SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in paniek op mijn mobiel.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in paniek op mijn mobiel.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg net tegen 1200 mensen, "kappe nou, ik ga even een half uur met pauze, de moord ermee allemaal"
Krijg ik iets van honderd belletjes
Kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er een paar meer of minder zijn.
Lekker een potje kniezenquote:
Vanaf nu tien dagen alleen maar water drinken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
2e lading thailand kleding in de wasmachine.
Pas 2 jurkjes niet meer
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijnaquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf nu tien dagen alleen maar water drinken.
los op je heen??quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijna
Als je een bitterbal in lauw water legt dan zwelt hij na een weekje ook zo op, dat effect?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijna
ah om* mij heenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
los op je heen??
Had je ook een tasje aan dan??
ja misschienquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een bitterbal in lauw water legt dan zwelt hij na een weekje ook zo op, dat effect?
Te heet gewassen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Pas 2 jurkjes niet meer
Denken ze dadelijk dat je een ladyboy bent op je eilandje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschienheb ineens brede schouders ook echt.
Nee Usquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denken ze dadelijk dat je een ladyboy bent op je eilandje.
Met een Haags/Rotterdams accent ben je al halverwege.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sok in je gouden bikini en zwaar praten, lachen joh.
gewoon geen jurkjes aanquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Pas 2 jurkjes niet meer
Dat heb ik ook wel eens met een pak gehad. Geen idee hoe dat jasje ooit gepast heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik pas er gewoon niet meer in. lijkt wel alsof het va iemand anders was
oh echtquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met een pak gehad. Geen idee hoe dat jasje ooit gepast heeft.
Aantal jaar geleden. Had dat pak ook al een tijd niet meer aangehad en toen paste het ineens niet. Voor de bruiloft van mijn broer toen maar even ander pak geregeld. Nu heb ik er nog precies 1 in de kast hangen, hoef die voor m'n werk in principe niet meer aan.quote:
Check je wel regelmatig of je die past dan? :pquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden. Had dat pak ook al een tijd niet meer aangehad en toen paste het ineens niet. Voor de bruiloft van mijn broer toen maar even ander pak geregeld. Nu heb ik er nog precies 1 in de kast hangen, hoef die voor m'n werk in principe niet meer aan.
Nee, moet ik misschien wel eens doen. Ga het in mijn agenda zetten iedere eerste maandag van de maand.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Check je wel regelmatig of je die past dan? :p
anders sta je straks weer voor een pak wat niet pastquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, moet ik misschien wel eens doen. Ga het in mijn agenda zetten iedere eerste maandag van de maand.
Moet wel uitkijken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
anders sta je straks weer voor een pak wat niet past
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je wel staan denk ik (ik heb daar kijk op namelijk).
man man manquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US de mollenfluisteraar van Oeteldonk.
Leg je ook wel eens je oor erop en zeg je dan dat je de zee ruikt hoort?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US de mollenfluisteraar van Oeteldonk.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg je ook wel eens je oor erop en zeg je dan dat je de zee ruikt hoort?
Lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Dit is trouwens het terrasje van het huisje
[ afbeelding ]
Dat ben jij als je honger hebtquote:
waarom zou niet alles naar gergi kunnen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen naar de notaris voor testament. Moet nog even snel bedenken wie ik erin wil voor als alles niet naar Gergi kan, ben weer lekker voorbereid
Doneren aan Foquevillequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen naar de notaris voor testament. Moet nog even snel bedenken wie ik erin wil voor als alles niet naar Gergi kan, ben weer lekker voorbereid
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Dit jaar kan sowieso maar de helft naar Gergi, maar vanaf 1 januari verandert de wet en dan kan alles naar hem. Maar moet ook aangeven wat er gebeurt als we tegelijk overlijden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou niet alles naar gergi kunnen?
Geen idee, dat zien we straks wel aan de rekeningquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
zijn notarissen daar ook zo duur kwiwi?
Beetje slap tegen ouwehoeren ook zoquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg je ook wel eens je oor erop en zeg je dan dat je de zee ruikt hoort?
Oh rare wet? was die er om te voorkomen dat men de partner zou vermoorden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit jaar kan sowieso maar de helft naar Gergi, maar vanaf 1 januari verandert de wet en dan kan alles naar hem. Maar moet ook aangeven wat er gebeurt als we tegelijk overlijden.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier de reactie van Baudet
[ afbeelding ]
Heeft die recent nog iets van zich laten horen trouwens die gluiperd?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles naar je hygiënische schoonvader.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit jaar kan sowieso maar de helft naar Gergi, maar vanaf 1 januari verandert de wet en dan kan alles naar hem. Maar moet ook aangeven wat er gebeurt als we tegelijk overlijden.
Die houdt zich even stil totdat hij straks weer met zijn normale retoriek gaat strooien. We hebben Rusland geen andere keuze gegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die recent nog iets van zich laten horen trouwens die gluiperd?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles naar je geweldige schoonvader.
wat een totaalidioot is het ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die houdt zich even stil totdat hij straks weer met zijn normale retoriek gaat strooien. We hebben Rusland geen andere keuze gegeven.
Ja daar heb ik heb serieus gedacht, heb geen kinderen dus waarom niet naar m'n Foqueville vriendenquote:
Als je niets regelt wel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof dat als ik nu overlijdt het naar mijn moeder gaat
Hahaquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niets regelt wel inderdaad.
Zou een beetje zonde zijn als mijn ouders mijn huis en al mijn geld krijgen en dan Cali uit huis gaan zetten.
Waarschijnlijk om het geld in Zwitserland te houden, want 50% moet naar directe familie nuquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh rare wet? was die er om te voorkomen dat men de partner zou vermoorden?
Moet me denk ik even inlezen in hoe dat in Zwitserland werkt. Of mag ik in Nederland de aangifte doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik heb serieus gedacht, heb geen kinderen dus waarom niet naar m'n Foqueville vriendenMaar dan heb ik natuurlijk volledige namen e.d. nodig. Zal straks eens vragen wat ik dan nodig heb.
Heb nog een executeur nodig CE, zin in?
Neequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles naar je hygiënische schoonvader.
Snel in je testament zettenquote:
Ja dat willen wij dus ook voorkomen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou een beetje zonde zijn als mijn ouders mijn huis en al mijn geld krijgen en dan Cali uit huis gaan zetten.
Als je niets op papier hebt staan wel. Bij mijn vorige vriendin had ik nog een overlijdensrisicoverzekering lopen (die loopt nu nog steeds kwam ik achterquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu zou overlijden dan gaat alles naar directe familie?
ja weet niet wat ik wel moet doen. evenredig over nichtjes en neefje verdelen denk ik dan maarquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, en dat hoop ik ook zo te houdenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nog leuke nieuwe schoonvader verhalen?
Nou, dan moet ik maar eens wat op papier gaat zetten, want ik vind niet dat alles naar bepaalde familieleden hoevenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niets op papier hebt staan wel. Bij mijn vorige vriendin had ik nog een overlijdensrisicoverzekering lopen (die loopt nu nog steeds kwam ik achter) waarbij ze dan ineens geld kreeg om de hypotheek af te kopen.
Kan ook snel met Cali gaan trouwen. Dan is het ook geregeld.
quote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Ama gaat in een hoekje zitten huilen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb helaasch nog iets te veel taken op Asana en Slack openstaan daarvoor.
Precies zoals hier dus. En hebben nu ook een overlijdensrisicoverzekering afgesloten voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niets op papier hebt staan wel. Bij mijn vorige vriendin had ik nog een overlijdensrisicoverzekering lopen (die loopt nu nog steeds kwam ik achter) waarbij ze dan ineens geld kreeg om de hypotheek af te kopen.
Ik overweeg een soortgelijke oplossing. Hebben we ook meteen getackeld dat we medische beslissingen over elkaar mogen nemen enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat die samen met die Gideon op een LEGO-blokje gaat staan en dan ongelukkig valt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
oh had hem al geplaatst zie ik
Die moest ik verplicht afsluiten bij mijn hypotheek, vraag me alleen af wat dat nu nog voor nut heeftquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies zoals hier dus. En hebben nu ook een overlijdensrisicoverzekering afgesloten voor de zekerheid.
O ja goeie, dat kunnen wij nu ook niet. Nu mag z'n wappie moeder beslissen die denkt dat dokters een 5g chip inspuitenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg een soortgelijke oplossing. Hebben we ook meteen getackeld dat we medische beslissingen over elkaar mogen nemen enzo.
dat als je overlijdt de verzekering je hypotheek betaald?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moest ik verplicht afsluiten bij mijn hypotheek, vraag me alleen af wat dat nu nog voor nut heeft
Al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
in nederland is zo'n verzekering verplicht toch bij een hypotheek?
Het heeft zo z'n voordelen, jonge lui in je omgeving die omvallen. Zet je toch aan het denken enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja goeie, dat kunnen wij nu ook niet. Nu mag z'n wappie moeder beslissen die denkt dat dokters een 5g chip inspuiten
Hier niet, hier word je gewoon je huis uitgezetquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
in nederland is zo'n verzekering verplicht toch bij een hypotheek?
Ja, maar dat is niet echt heel erg meer nodig met die huizenprijzen tegenwoordig, waarde van mijn huis is al bijna 2,5x van de nu nog openstaande hypotheek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat als je overlijdt de verzekering je hypotheek betaald?
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel zin ik heb om vanavond straks een dikke toeter op te steken #TGIF
Verschilt per soort hypotheek, bij een starterslening moet het geloof ik nog welquote:
ja nu maar we hebben ook een tijd gehad dat dat totaal anders wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet echt heel erg meer nodig met die huizenprijzen tegenwoordig, waarde van mijn huis is al bijna 2,5x van de nu nog openstaande hypotheek.
Oh wacht dat moet ook als je alleen koopt? Ik heb het alleen zodat ik wat extra kan aflossen en de hypotheek nog kan betalen op 1 salaris.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet echt heel erg meer nodig met die huizenprijzen tegenwoordig, waarde van mijn huis is al bijna 2,5x van de nu nog openstaande hypotheek.
Ja vond dat ook al zo vreemd, maar die moest ik toen verplicht er bij afsluitenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht dat moet ook als je alleen koopt? Ik heb het alleen zodat ik wat extra kan aflossen en de hypotheek nog kan betalen op 1 salaris.
Misschien zodat erfgenamen niet met een schuld kwamen te zitten als het huis minder waard werd dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond dat ook al zo vreemd, maar die moest ik toen verplicht er bij afsluiten
Geen idee, maar voor die paar euro in de maand heb ik me er nooit heel erg in verdieptquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zodat erfgenamen niet met een schuld kwamen te zitten als het huis minder waard werd dan.
niet vergeten overuren te schrijven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer kardashians te kijken ipv te werken
ik heb dat dus nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Nu snap ik hoe je aan je 60+ urige werkweken komt ...quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Check.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
niet vergeten overuren te schrijven.
Ben al sinds 5:30 aan het werk, tijd voor pauzequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe je aan je 60+ urige werkweken komt ...
Ze zijn zakelijk niet dom nee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten wel slim zijn anders ben je ook niet zo succesvol
Eens, sowieso mooiste van het clubje. Ziet er ook het minst fake uit.quote:
Ik ken extreem veel stinkend rijke domme mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten wel slim zijn anders ben je ook niet zo succesvol
nou als je het niet erft moet je toch wel wat kunnen om het te vergarenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken extreem veel stinkend rijke domme mensen.
Nou ja self-made.. ik betwijfel of dat was gelukt zonder kardashian/jenner naam en geld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kylie jenner ook. jongste selfmade miljonair toch? of nee miljadair
waarschijnlijk niet maar toch een prestatiequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja self-made.. ik betwijfel of dat was gelukt zonder kardashian/jenner naam en geld.
Beetje durven blaffen, joie de vivre en vol energie zitten, arme mensen zijn vaak lui, rijke mensen barsten van de energie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als je het niet erft moet je toch wel wat kunnen om het te vergaren
Met lui zijn kun je idd nooit geld verdienen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje durven blaffen, joie de vivre en vol energie zitten, arme mensen zijn vaak lui, rijke mensen barsten van de energie.
Ik vind dit soort dingen echt super interessant. Ben ook geabonneerd op het CERN magazine. Jammer genoeg was ik niet goed in natuurkunde vroegerquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe ontdekking welke ons beeld van de werkelijkheid totaal op de kop kan zetten.
https://scientias.nl/deel(...)n-de-schuldige-zijn/
Ze moeten alleen onder zoveel druk iedere dag mooi zijn, volgens mij zin een paar van de Kardashians daar al stuk op gelopenquote:
wie dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten alleen onder zoveel druk iedere dag mooi zijn, volgens mij zin een paar van de Kardashians daar al stuk op gelopen
Ja maar dat was niet nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kylie al een tijd niet meer gezien, maar daar is volgens mij het nodig aan gesleuteld.
oh zo bedoel je. dacht dat je bedoelde dat ze er mentaal er aan waren gegaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kylie al een tijd niet meer gezien, maar daar is volgens mij het nodig aan gesleuteld.
Volgens mij valt dat nog mee. Zeker als je het afzet tegen Kanye.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo bedoel je. dacht dat je bedoelde dat ze er mentaal er aan waren gegaan
ja maar die was al niet helemaal 100quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat nog mee. Zeker als je het afzet tegen Kanye.
ja zo'n ordinaire kop er op. Kan er niks aan doen.Vind het knap wat ze heeft bereikt en zo. Echt maar wat een kutkopquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat maakt iemand een stoephoer?
Zou jou niet op die manier ordinair noemen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een kutkop, ben ik nu ook een stoephoer?
Ook geen stijl?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
hoe duur de kleding ook is die ze aan heeft , het heeft gewoon geen klasse
nou ja vind die kleding niet om aan te zien maar dat is persoonlijk. Maar het is gewoon echt ordinair. echt. Begrijp het niet.quote:
Ik probeerde gewoon een matig grapje te makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja vind die kleding niet om aan te zien maar dat is persoonlijk. Maar het is gewoon echt ordinair. echt. Begrijp het niet.
ohquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeerde gewoon een matig grapje te maken
Jaquote:
hoezo is dat interessant?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Het interessantste aan ze is dat ze de kinders zijn van een van de advocaten van OJ.
Heb dat nooit echt gevolgdquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die hele moordzaak interessant.
Moet je die docu op HBO kijken. Ik was toen 12 ofzo dus heb het niet echt meegekregen. Kende hem alleen van The Naked Gun.quote:
het gaat voornamelijk in de zaak om een handschoen die wel of niet past toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je die docu op HBO kijken. Ik was toen 12 ofzo dus heb het niet echt meegekregen. Kende hem alleen van The Naked Gun.
Dat was een van de bewijzen. Maar er was volgens mij ook een tas die is verdwenen, en er lag bloed in de auto, en ze hadden de lijken afgedekt met kleden uit het huis en iedereen en z'n moeder is door dat bloed gelopen dus daar zijn ook bewijzen bij verloren gegaan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het gaat voornamelijk in de zaak om een handschoen die wel of niet past toch?
quote:
Ik weet ze niet eens allemaal te benoemenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Want heel die kardessies heb ik geen mening over omdat het me exact helemaal niks interesseert
Mojito's makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets met limoen maken maar je kunt die hier alleen per netje van 5 halen
Gisteren liep ik ook een supermarkt binnen en ging er met een worstenbroodje weer uit.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, wil gezond eten halen maar heb honger. Dat gaat dus niet goedkomen
niets moet, morgen is een nieuwe dagquote:
Ja, maar ik wil wel enigszins wat boodschapjes in huis hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
niets moet, morgen is een nieuwe dag![]()
ik ga denk ik wel even nog zo, even zorgen dat ik wat spul in huis heb
Ja precies, want morgen heb ik ook geen zin.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel enigszins wat boodschapjes in huis hebben
Morgen is het supermarkt-hel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, want morgen heb ik ook geen zin.
Caipirinha makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets met limoen maken maar je kunt die hier alleen per netje van 5 halen
Jij bent ook wel een beetje een pinguinquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aM4zwy1
zijn toch grappige beestjes
waarom dat nou weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een pinguin
Yup, ik ga zoquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gaan als de kids op de sport zitten.. dan is het niet zo druk
beter nog: rond etenstijd
Ook nog een blikje energy erbij?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren liep ik ook een supermarkt binnen en ging er met een worstenbroodje weer uit.
Nee, ik had geen dorst.quote:
ik ook hoor..quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
Ik vind een frikandellenbroodje warm best lekker zo af en toe.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n Brabants worstenbroodje gehad.
quote:Voor 1 juli heeft het COA naar verwachting 3.500 extra opvangplekken nodig en voor het einde van het jaar zijn dat er ruim tienduizend.
#apentrots op 4Equote:Op vrijdag 8 april 2022 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen worstenbroodjes van de bakker zijn lekker, niet van een supermarkt
Ik welquote:
Zit trouwens nog wel een verschil in.. bij sommige bakkers is het vlees een beetje zurig (kruidig) en bij de ander wat milder.quote:
geen enkel worstenbroodje is lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen worstenbroodjes van de bakker zijn lekker, niet van een supermarkt
Ook wat bossche bollen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zal er een paar meenemen in Den Bosch als ik daar ooit kom.
Franks verontrustend zuur worstje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit trouwens nog wel een verschil in.. bij sommige bakkers is het vlees een beetje zurig (kruidig) en bij de ander wat milder.
Ja, wat wil je dat ik hier op zeg?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Franks verontrustend zuur worstje.
Die les heb ik al geleerd bij de workshop Bossche Bollen maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook wat bossche bollen.
Kan de medium-size aanraden, want van die grote wordt je kats misselijk
Nou gewoonquote:
Worstenbroodjes hier van de bakkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n Brabants worstenbroodje gehad.
Lijkt mij wel een leuke workshopquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die les heb ik al geleerd bij de workshop Bossche Bollen maken.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Worstenbroodjes hier van de bakker![]()
Worstenbroodjes met spek hier van de bakker![]()
![]()
Ik heb wel eens zo'n enorme Bossche Bol om half zeven in de ochtend gekregen op mijn verjaardag, plus champagne, plus hartige hapjes, en wilde gelukkigeverjaardagseks..........hele dag zuurmisselijk geweest en nieuw matras kunnen kopen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook wat bossche bollen.
Kan de medium-size aanraden, want van die grote wordt je kats misselijk
Ben je dan ook gelijk incontinent geraakt hierdoor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n enorme Bossche Bol om half zeven in de ochtend gekregen op mijn verjaardag, plus champagne, plus hartige hapjes, en wilde gelukkigeverjaardagseks..........hele dag zuurmisselijk geweest en nieuw matras kunnen kopen.
Kan een klein drupje ernaast zijn gekomen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan ook gelijk incontinent geraakt hierdoor?
Ja die zijn lekkerquote:
De hele tijd snoepen van de room en chocolaquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke workshop
Underboobing.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk die uitzending van meester frank doet uitspraak. Ze moeten die mensen ondertitelen
Underboobeling dan hequote:
Mooi programma is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk die uitzending van meester frank doet uitspraak. Ze moeten die mensen ondertitelen
Ik heb die dochter wel eens in mijn bedstee gehad, daar rook je het serieus aan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele tijd snoepen van de room en chocola
Het zijn ook wel vaak tokkies.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Krijg nu wel trek in die worstenbroodjes met spek
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.
oh?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef -Shii- het volgende:
Frank Visser is zelf ook een lastige buurman.
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spekquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.
Daar spreken ze elk woord dat eindigt op -er uit als -ahquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spek
Ze praten in elk geval wel onwijs hardquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gooi je ook geen pan bami uit het raam?quote:
ECHT NIETquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze praten in elk geval wel onwijs hard
En het zijn hier ook echt lekkere broodjes, niet dat karton dat er bij worstenbroodjes in de supermarkt omheen zitquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.Daarom lijkt het me wel lekker.
nee joh vreet ik liever zelf opquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi je ook geen pan bami uit het raam?
quote:
Geefquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het zijn hier ook echt lekkere broodjes, niet dat karton dat er bij worstenbroodjes in de supermarkt omheen zit
Met pan en al?quote:
Volgens mij gaat de bakker om 17.30 uur dicht ... of ik bewaar mijn rust en haal ze gewoon morgenquote:
Morgen mag ook.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de bakker om 17.30 uur dicht ... of ik bewaar mijn rust en haal ze gewoon morgen
quote:
Ik ga morgen ook naar de bakker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de bakker om 17.30 uur dicht ... of ik bewaar mijn rust en haal ze gewoon morgen
Gelukkig, hoe ik niet stel en sprong mijn schoenen aan te trekken en naar de bakker te sprintenquote:
Ga je daar ook worstenbroodjes halen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de bakker.
Het komt wel dichtbij zo
Ja en een normaal broodquote:
Of gewoon lekkere harde broodjes voor de lunchquote:
Jij bent slecht voor mijn keuzebeleidquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekkere harde broodjes voor de lunch
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent slecht voor mijn keuzebeleid
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekkere harde broodjes voor de lunch
Waarom kijk je geen programma's die je verder brengen in het leven, waar je wat van leert?quote:
Omdat dit ook leuk is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen programma's die je verder brengen in het leven, waar je wat van leert?
Alleen maar het journaal kijken en o wee als je lacht.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
Wat zou het leven saai worden als ik alleen maar dingen mag kijken waar ik iets van leer.
Ja als je een hele drukke intensieve baan heb waar je 99 procent van je brein nodig hebt dan snap ik dat je naar menselijke pulp kijkt ter ontspanning.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BZV is ook leuk.. brengt het mij verder, nee. Is het uitlach-tv, ja.
Ho ho.. 99, 99 % hequote:Op vrijdag 8 april 2022 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je een hele drukke intensieve baan heb waar je 99 procent van je brein nodig hebt dan snap ik dat je naar menselijke pulp kijkt ter ontspanning.
*klikt het weer weg*quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je een hele drukke intensieve baan heb waar je 99 procent van je brein nodig hebt dan snap ik dat je naar menselijke pulp kijkt ter ontspanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |