49:34 #177
5428 crew  miss_sly
pi_204993890
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat laatste weet ik niet. Ongetwijfeld is er in Finland, net als in heel veel landen, een extreem rechtse, nazistische groepering te vinden. Zo ook in Oekraïne. Beide landen zijn m.i. niet nazistisch en hoe groot het probleem werkelijk is in beide landen, is volgens mij niet echt bekend.
pi_204994017
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat laatste weet ik niet. Ongetwijfeld is er in Finland, net als in heel veel landen, een extreem rechtse, nazistische groepering te vinden. Zo ook in Oekraïne. Beide landen zijn m.i. niet nazistisch en hoe groot het probleem werkelijk is in beide landen, is volgens mij niet echt bekend.
Bwa 1e keer dat ik hier nazisme aanhaal. Interesseert mij niet.
Kvond het aantal instant reacties gewoon grappig
pi_204994200
Mijn hindoestaanse buren hebben ook een ding (geen idee wat het echt is) hangen met een duidelijk waarneembare swastika. Als zoiets niet meer zou mogen of kunnen, dan hebben we pas echt een issue.
[..]
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 17:37:18 #180
5428 crew  miss_sly
pi_204996365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Bwa 1e keer dat ik hier nazisme aanhaal. Interesseert mij niet.
Kvond het aantal instant reacties gewoon grappig
Je maakt wel een statement met "meer nazisme in Oekraïne dan in Finland". Dat impliceert wel wat, maar goed.

Je zag denk ik een link die er niet was in die reacties.
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:14:03 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204996802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik opperde dit al enige tijd geleden bij schaamlap, over het betreffende azov bataljon, een symbool van je unit hoeft niet gelijk te betekenen dat je daadwerkelijk een nazi bent.
In geval van azov waren de toenmalige leiders 2014/15 er bijvoorbeeld uitgeschopt en bataljon om getransformeerd naar vaderlandse lieve de eenheid en elite bataljon.
Het probleem is natuurlijk wie heeft wel en wie heeft dan geen nazi gedachten om het zo maar te zeggen.
Dat er toen 14/15 aantal nazi sympathisanten vondsten jazeker..
Nu.. sure er kunnen natuurlijk nog wat tussen zitten maar allemaal??
Denk dat dit gewoon lastig te bepalen valt en dan is inderdaad dit logo van Finland inderdaad een mooi voorbeeld.
pi_204997269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:14 schreef theguyver het volgende:

Nu.. sure er kunnen natuurlijk nog wat tussen zitten maar allemaal??
De russen zullen wel oordelen ...

Tot daar het nazisme ... dat is het minste van de problemen :')
Maar leuk dat jullie daar toch iets over te zeggen hebben
O-)
  woensdag 8 juni 2022 @ 19:16:35 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204997518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De russen zullen wel oordelen ...

Tot daar het nazisme ... dat is het minste van de problemen :')
Maar leuk dat jullie daar toch iets over te zeggen hebben
O-)
Dat inderdaad er zijn er 1000 naar Rusland gedeporteerd, Rusland kennende vraag ik me af hoeveel er ooit thuis komen.

Als ik terug kijk naar WW2 waren er ongeveer 3.000.000 Duitse krijgsgevangen waarvan er maar 2/3e levend thuis kwam.

Maar goed dat was WW2.

Onderstaande filmpje maar in spoiler gedaan, bizar dat er nog Russen levend weg kwamen na deze explosie..
Oof...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204998391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat inderdaad er zijn er 1000 naar Rusland gedeporteerd, Rusland kennende vraag ik me af hoeveel er ooit thuis komen.

Als ik terug kijk naar WW2 waren er ongeveer 3.000.000 Duitse krijgsgevangen waarvan er maar 2/3e levend thuis kwam.

Maar goed dat was WW2.

Onderstaande filmpje maar in spoiler gedaan, bizar dat er nog Russen levend weg kwamen na deze explosie..
Oof...
SPOILER
ja leuk zo'n filmpjes he
ook die van Zelensky Productions :7

best zielig dat je juicht om doden :{
elk zijn pleziertje natuurlijk
  woensdag 8 juni 2022 @ 23:24:40 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205001315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 20:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja leuk zo'n filmpjes he
ook die van Zelensky Productions :7

best zielig dat je juicht om doden :{
elk zijn pleziertje natuurlijk
Zelensky productions?
De site heet Funker en iedereen kan daar oorlogs geweld plaatsen, niet dat ik oorlogs geweld goed keur, ik was alleen verbaasd dat er een aantal gewoon wist weg te lopen na de explosie.

Het is oorlog mijn beste uniscorp en nee Oekraïne had daar niet om gesolliciteerd dus juichen als je een agressor wat je land in pikt uitschakelt kan ik best begrijpen.

Dit is bij elke oorlog het geval, oplossing is simpel agressor oprotten en met hun eigen binnenlandse zaken bemoeien!
pi_205001644
Verhelderend interview uit 2018 met voormalig secretaris-generaal van de NAVO, Jaap de Hoop Scheffer. Jammer dat dit soort kritiek op de NAVO of überhaupt een wat genuanceerder geluid tegenwoordig niet meer mogelijk is.

pi_205001927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 01:45 schreef Bananenbennie het volgende:
Verhelderend interview uit 2018 met voormalig secretaris-generaal van de NAVO, Jaap de Hoop Scheffer. Jammer dat dit soort kritiek op de NAVO of überhaupt een wat genuanceerder geluid tegenwoordig niet meer mogelijk is.
Halfweg en kijk em vandaag zeker nog uit :Y)
Idd opvallend dat zulk genuanceerder geluid niet meer kan vandaag de dag ...
De VS is baas en heeft altijd gelijk, Rusland heeft altijd ongelijk en moet zwijgen... om het in bekrompen amerikaans uit te drukken.
Maar ik denk dat het wereldbeeld waarmee wij zijn opgegroeid volledig gaat veranderen, ten goede of ten kwade, dat is nog af te wachten.
pi_205001930
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 23:24 schreef theguyver het volgende:
mijn beste uniscorp
Is mijn nickname nou echt zo moeilijk :?
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 08:39:57 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205002126
Zegt de Hoop Scheffer nu ineens hele andere dingen dan?
  donderdag 9 juni 2022 @ 10:59:47 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205002976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 07:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Is mijn nickname nou echt zo moeilijk :?
Ik reageer 99% van de tijd via telefoon dus dat wil hij wel een autocorrectie van maken.

Excuus.
  donderdag 9 juni 2022 @ 11:00:14 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205002981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 08:39 schreef sp3c het volgende:
Zegt de Hoop Scheffer nu ineens hele andere dingen dan?
Nee zijn ervaring met Poetin.
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 11:29:03 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205003164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee zijn ervaring met Poetin.
Ja dat snap ik wel maar er werd gezegd dat dit niet meer kan tegenwoordig
Dan is hij ineens wat anders aan het vertellen want hij komt nog wel aan het woord overal

Is ook niet alsof hij dit niet al 20 jaar roept ofzo maar leuk voor hem dat er ineens mensen luisteren
pi_205003464
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 23:24 schreef theguyver het volgende:

Zelensky productions?
Ja ik had onlangs filmpje gepost over fake oorlogsbeelden van oekraine voor social media
Maar ik begrijp dat jij niet al mijn links bekijkt/leest, geen probleem
pi_205003489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:29 schreef sp3c het volgende:

Ja dat snap ik wel maar er werd gezegd dat dit niet meer kan tegenwoordig
Dan is hij ineens wat anders aan het vertellen want hij komt nog wel aan het woord overal

Heb jij recente NATO-kritische sprekers die je wil delen ?
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 12:23:42 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205003598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 12:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heb jij recente NATO-kritische sprekers die je wil delen ?
De Hoop Scheffer hebben we het over toch?

vandaar mijn vraag
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 12:23:55 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205003602
al zou ik hem niet nato kritisch noemen
  donderdag 9 juni 2022 @ 12:44:42 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205003763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 12:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ik had onlangs filmpje gepost over fake oorlogsbeelden van oekraine voor social media
Maar ik begrijp dat jij niet al mijn links bekijkt/leest, geen probleem
Oh jawel, eens met dat soort filmpjes daarom lees ik ook veel van de comments bij het filmpje, als het incorrect blijkt te zijn word het vaak snel debuked.
Geld voor beide kampen en had ik al eens aangehaald.
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 12:54:58 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205003869
nou ik heb het gekeken en hij zegt volgens mij niets bijzonders hoor, zal niemand het mee oneens zijn

prima verhaal, prima vent, zou er op stemmen
pi_205003909
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_205004517
quote:
88s.gif Op donderdag 9 juni 2022 12:23 schreef sp3c het volgende:
al zou ik hem niet nato kritisch noemen
Nou wat hij oa zegt is toch dat Oekraine bij de de NAVO een recept voor heel veel ellende zal zijn. Alleen al vanwege de Russische roots in delen van Oekraine. En dat hij als diplomaat deze plannen niet meer kon afwenden, alleen kon proberen vooruit te schuiven.

Dit soort kritische geluiden zie ik niet in de Volkskrant hoor, ik lees vooral hoe geweldig Zelenski is en hoe we Rusland collectief aan het cancelen zijn. Want zo maken we die nieuwe Hitler wel even een kopje kleiner. Eenzijdigheid troef dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')