Om over 30 jaar exact dezelfde woorden te bezigen...quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:43 schreef Isdatzo het volgende:
Over 30 jaar zien we wel weer? Over 30 jaar staat die eerste centrale er net als je geluk hebt en alles zit mee.
Snel de lokale pizzatent controleren op het verbergen van kinderen in de kelder.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Bij de wappies ook toch. Al zijn die tegenwoordig voor 90% extreemrechts.
Yep. Daar komt dit bij de wappies ook vandaan. Inmenging van extreemrechts.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Bij de wappies ook toch. Al zijn die tegenwoordig voor 90% extreemrechts.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij zulke berichten is het vaak wel handig om te verifieren of het niet al debunked is. Er wordt een hoop fake news gepost uiteraard
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is iets wat populair is in extreemrechtse kringen. "Strijden voor de toekomst van onze kinderen"
Dank jullie. Ik ben onderzoekend van insteek, maar heb geen Twitter-account. Als ik een Twitter-link open, krijg ik doorgaans na 2 mm doorscrollen een pop-up van heb-ik-jou-daar met de boodschap dat ik een account moet aanmaken. Daarom vroeg ik hier om jullie grenzeloze expertise.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:23 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
Meer zoiets als: dit is voor de kinderen (die in de Donbass zijn vermoord door Oekraïners). Volgens de Russen dan uiteraard/althans.
Het zal het vast goed doen bij de Russisch gezinden en het Russische narratief wel ondersteunen.
Het maakt het er niet echt beter op. Zeg maar.
Oh, volgens BNW zijn dat Russische soldaten die in burgerkleding zijn gehijstquote:
Ja, die krijg ik dus ook sinds een paar maanden. Vroeger was dat volgens mij niet. Heb zelf ook geen Twitter-account. Lees soms wel eens wat reacties als hier een tweet geplaatst wordt (totdat die popup dat onmogelijk maakt).quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie. Ik ben onderzoekend van insteek, maar heb geen Twitter-account. [b]Als ik een Twitter-link open, krijg ik doorgaans na 2 mm doorscrollen een pop-up van heb-ik-jou-daar met de boodschap dat ik een account moet aanmaken. Daarom vroeg ik hier om jullie grenzeloze expertise.[/b]
https://nitter.eu/quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie. Ik ben onderzoekend van insteek, maar heb geen Twitter-account. Als ik een Twitter-link open, krijg ik doorgaans na 2 mm doorscrollen een pop-up van heb-ik-jou-daar met de boodschap dat ik een account moet aanmaken. Daarom vroeg ik hier om jullie grenzeloze expertise.
Als je zo denkt kun je nooit wat veranderen, het gaat om keuzes maken en wegen inslaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om over 30 jaar exact dezelfde woorden te bezigen...
Ik ben niet principieel tegen kernenergie, maar Lospedrosa heeft het over de korte termijn. Nou, dan zijn kerncentrales in elk geval géén oplossing.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om over 30 jaar exact dezelfde woorden te bezigen...
En Russische tradities van voor de USSR.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zal ze wel wijsgemaakt zijn dat Oekraïners kinderen eten ofzo. Grappig hoe dat overeenkomt met andere samenzweringsverhalen uit conservatieve hoek van enkele jaren geleden in de VS.
Verschrikkelijk.quote:
In Duitsland zou het NIET uitzetten volgens mij een redelijk korte termijn oplossing kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben niet principieel tegen kernenergie, maar Lospedrosa heeft het over de korte termijn. Nou, dan zijn kerncentrales in elk geval géén oplossing.
Op de lange termijn kunnen ze een deel van de mix zijn om de continuïteit te garanderen, maar vergeet niet dat kernenergie qua kWh-prijs simpelweg niet kan concurreren met zonne- en windenergie. Zo'n kerncentrale zou vooral op subsidie draaien. Daarom is het ook nogal onnozel om voor te stellen 70% van onze energie uit kerncentrales te halen.
ze hebben wel zo'n vreemdelingenlegioen voor als je mee wil doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:35 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben heel verdrietig. Klote RussenKom op. Stuur gewoon een bevrijdingsleger naar Oekraine.
Dat zou het zeer zijn. Op papier is het dat zelfs. In de praktijk komt het er op neer dat de moskovieten enigszins welvaart hebben, en de talrijke republieken erachter zijn armoe troef, want elke cent die er is mag naar moskou.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:26 schreef quirina het volgende:
En de verenigde Staten van Rusland is niet wenselijk.
Het heeft helaas ook weinig invloed meer op de discours van mensen. Iedereen die weet dat Poetin een slachter is weet dit al, en de overige mensen zullen ook nu weer klaarstaan (ik gok binnen enkele minuten) om het te spinnen dat dit acteurs zijn of een false flag van oekraine zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik zou willen dat ik geschokt was, maar dit is precies dezelfde Russische oorlogsvoering die we al weken decennia zien.
Ik kijk met veel verbazing naar de pro-Russische optochten in verschillende landen. Die mensen zijn voor hun informatiedieet niet afhankelijk van wat het Kremlin ze serveert, maar trekken alsnog met Russische vlaggen door de straten. HOE DAN?!quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het heeft helaas ook weinig invloed meer op de discours van mensen. Iedereen die weet dat Poetin een slachter is weet dit al, en de overige mensen zullen ook nu weer klaarstaan (ik gok binnen enkele minuten) om het te spinnen dat dit acteurs zijn of een false flag van oekraine zelf.
Het probleem is en blijft natuurlijk wel dat zon en wind niet stabiel genoeg zijn om de hele elektriciteitsvraag aan te kunnen. Pieken en dalen zullen we ergens mee moeten opvangen. Blijft dat dan een mix kolen/gas of willen we daar liever vanaf?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben niet principieel tegen kernenergie, maar Lospedrosa heeft het over de korte termijn. Nou, dan zijn kerncentrales in elk geval géén oplossing.
Op de lange termijn kunnen ze een deel van de mix zijn om de continuïteit te garanderen, maar vergeet niet dat kernenergie qua kWh-prijs simpelweg niet kan concurreren met zonne- en windenergie. Zo'n kerncentrale zou vooral op subsidie draaien. Daarom is het ook nogal onnozel om voor te stellen 70% van onze energie uit kerncentrales te halen.
Russen of mensen die de ideologie van een blank conservatief Europa aanhouden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kijk met veel verbazing naar de pro-Russische optochten in verschillende landen. Die mensen zijn voor hun informatiedieet niet afhankelijk van wat het Kremlin ze serveert, maar trekken alsnog met Russische vlaggen door de straten. HOE DAN?!
Bufferen. Dan kan je piekmomenten opvangen met overschot dat je in dal momenten genereert. Tis niet voor niets dat bedrijven als Tesla bezig zijn met battery farms.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:43 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het probleem is en blijft natuurlijk wel dat zon en wind niet stabiel genoeg zijn om de hele elektriciteitsvraag aan te kunnen. Pieken en dalen zullen we ergens mee moeten opvangen. Blijft dat dan een mix kolen/gas of willen we daar liever vanaf?
ow nee, jij had in het verleden ook affecties voor Baudet, dat vinne ze helemaal niks daar manquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben wel zo'n vreemdelingenlegioen voor als je mee wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |