SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in paniek op mijn mobiel.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in paniek op mijn mobiel.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg net tegen 1200 mensen, "kappe nou, ik ga even een half uur met pauze, de moord ermee allemaal"
Krijg ik iets van honderd belletjes
Kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er een paar meer of minder zijn.
Lekker een potje kniezenquote:
Vanaf nu tien dagen alleen maar water drinken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
2e lading thailand kleding in de wasmachine.
Pas 2 jurkjes niet meer
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijnaquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf nu tien dagen alleen maar water drinken.
los op je heen??quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijna
Als je een bitterbal in lauw water legt dan zwelt hij na een weekje ook zo op, dat effect?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn oude jurkjes gelukkig maar toch 1 was mijn favo en die zat eerst los op mij heen. Nu knapte de naden bijna
ah om* mij heenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
los op je heen??
Had je ook een tasje aan dan??
ja misschienquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een bitterbal in lauw water legt dan zwelt hij na een weekje ook zo op, dat effect?
Te heet gewassen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
2e lading thailand kleding in de wasmachine.
Pas 2 jurkjes niet meer
Denken ze dadelijk dat je een ladyboy bent op je eilandje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschienheb ineens brede schouders ook echt.
Nee Usquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denken ze dadelijk dat je een ladyboy bent op je eilandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |