quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:55 schreef yvonne het volgende:
BNW / VS - Culture Wars, Voter Fraud & Secret Agendas
Gesloten.
Oh en weer heropend na een dikke bezemactie.quote:
Ben nu ook aan het werk. Maar gister was gekkenhuis.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en weer heropend na een dikke bezemactie.
Hoi mods, dit voegt zoals gewoonlijk niks aan het topic toe.quote:
off topic gelul met mijquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Waarom ijn mijn posts weggehaald in het Rusland topic?
Jouw off topic gelul staat er anders nog.quote:
zonnetje schijntquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw off topic gelul staat er anders nog.
En waarom dan weer deIk stel toch gewoon een vraag?
euh nee ?quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Probeer es een comment te geven zonder iedereen direct "mafkezen" te noemen ?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
Er wordt weer vreemd gemodereerd in BNW, ik krijg het idee dat er een BNW-moderator iets te diep in de materie zelf zit. Als je kritiek hebt op Putin word je comment weggehaald zonder enige vorm van uitleg.
Wat is hier aan de hand?
Maar ben jij moderator dan?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Probeer es een comment te geven zonder iedereen direct "mafkezen" te noemen ?
Dat zou al veel helpen.
nope, ik ben maar gewone user die hier dagelijks post, en jouw kutcomment gelezen heeft en op gereageerd metquote:
Houd je erbuiten dan. En nu doe je hetzelfde als waar je mij van beticht.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nope, ik ben maar gewone user die hier dagelijks post, en jouw kutcomment gelezen heeft en op gereageerd met, de enige waardevolle reactie
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Waarom ijn mijn posts weggehaald in het Rusland topic?
quote:
Nope ook dat heb ik allemaal verwijdertquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
Er wordt weer vreemd gemodereerd in BNW, ik krijg het idee dat er een BNW-moderator iets te diep in de materie zelf zit. Als je kritiek hebt op Putin word je comment weggehaald zonder enige vorm van uitleg.
Wat is hier aan de hand?
Waarom je andere users geen mafkezen mag noemen?quote:Jeetje, wat zijn er veel mafkezen die Putin lopen te verdedigen of de NAVO als slecht omschrijven, terwijl een van de eerste posts al stelt dat de NAVO verdedigd en nooit aanvalt. En als je denkt dat Rusland geen andere keuze had dan Oekraïne aanvallen, dan lees je teveel fake news...afkomstig uit Rusland.
Dat is die niet, wel is hij vrij om hier zijn zegje te doen net zoals jijquote:
Het is ook offtopic en zal het daarom ook zo verwijderenquote:Op woensdag 22 juni 2022 06:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi mods, dit voegt zoals gewoonlijk niks aan het topic toe.
Ik dacht bijvoorbeeld dat je niemand direct een wappie mocht noemen, maar het wel mag hebben over wappies. Ik noem niemand een mafkees, maar ik mag het wel hebben over mafkezen, toch? (want op die manier mag je wel gaan vegen in het Amerika topic)quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Waarom je andere users geen mafkezen mag noemen?
Wat denk je zelf?
Heel vreemd idd dat ik dit soort post weghaal
Ik ben er ook voor jouw he , als frenky iets gedaan heeft wat tegen de regels is , gaat die net zoals iedereen op de bon en zal ik hem uiteraard daarop aansprekenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat denk ik van @:Frenky893 ook, maar op mijn vragen of hij er nog steeds zo over dacht kwamen alleen kleinerende opmerkingen. Zoals altijd wanneer er iemand aangesproken wordt op aantoonbare onzin.
De wereld vergaat niet, maar echt bevorderlijk voor dit subforum is dergelijk gedrag natuurlijk ook niet.
Zo belangrijk vind ik het niet hoor. Het kwam toevallig ter sprake in het lopende topic.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor jouw he , als frenky iets gedaan heeft wat tegen de regels is , gaat die net zoals iedereen op de bon en zal ik hem uiteraard daarop aanspreken
Quote hem anders en ik zal er naar kijken
Topquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het niet hoor. Het kwam toevallig ter sprake in het lopende topic.
Maar ok, ik zal wat vaker TR's zetten als er weer onzin gepost word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |