Ben al sinds 5:30 aan het werk, tijd voor pauzequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe je aan je 60+ urige werkweken komt ...
Ze zijn zakelijk niet dom nee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten wel slim zijn anders ben je ook niet zo succesvol
Eens, sowieso mooiste van het clubje. Ziet er ook het minst fake uit.quote:
Ik ken extreem veel stinkend rijke domme mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten wel slim zijn anders ben je ook niet zo succesvol
nou als je het niet erft moet je toch wel wat kunnen om het te vergarenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken extreem veel stinkend rijke domme mensen.
Nou ja self-made.. ik betwijfel of dat was gelukt zonder kardashian/jenner naam en geld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kylie jenner ook. jongste selfmade miljonair toch? of nee miljadair
waarschijnlijk niet maar toch een prestatiequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja self-made.. ik betwijfel of dat was gelukt zonder kardashian/jenner naam en geld.
Beetje durven blaffen, joie de vivre en vol energie zitten, arme mensen zijn vaak lui, rijke mensen barsten van de energie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als je het niet erft moet je toch wel wat kunnen om het te vergaren
Met lui zijn kun je idd nooit geld verdienen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje durven blaffen, joie de vivre en vol energie zitten, arme mensen zijn vaak lui, rijke mensen barsten van de energie.
Ik vind dit soort dingen echt super interessant. Ben ook geabonneerd op het CERN magazine. Jammer genoeg was ik niet goed in natuurkunde vroegerquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe ontdekking welke ons beeld van de werkelijkheid totaal op de kop kan zetten.
https://scientias.nl/deel(...)n-de-schuldige-zijn/
Ze moeten alleen onder zoveel druk iedere dag mooi zijn, volgens mij zin een paar van de Kardashians daar al stuk op gelopenquote:
wie dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten alleen onder zoveel druk iedere dag mooi zijn, volgens mij zin een paar van de Kardashians daar al stuk op gelopen
Ja maar dat was niet nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kylie al een tijd niet meer gezien, maar daar is volgens mij het nodig aan gesleuteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |