tocht en zo ook gefikst?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel heel blij met hoe netjes het buiten is nu.![]()
Echt alles heeft een nieuwe lik verf gekregen ook.
Had ik sowieso geen last van? Heb wel allemaal dubbelglas nu, dat helpt wel.quote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
die moeder van die vriendin van mij die woont in bangkok. Die is geschrokken hoe bruin haar dochter is geworden. Zo komt ze toch nooit meer aan een man. Dus stuurt ze dagcrème met bleachingshit er in
oh, ik dacht dat jij daar last van had, vast verward met iemand anders, klinkt goedquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Had ik sowieso geen last van? Heb wel allemaal dubbelglas nu, dat helpt wel.
Tocht niet, vocht wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat jij daar last van had, vast verward met iemand anders, klinkt goed
Omdat het bewolkt schijnt te zijnquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan niet, ik heb 10 graden met regen besteld
21 en bewolking klinkt nog steeds beter dan 13 graden en regen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het bewolkt schijnt te zijn
Ik wil 21 graden met zon
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan niet, ik heb 10 graden met regen besteld
Ik hoop dat het niet er ook nog eens erbij gaat regenenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
21 en bewolking klinkt nog steeds beter dan 13 graden en regen.
Nog een week regen en je gaat naar de zon. Even helemaal opladen, misschien werk je wel op zonne-energie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |