Leg je ook wel eens je oor erop en zeg je dan dat je de zee ruikt hoort?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US de mollenfluisteraar van Oeteldonk.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg je ook wel eens je oor erop en zeg je dan dat je de zee ruikt hoort?
Lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Dit is trouwens het terrasje van het huisje
[ afbeelding ]
Dat ben jij als je honger hebtquote:
waarom zou niet alles naar gergi kunnen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen naar de notaris voor testament. Moet nog even snel bedenken wie ik erin wil voor als alles niet naar Gergi kan, ben weer lekker voorbereid
Doneren aan Foquevillequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen naar de notaris voor testament. Moet nog even snel bedenken wie ik erin wil voor als alles niet naar Gergi kan, ben weer lekker voorbereid
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Dit jaar kan sowieso maar de helft naar Gergi, maar vanaf 1 januari verandert de wet en dan kan alles naar hem. Maar moet ook aangeven wat er gebeurt als we tegelijk overlijden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou niet alles naar gergi kunnen?
Geen idee, dat zien we straks wel aan de rekeningquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
zijn notarissen daar ook zo duur kwiwi?
Beetje slap tegen ouwehoeren ook zoquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg je ook wel eens je oor erop en zeg je dan dat je de zee ruikt hoort?
Oh rare wet? was die er om te voorkomen dat men de partner zou vermoorden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit jaar kan sowieso maar de helft naar Gergi, maar vanaf 1 januari verandert de wet en dan kan alles naar hem. Maar moet ook aangeven wat er gebeurt als we tegelijk overlijden.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier de reactie van Baudet
[ afbeelding ]
Heeft die recent nog iets van zich laten horen trouwens die gluiperd?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles naar je hygiënische schoonvader.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit jaar kan sowieso maar de helft naar Gergi, maar vanaf 1 januari verandert de wet en dan kan alles naar hem. Maar moet ook aangeven wat er gebeurt als we tegelijk overlijden.
Die houdt zich even stil totdat hij straks weer met zijn normale retoriek gaat strooien. We hebben Rusland geen andere keuze gegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die recent nog iets van zich laten horen trouwens die gluiperd?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles naar je geweldige schoonvader.
wat een totaalidioot is het ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die houdt zich even stil totdat hij straks weer met zijn normale retoriek gaat strooien. We hebben Rusland geen andere keuze gegeven.
Ja daar heb ik heb serieus gedacht, heb geen kinderen dus waarom niet naar m'n Foqueville vriendenquote:
Als je niets regelt wel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof dat als ik nu overlijdt het naar mijn moeder gaat
Hahaquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niets regelt wel inderdaad.
Zou een beetje zonde zijn als mijn ouders mijn huis en al mijn geld krijgen en dan Cali uit huis gaan zetten.
Waarschijnlijk om het geld in Zwitserland te houden, want 50% moet naar directe familie nuquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh rare wet? was die er om te voorkomen dat men de partner zou vermoorden?
Moet me denk ik even inlezen in hoe dat in Zwitserland werkt. Of mag ik in Nederland de aangifte doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik heb serieus gedacht, heb geen kinderen dus waarom niet naar m'n Foqueville vriendenMaar dan heb ik natuurlijk volledige namen e.d. nodig. Zal straks eens vragen wat ik dan nodig heb.
Heb nog een executeur nodig CE, zin in?
Neequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles naar je hygiënische schoonvader.
Snel in je testament zettenquote:
Ja dat willen wij dus ook voorkomen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou een beetje zonde zijn als mijn ouders mijn huis en al mijn geld krijgen en dan Cali uit huis gaan zetten.
Als je niets op papier hebt staan wel. Bij mijn vorige vriendin had ik nog een overlijdensrisicoverzekering lopen (die loopt nu nog steeds kwam ik achterquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu zou overlijden dan gaat alles naar directe familie?
ja weet niet wat ik wel moet doen. evenredig over nichtjes en neefje verdelen denk ik dan maarquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, en dat hoop ik ook zo te houdenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nog leuke nieuwe schoonvader verhalen?
Nou, dan moet ik maar eens wat op papier gaat zetten, want ik vind niet dat alles naar bepaalde familieleden hoevenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niets op papier hebt staan wel. Bij mijn vorige vriendin had ik nog een overlijdensrisicoverzekering lopen (die loopt nu nog steeds kwam ik achter) waarbij ze dan ineens geld kreeg om de hypotheek af te kopen.
Kan ook snel met Cali gaan trouwen. Dan is het ook geregeld.
quote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Ama gaat in een hoekje zitten huilen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb helaasch nog iets te veel taken op Asana en Slack openstaan daarvoor.
Precies zoals hier dus. En hebben nu ook een overlijdensrisicoverzekering afgesloten voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niets op papier hebt staan wel. Bij mijn vorige vriendin had ik nog een overlijdensrisicoverzekering lopen (die loopt nu nog steeds kwam ik achter) waarbij ze dan ineens geld kreeg om de hypotheek af te kopen.
Ik overweeg een soortgelijke oplossing. Hebben we ook meteen getackeld dat we medische beslissingen over elkaar mogen nemen enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat die samen met die Gideon op een LEGO-blokje gaat staan en dan ongelukkig valt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
oh had hem al geplaatst zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |