Ja, dat kunstje kennen we.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik geloof de Russische propaganda net zo min als de Oekraïense.
Daarom zeg ik dat ik hoop dat de waarheid ooit boven water komt
Ik laat alleen maar zien wat de tegenpartij zegt.
superfijn dat hij mocht blijvenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat moeten we met jouw Russische held doen trouwens?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Helemaal mooi:
[..]
Nee natuurlijk wil niemand dat. Naja, Zhirinivoski misschien, maar die heeft nu niets meer te zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niemand wil toch ooit een nuke koppen? Sowieso een raar argument en als Rusland geen nukes had zou de oorlog in Oekraine al voorbij zijn want dan had de NAVO allang ingegrepen.
Maar goed, een combinatie van angst en egoisme is blijkbaar voldoende voor sommigen om op hun rug te gaan liggen.
Zeker waar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voorlopig heeft de EU het gas uit Rusland hard nodig. Terwijl de EU al lang gewaarschuwd is dat af te bouwen.
Op zich is een totale kernoorlog een kwestie van minuten. Maar daarom zijn er dus ook atoomonderzeeërs met kernraketten. Zodat je achteraf alsnog je vijand kan vernietigen. Kernwapens zijn meer een politiek wapen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen de tijd dat ze zijn afgevuurd is er vermoedelijk 25 seconden later al elders ook op een knop gedrukt.
Ik vind dat best moeilijk om (N=1) te beoordelen, laat staan in te schatten. Ik laat mij dan niet leiden door MSM.quote:Op vrijdag 8 april 2022 01:52 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja dat is waar, paspoort word ingenomen en je kunt nergens meer heen.
Netjes meewerken want anders...
Maar ook onder elkaar is er merkbaar support voor die oorlog en kunnen de gemoederen natuurlijk hoog oplopen wanneer men het oneens is met elkaar.
Had eigenlijk de posts moeten plaatsen waarin Starhopper beweert dat de NATO provoceert en het compleet logisch vindt dat Putin de Krim annexeerde en dergelijke..quote:
Net genoeg tijd om hier nog een afscheidspost neer te zetten of om NUK of BYE te openen als subforumquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ga daar maar van uit, ja. En dan hoeft men zich helemaal nergens zorgen meer over te maken.
Limburg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wanneer zou jij eigenlijk wel een nuke koppen?
Als Litouwen wordt aangevallen?
Of Polen?
of de VS?
Of Friesland?
Je doet net alsof dit een burenruzie bij meester Frank Visser is in plaats van een onvervalste veroveringstocht van de Russen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik geloof de Russische propaganda net zo min als de Oekraïense.
Daarom zeg ik dat ik hoop dat de waarheid ooit boven water komt
Ik laat alleen maar zien wat de tegenpartij zegt.
Ja, dat gaat hem niet worden, natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Net genoeg tijd om hier nog een afscheidspost neer te zetten of om NUK te openen als subforum
Mits @:Yvonne tijd heeft natuurlijk
kwestie van geduldquote:
Ja, die mobiele crematoria dat weet ik ook wel, daar hadden ze het in het begin ff over en dat is allemaal een stille dood gestorvenquote:
Die westerse journalisten zijn afhankelijk van de medewerking en info van Oekraïne.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom? Waarom claim je dat alles propaganda is terwijl het nieuws en de foto's door Westerse journalisten opgetekend word.
Dus eigenlijk moet @yvonne 24/7 paraat staan in het geval dat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Net genoeg tijd om hier nog een afscheidspost neer te zetten of om NUK of BYE te openen als subforum
limburg gaat gewoon mee met Kleine Brogelquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, persoonlijk denk ik dan als Limburg aangevallen word is dat eigenlijk dikke prima.
Ik heb toch meer het idee dat jij alleen ziet wat je wil zien, maar goed, je doet maar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die westerse journalisten zijn afhankelijk van de medewerking en info van Oekraïne.
Ik heb naar die foto's gekeken maar ik zie daar geen bewijs in.
Op het journaal hoor ik ook steeds allerlei verhalen en dan zeggen als afsluiter: dit zijn gegevens van de Oekraïense overheid.
Ja sorry maar daar kan ik net zo weinig mee als gegevens van de Russische overheid.
Ook Rusland heeft de afzet nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voorlopig heeft de EU het gas uit Rusland hard nodig. Terwijl de EU al lang gewaarschuwd is dat af te bouwen.
Het probleem is dat de Russische strategie ook tactisch gebruik kent. Wat een groter risico oplevert bij de belabberde staat van hun conventionele krijgsmacht.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is een totale kernoorlog een kwestie van minuten. Maar daarom zijn er dus ook atoomonderzeeërs met kernraketten. Zodat je achteraf alsnog je vijand kan vernietigen. Kernwapens zijn meer een politiek wapen.
Op zich hebben de Russen kernwapens waarmee Nederland in een klap van de kaart te vegen is. De kernwapens die destijds in Japan gebruikt zijn zijn peanuts vergeleken met wat de supermachten in hun arsenaal hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, persoonlijk denk ik dan als Limburg aangevallen word is dat eigenlijk dikke prima.
Als het dan toch moet gebeuren, zit je het liefst zo dichtbij mogelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich hebben de Russen kernwapens waarmee Nederland in een klap van de kaart te vegen is. De kernwapens die destijds in Japan gebruikt zijn zijn peanuts vergeleken met wat de supermachten in hun arsenaal hebben.
Dat kan ik ook, maar telkens als ik een sub open verneuk ik de boel. Met een beetje mazzel verstoor ik zelfs de geleidemodules van die nukesquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Net genoeg tijd om hier nog een afscheidspost neer te zetten of om NUK of BYE te openen als subforum
Dat valt trouwens wel mee schijnbaar. Na een initiele wedloop wie de sterkste kon maken zijn landen zich gaan richten op juist kleinere (tactische) nukes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich hebben de Russen kernwapens waarmee Nederland in een klap van de kaart te vegen is. De kernwapens die destijds in Japan gebruikt zijn zijn peanuts vergeleken met wat de supermachten in hun arsenaal hebben.
Klopt. Maar dat neemt niet weg dat de inzet van tactische kernwapens makkelijk kan escaleren naar de inzet van strategische kernwapens en vervolgens dus naar een totale kernoorlog. Plus dat de inzet van tactische kernwapens op een slachtveld ook je eigen troepen gaat raken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat de Russische strategie ook tactisch gebruik kent. Wat een groter risico oplevert bij de belabberde staat van hun conventionele krijgsmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |