Het zijn ook wel vaak tokkies.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Krijg nu wel trek in die worstenbroodjes met spek
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.
oh?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef -Shii- het volgende:
Frank Visser is zelf ook een lastige buurman.
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spekquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.
Daar spreken ze elk woord dat eindigt op -er uit als -ahquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spek
Ze praten in elk geval wel onwijs hardquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gooi je ook geen pan bami uit het raam?quote:
ECHT NIETquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze praten in elk geval wel onwijs hard
En het zijn hier ook echt lekkere broodjes, niet dat karton dat er bij worstenbroodjes in de supermarkt omheen zitquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.Daarom lijkt het me wel lekker.
nee joh vreet ik liever zelf opquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi je ook geen pan bami uit het raam?
quote:
Geefquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het zijn hier ook echt lekkere broodjes, niet dat karton dat er bij worstenbroodjes in de supermarkt omheen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |