Het gebruikelijke, de NAVO en EU enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeft zij nog verdere onderbouwing gegeven waarom?
Tja, mensen die die mening zijn toegedaan zitten ook in deze reeks. En wat vindt ze van de manier waarop het Russische leger huishoudt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn man heeft een collega uit Belarus die al vele jaren in NL woont en werkt. Zij vindt wel dat het Westen Putin gedreven heeft tot deze daad.
Ja, en die lijken staan gewoon vrolijk op als de camera weg is. Ik moest even twee keer knipperen toen ik het las.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, joh, staged met acteurs, natuurlijk.
Staat hier echt op FOK!, he?
- acteursquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, joh, staged met acteurs, natuurlijk.
Staat hier echt op FOK!, he?
Kan ik wel in mee gaan. Maar op een gegeven moment moet je een grens gaan trekken ook omdat het Kremlin nauwelijks geraakt is door de sancties. Ik zou bijvoorbeeld aangeven dat een aanval op andere landen niet meer getolereerd gaat worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moet heeeeel voorizchtig zijn om daar als NAVO in te grijpen.
Een kat in het nauw, kan hele rare, lees verschrikkelijke, sprongen maken.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de echte waarheid ooit boven water komt.
Letterlijk vanaf dag 0 al.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:48 schreef AchJa het volgende:
Was deze al voorbijgekomen?
[ twitter ]
[ twitter ]
Hoeveel foto's heb je nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En volgens de Russen hebben de Oekraïeners het gedaan.
🇺🇦🇷🇺⚡The DPR reports that Ukrainian troops attacked Kramatorsk with Tochka-U, debris fell near the station, there are casualties among civilians
Rusland propaganda dus.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gebruikelijke, de NAVO en EU enzo.
Dieper erop in gaan is natuurlijk lastig met iemand met wie je nog goed moet kunnen samenwerken.
Dat is een keuze natuurlijk. Je kan ook zeggen er zitten zoveel burgers we laten die ondanks de soldaten met rust.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef SamCooke het volgende:
[..]
- acteurs
- aangevallen door Oekraïne
- er zaten Oekraïense soldaten in het station waardoor het wel degelijk een militair doelwit was
En dit allemaal tegelijk
Wanneer zou jij eigenlijk wel een nuke koppen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Zodat wij een nuke kunnen koppen?
Nee dankje. Dit is niet onze oorlog. Hoe erg zewelewensky ook zijn best doet om ons erbij te betrekken.
Kut voor de mensen daar. Heel erg kut. Maar daar hoeven wij nog geen nukd voor te koppen. Voor dat godvergeten corrupte flutland.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)cties-economie-stortquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kan ik wel in mee gaan. Maar op een gegeven moment moet je een grens gaan trekken ook omdat het Kremlin nauwelijks geraakt is door de sancties. Ik zou bijvoorbeeld aangeven dat een aanval op andere landen niet meer getolereerd gaat worden.
Wat moeten we met jouw Russische held doen trouwens?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een noflyzone instellen en in NAVO verband Oekraine bevrijden. Als we blijven toekijken hoe onschuldige burgers kapot geschoten worden, dan zijn we zelf ook schuldig.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:08 schreef Starhopper het volgende:
Putin![]()
Fijn dat deze goede Russische leider mag blijven
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit dus. Putin is een prima leider!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Putin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mooie portretten van hem hangen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb meerdere portretten van Putin in huis staan.
Helemaal mooiquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Starhopper het volgende:
Wow!!!!! ThierryGOD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zijn mening over Putin, Rusland, de MH17 en Ukraine heeft mij een tijd geleden doen besluiten mij aan te sluiten bij deze partij. Jammer dat hij wat de MH17 betreft niet alles heeft kunnen zeggen.
Mooi ook dat hij kwam met van Baalen en Verhofstadt op Maidan.
Heb jij dit ook gezien @:ZOA
Iets wat met 25 keer de snelheid van het geluid op je afkomt kop je niet meer terug.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wanneer zou jij eigenlijk wel een nuke koppen?
Als Litouwen wordt aangevallen?
Of Polen?
of de VS?
Of Friesland?
Als de DPR zo snel reageert gok ik dat het een aanval door de rebellen was.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En volgens de Russen hebben de Oekraïeners het gedaan.
🇺🇦🇷🇺⚡The DPR reports that Ukrainian troops attacked Kramatorsk with Tochka-U, debris fell near the station, there are casualties among civilians
Nee joh, hij gaat gewoon met een Russisch vlaggetje aan de weg staan. Russische agressie is veel te eng om je tegen te verzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of Polen?
of de VS?
Of Friesland?
Niemand wil toch ooit een nuke koppen? Sowieso een raar argument en als Rusland geen nukes had zou de oorlog in Oekraine al voorbij zijn want dan had de NAVO allang ingegrepen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of Polen?
of de VS?
Of Friesland?
Klopt, maar tegen de tijd dat ze zijn afgevuurd is er vermoedelijk 25 seconden later al elders ook op een knop gedrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Iets wat met 25 keer de snelheid van het geluid op je afkomt kop je niet meer terug.
Voorlopig heeft de EU het gas uit Rusland hard nodig. Terwijl de EU al lang gewaarschuwd is dat af te bouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)cties-economie-stort
Rusland, en dus het Kremlin wordt wel degelijk hard geraakt. Zeker als ze failliet gaan.
Ik geloof de Russische propaganda net zo min als de Oekraïense.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel foto's heb je nodig?
Overigens grappig dat je zo snel in Russische propaganda trapt.
Ga daar maar van uit, ja. En dan hoeft men zich helemaal nergens zorgen meer over te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen de tijd dat ze zijn afgevuurd is er vermoedelijk 25 seconden later al elders ook op een knop gedrukt.
Waarom? Waarom claim je dat alles propaganda is terwijl het nieuws en de foto's door Westerse journalisten opgetekend word.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik geloof de Russische propaganda net zo min als de Oekraïense.
Daarom zeg ik dat ik hoop dat de waarheid ooit boven water komt
Ik laat alleen maar zien wat de tegenpartij zegt.
In Welt staat een artikel dat uitlegt dat Rusland de komende jaren geen andere klanten heeft voor hun gas.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voorlopig heeft de EU het gas uit Rusland hard nodig. Terwijl de EU al lang gewaarschuwd is dat af te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |