SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in paniek op mijn mobiel.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in paniek op mijn mobiel.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg net tegen 1200 mensen, "kappe nou, ik ga even een half uur met pauze, de moord ermee allemaal"
Krijg ik iets van honderd belletjes
Kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er een paar meer of minder zijn.
Lekker een potje kniezenquote:
Vanaf nu tien dagen alleen maar water drinken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
2e lading thailand kleding in de wasmachine.
Pas 2 jurkjes niet meer
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijnaquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf nu tien dagen alleen maar water drinken.
los op je heen??quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijna
Als je een bitterbal in lauw water legt dan zwelt hij na een weekje ook zo op, dat effect?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijna
ah om* mij heenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
los op je heen??
Had je ook een tasje aan dan??
ja misschienquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een bitterbal in lauw water legt dan zwelt hij na een weekje ook zo op, dat effect?
Te heet gewassen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Pas 2 jurkjes niet meer
Denken ze dadelijk dat je een ladyboy bent op je eilandje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschienheb ineens brede schouders ook echt.
Nee Usquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denken ze dadelijk dat je een ladyboy bent op je eilandje.
Met een Haags/Rotterdams accent ben je al halverwege.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sok in je gouden bikini en zwaar praten, lachen joh.
gewoon geen jurkjes aanquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Pas 2 jurkjes niet meer
Dat heb ik ook wel eens met een pak gehad. Geen idee hoe dat jasje ooit gepast heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik pas er gewoon niet meer in. lijkt wel alsof het va iemand anders was
oh echtquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met een pak gehad. Geen idee hoe dat jasje ooit gepast heeft.
Aantal jaar geleden. Had dat pak ook al een tijd niet meer aangehad en toen paste het ineens niet. Voor de bruiloft van mijn broer toen maar even ander pak geregeld. Nu heb ik er nog precies 1 in de kast hangen, hoef die voor m'n werk in principe niet meer aan.quote:
Check je wel regelmatig of je die past dan? :pquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden. Had dat pak ook al een tijd niet meer aangehad en toen paste het ineens niet. Voor de bruiloft van mijn broer toen maar even ander pak geregeld. Nu heb ik er nog precies 1 in de kast hangen, hoef die voor m'n werk in principe niet meer aan.
Nee, moet ik misschien wel eens doen. Ga het in mijn agenda zetten iedere eerste maandag van de maand.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Check je wel regelmatig of je die past dan? :p
anders sta je straks weer voor een pak wat niet pastquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, moet ik misschien wel eens doen. Ga het in mijn agenda zetten iedere eerste maandag van de maand.
Moet wel uitkijken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
anders sta je straks weer voor een pak wat niet past
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je wel staan denk ik (ik heb daar kijk op namelijk).
man man manquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US de mollenfluisteraar van Oeteldonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |