Ik impliceer niets ... ik merk op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet ter verdediging van het hakenkruis.
Je post impliceert dat Finland nazistisch is en de hakenkruizen daarnaar verwezen en dat ze pas zeer recent dus die symbolen van het nazisme hebben afgezworen. Dat is echter niet hoe de situatie in elkaar steekt. Dus het is meer ter verdediging van een te controleren feitelijkheid.
Dat laatste weet ik niet. Ongetwijfeld is er in Finland, net als in heel veel landen, een extreem rechtse, nazistische groepering te vinden. Zo ook in Oekraïne. Beide landen zijn m.i. niet nazistisch en hoe groot het probleem werkelijk is in beide landen, is volgens mij niet echt bekend.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik impliceer niets ... ik merk op.
En ondertussen wel duidelijk dat oekraine meer nazistisch is dan Finland
Bwa 1e keer dat ik hier nazisme aanhaal. Interesseert mij niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Ongetwijfeld is er in Finland, net als in heel veel landen, een extreem rechtse, nazistische groepering te vinden. Zo ook in Oekraïne. Beide landen zijn m.i. niet nazistisch en hoe groot het probleem werkelijk is in beide landen, is volgens mij niet echt bekend.
Je maakt wel een statement met "meer nazisme in Oekraïne dan in Finland". Dat impliceert wel wat, maar goed.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bwa 1e keer dat ik hier nazisme aanhaal. Interesseert mij niet.
Kvond het aantal instant reacties gewoon grappig
Ik opperde dit al enige tijd geleden bij schaamlap, over het betreffende azov bataljon, een symbool van je unit hoeft niet gelijk te betekenen dat je daadwerkelijk een nazi bent.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik impliceer niets ... ik merk op.
En ondertussen wel duidelijk dat oekraine meer nazistisch is dan Finland
De russen zullen wel oordelen ...quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:14 schreef theguyver het volgende:
Nu.. sure er kunnen natuurlijk nog wat tussen zitten maar allemaal??
Dat inderdaad er zijn er 1000 naar Rusland gedeporteerd, Rusland kennende vraag ik me af hoeveel er ooit thuis komen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De russen zullen wel oordelen ...
Tot daar het nazisme ... dat is het minste van de problemen![]()
Maar leuk dat jullie daar toch iets over te zeggen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat inderdaad er zijn er 1000 naar Rusland gedeporteerd, Rusland kennende vraag ik me af hoeveel er ooit thuis komen.
Als ik terug kijk naar WW2 waren er ongeveer 3.000.000 Duitse krijgsgevangen waarvan er maar 2/3e levend thuis kwam.
Maar goed dat was WW2.
Onderstaande filmpje maar in spoiler gedaan, bizar dat er nog Russen levend weg kwamen na deze explosie..
Oof...ja leuk zo'n filmpjes heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook die van Zelensky Productions![]()
best zielig dat je juicht om doden![]()
elk zijn pleziertje natuurlijkI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
Zelensky productions?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja leuk zo'n filmpjes he
ook die van Zelensky Productions![]()
best zielig dat je juicht om doden![]()
elk zijn pleziertje natuurlijk
Halfweg en kijk em vandaag zeker nog uitquote:Op donderdag 9 juni 2022 01:45 schreef Bananenbennie het volgende:
Verhelderend interview uit 2018 met voormalig secretaris-generaal van de NAVO, Jaap de Hoop Scheffer. Jammer dat dit soort kritiek op de NAVO of überhaupt een wat genuanceerder geluid tegenwoordig niet meer mogelijk is.
Is mijn nickname nou echt zo moeilijkquote:
Ik reageer 99% van de tijd via telefoon dus dat wil hij wel een autocorrectie van maken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is mijn nickname nou echt zo moeilijk
Nee zijn ervaring met Poetin.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:39 schreef sp3c het volgende:
Zegt de Hoop Scheffer nu ineens hele andere dingen dan?
Ja dat snap ik wel maar er werd gezegd dat dit niet meer kan tegenwoordigquote:
Ja ik had onlangs filmpje gepost over fake oorlogsbeelden van oekraine voor social mediaquote:
Heb jij recente NATO-kritische sprekers die je wil delen ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:29 schreef sp3c het volgende:
Ja dat snap ik wel maar er werd gezegd dat dit niet meer kan tegenwoordig
Dan is hij ineens wat anders aan het vertellen want hij komt nog wel aan het woord overal
De Hoop Scheffer hebben we het over toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb jij recente NATO-kritische sprekers die je wil delen ?
Oh jawel, eens met dat soort filmpjes daarom lees ik ook veel van de comments bij het filmpje, als het incorrect blijkt te zijn word het vaak snel debuked.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja ik had onlangs filmpje gepost over fake oorlogsbeelden van oekraine voor social media
Maar ik begrijp dat jij niet al mijn links bekijkt/leest, geen probleem
Nou wat hij oa zegt is toch dat Oekraine bij de de NAVO een recept voor heel veel ellende zal zijn. Alleen al vanwege de Russische roots in delen van Oekraine. En dat hij als diplomaat deze plannen niet meer kon afwenden, alleen kon proberen vooruit te schuiven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |