oh zo bedoel je. dacht dat je bedoelde dat ze er mentaal er aan waren gegaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kylie al een tijd niet meer gezien, maar daar is volgens mij het nodig aan gesleuteld.
Volgens mij valt dat nog mee. Zeker als je het afzet tegen Kanye.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo bedoel je. dacht dat je bedoelde dat ze er mentaal er aan waren gegaan
ja maar die was al niet helemaal 100quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat nog mee. Zeker als je het afzet tegen Kanye.
ja zo'n ordinaire kop er op. Kan er niks aan doen.Vind het knap wat ze heeft bereikt en zo. Echt maar wat een kutkopquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat maakt iemand een stoephoer?
Zou jou niet op die manier ordinair noemen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een kutkop, ben ik nu ook een stoephoer?
Ook geen stijl?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
hoe duur de kleding ook is die ze aan heeft , het heeft gewoon geen klasse
nou ja vind die kleding niet om aan te zien maar dat is persoonlijk. Maar het is gewoon echt ordinair. echt. Begrijp het niet.quote:
Ik probeerde gewoon een matig grapje te makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja vind die kleding niet om aan te zien maar dat is persoonlijk. Maar het is gewoon echt ordinair. echt. Begrijp het niet.
ohquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeerde gewoon een matig grapje te maken
Jaquote:
hoezo is dat interessant?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Het interessantste aan ze is dat ze de kinders zijn van een van de advocaten van OJ.
Heb dat nooit echt gevolgdquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die hele moordzaak interessant.
Moet je die docu op HBO kijken. Ik was toen 12 ofzo dus heb het niet echt meegekregen. Kende hem alleen van The Naked Gun.quote:
het gaat voornamelijk in de zaak om een handschoen die wel of niet past toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je die docu op HBO kijken. Ik was toen 12 ofzo dus heb het niet echt meegekregen. Kende hem alleen van The Naked Gun.
Dat was een van de bewijzen. Maar er was volgens mij ook een tas die is verdwenen, en er lag bloed in de auto, en ze hadden de lijken afgedekt met kleden uit het huis en iedereen en z'n moeder is door dat bloed gelopen dus daar zijn ook bewijzen bij verloren gegaan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het gaat voornamelijk in de zaak om een handschoen die wel of niet past toch?
quote:
Ik weet ze niet eens allemaal te benoemenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Want heel die kardessies heb ik geen mening over omdat het me exact helemaal niks interesseert
Mojito's makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets met limoen maken maar je kunt die hier alleen per netje van 5 halen
Gisteren liep ik ook een supermarkt binnen en ging er met een worstenbroodje weer uit.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, wil gezond eten halen maar heb honger. Dat gaat dus niet goedkomen
niets moet, morgen is een nieuwe dagquote:
Ja, maar ik wil wel enigszins wat boodschapjes in huis hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
niets moet, morgen is een nieuwe dag![]()
ik ga denk ik wel even nog zo, even zorgen dat ik wat spul in huis heb
Ja precies, want morgen heb ik ook geen zin.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel enigszins wat boodschapjes in huis hebben
Morgen is het supermarkt-hel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, want morgen heb ik ook geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |