Die moest ik verplicht afsluiten bij mijn hypotheek, vraag me alleen af wat dat nu nog voor nut heeftquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies zoals hier dus. En hebben nu ook een overlijdensrisicoverzekering afgesloten voor de zekerheid.
O ja goeie, dat kunnen wij nu ook niet. Nu mag z'n wappie moeder beslissen die denkt dat dokters een 5g chip inspuitenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg een soortgelijke oplossing. Hebben we ook meteen getackeld dat we medische beslissingen over elkaar mogen nemen enzo.
dat als je overlijdt de verzekering je hypotheek betaald?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moest ik verplicht afsluiten bij mijn hypotheek, vraag me alleen af wat dat nu nog voor nut heeft
Al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
in nederland is zo'n verzekering verplicht toch bij een hypotheek?
Het heeft zo z'n voordelen, jonge lui in je omgeving die omvallen. Zet je toch aan het denken enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja goeie, dat kunnen wij nu ook niet. Nu mag z'n wappie moeder beslissen die denkt dat dokters een 5g chip inspuiten
Hier niet, hier word je gewoon je huis uitgezetquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
in nederland is zo'n verzekering verplicht toch bij een hypotheek?
Ja, maar dat is niet echt heel erg meer nodig met die huizenprijzen tegenwoordig, waarde van mijn huis is al bijna 2,5x van de nu nog openstaande hypotheek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat als je overlijdt de verzekering je hypotheek betaald?
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel zin ik heb om vanavond straks een dikke toeter op te steken #TGIF
Verschilt per soort hypotheek, bij een starterslening moet het geloof ik nog welquote:
ja nu maar we hebben ook een tijd gehad dat dat totaal anders wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet echt heel erg meer nodig met die huizenprijzen tegenwoordig, waarde van mijn huis is al bijna 2,5x van de nu nog openstaande hypotheek.
Oh wacht dat moet ook als je alleen koopt? Ik heb het alleen zodat ik wat extra kan aflossen en de hypotheek nog kan betalen op 1 salaris.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet echt heel erg meer nodig met die huizenprijzen tegenwoordig, waarde van mijn huis is al bijna 2,5x van de nu nog openstaande hypotheek.
Ja vond dat ook al zo vreemd, maar die moest ik toen verplicht er bij afsluitenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht dat moet ook als je alleen koopt? Ik heb het alleen zodat ik wat extra kan aflossen en de hypotheek nog kan betalen op 1 salaris.
Misschien zodat erfgenamen niet met een schuld kwamen te zitten als het huis minder waard werd dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond dat ook al zo vreemd, maar die moest ik toen verplicht er bij afsluiten
Geen idee, maar voor die paar euro in de maand heb ik me er nooit heel erg in verdieptquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zodat erfgenamen niet met een schuld kwamen te zitten als het huis minder waard werd dan.
niet vergeten overuren te schrijven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer kardashians te kijken ipv te werken
ik heb dat dus nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Nu snap ik hoe je aan je 60+ urige werkweken komt ...quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Check.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
niet vergeten overuren te schrijven.
Ben al sinds 5:30 aan het werk, tijd voor pauzequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe je aan je 60+ urige werkweken komt ...
Ze zijn zakelijk niet dom nee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten wel slim zijn anders ben je ook niet zo succesvol
Eens, sowieso mooiste van het clubje. Ziet er ook het minst fake uit.quote:
Ik ken extreem veel stinkend rijke domme mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten wel slim zijn anders ben je ook niet zo succesvol
nou als je het niet erft moet je toch wel wat kunnen om het te vergarenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken extreem veel stinkend rijke domme mensen.
Nou ja self-made.. ik betwijfel of dat was gelukt zonder kardashian/jenner naam en geld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kylie jenner ook. jongste selfmade miljonair toch? of nee miljadair
waarschijnlijk niet maar toch een prestatiequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja self-made.. ik betwijfel of dat was gelukt zonder kardashian/jenner naam en geld.
Beetje durven blaffen, joie de vivre en vol energie zitten, arme mensen zijn vaak lui, rijke mensen barsten van de energie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als je het niet erft moet je toch wel wat kunnen om het te vergaren
Met lui zijn kun je idd nooit geld verdienen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje durven blaffen, joie de vivre en vol energie zitten, arme mensen zijn vaak lui, rijke mensen barsten van de energie.
Ik vind dit soort dingen echt super interessant. Ben ook geabonneerd op het CERN magazine. Jammer genoeg was ik niet goed in natuurkunde vroegerquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe ontdekking welke ons beeld van de werkelijkheid totaal op de kop kan zetten.
https://scientias.nl/deel(...)n-de-schuldige-zijn/
Ze moeten alleen onder zoveel druk iedere dag mooi zijn, volgens mij zin een paar van de Kardashians daar al stuk op gelopenquote:
wie dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten alleen onder zoveel druk iedere dag mooi zijn, volgens mij zin een paar van de Kardashians daar al stuk op gelopen
Ja maar dat was niet nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kylie al een tijd niet meer gezien, maar daar is volgens mij het nodig aan gesleuteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |