Maar het kan dus in 3 jaar hé?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over 30 jaar zien we wel weer? Over 30 jaar staat die eerste centrale er net als je geluk hebt en alles zit mee.
?quote:
ochquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef TLC het volgende:
Die raket was vast weer niet van de Russen daar op dat treinstation
Oh ja, ook n beetje ziekelijk gestoord als je eerst iets op de raket gaat schrijven 'voor de kinderen'
Dat mobiele crematorium komt al zo'n beetje vanaf dag 1 regelmatig voorbij maar vooralsnog heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die dingen ook daadwerkelijk ingezet zijn. Lijkt me ook nogal onhandig: kost een hoop brandstof om die kachel te stoken, ze hebben al genoeg aan hun hoofd, en er zijn meer slachtoffers dan je redelijkerwijs kan laten verdwijnen met die dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:48 schreef AchJa het volgende:
Was deze al voorbijgekomen?
[ twitter ]
[ twitter ]
Zodat wij een nuke kunnen koppen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:35 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben heel verdrietig. Klote RussenKom op. Stuur gewoon een bevrijdingsleger naar Oekraine.
Nee. Gewoon een noflyzone instellen en in NAVO verband Oekraine bevrijden. Als we blijven toekijken hoe onschuldige burgers kapot geschoten worden, dan zijn we zelf ook schuldig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben wel zo'n vreemdelingenlegioen voor als je mee wil doen
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:48 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:
In BNW wel, het gaat hier om een stock foto ter illustratie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:48 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ahhquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Was een Oekrainse raket volgens het russisch trollenkorps.
Ja daarom. Nu dook dat ding van de week plotseling weer op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
Dat mobiele crematorium komt al zo'n beetje vanaf dag 1 regelmatig voorbij maar vooralsnog heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die dingen ook daadwerkelijk ingezet zijn. Lijkt me ook nogal onhandig: kost een hoop brandstof om die kachel te stoken, ze hebben al genoeg aan hun hoofd, en er zijn meer slachtoffers dan je redelijkerwijs kan laten verdwijnen met die dingen.
En volgens de Russen hebben de Oekraïeners het gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
Zo ziet volgens Rusland "a crowd of Ukrainian militants" eruit:
[ afbeelding ]
Mijn man heeft een collega uit Belarus die al vele jaren in NL woont en werkt. Zij vindt wel dat het Westen Putin gedreven heeft tot deze daad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kijk met veel verbazing naar de pro-Russische optochten in verschillende landen. Die mensen zijn voor hun informatiedieet niet afhankelijk van wat het Kremlin ze serveert, maar trekken alsnog met Russische vlaggen door de straten. HOE DAN?!
Je moet heeeeel voorizchtig zijn om daar als NAVO in te grijpen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een noflyzone instellen en in NAVO verband Oekraine bevrijden. Als we blijven toekijken hoe onschuldige burgers kapot geschoten worden, dan zijn we zelf ook schuldig.
Duidelijk. Levensgevaarlijke militanten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
Zo ziet volgens Rusland "a crowd of Ukrainian militants" eruit:
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een noflyzone instellen en in NAVO verband Oekraine bevrijden. Als we blijven toekijken hoe onschuldige burgers kapot geschoten worden, dan zijn we zelf ook schuldig.
Heeft zij nog verdere onderbouwing gegeven waarom?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn man heeft een collega uit Belarus die al vele jaren in NL woont en werkt. Zij vindt wel dat het Westen Putin gedreven heeft tot deze daad.
Het is vanaf dag één onze oorlog. Maar dat merk je natuurlijk niet als je je kop in het zand steekt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Zodat wij een nuke kunnen koppen?
Nee dankje. Dit is niet onze oorlog. Hoe erg zewelewensky ook zijn best doet om ons erbij te betrekken.
Kut voor de mensen daar. Heel erg kut. Maar daar hoeven wij nog geen nukd voor te koppen. Voor dat godvergeten corrupte flutland.
Nee, joh, staged met acteurs, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Was een Oekrainse raket volgens het russisch trollenkorps.
De geest van de Sovjet ideologie zit blijkbaar nog vrij diep bij een aanzienlijk deel van de Russen, dat is waar ik verbaasd over was in deze oorlog. Dat propaganda en dergelijke nog steeds de mensen zo diep raakt/brainwashed.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kijk met veel verbazing naar de pro-Russische optochten in verschillende landen. Die mensen zijn voor hun informatiedieet niet afhankelijk van wat het Kremlin ze serveert, maar trekken alsnog met Russische vlaggen door de straten. HOE DAN?!
Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, joh, staged met acteurs, natuurlijk.
Staat hier echt op FOK!, he?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Zodat wij een nuke kunnen koppen?
Nee dankje. Dit is niet onze oorlog. Hoe erg zewelewensky ook zijn best doet om ons erbij te betrekken.
Kut voor de mensen daar. Heel erg kut. Maar daar hoeven wij nog geen nukd voor te koppen. Voor dat godvergeten corrupte flutland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |