Stemmen in Rusland doen ze maar om de illusie van democratie hoog te houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef Hanca het volgende:
Er is een grondwetswijziging voorgesteld in Rusland.
https://www.volkskrant.nl(...)an-blijven~b871ebb4/
In dat voorstel staat dat Poetin zonder termijnlimiet tot 2036 aan de macht kan blijven. Het moet nog worden goedgekeurd door het constitutionele hof (formaliteit) en door het Russische volk (stemmen die wel eens tegen Poetin in?). Maar het lijkt er op dat Poetin president voor het leven kan gaan worden.
Sinds 1999, met een tussenpoze van een paar jaar toen zijn marionet Medvedev het mocht doen.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef BoneThugss het volgende:
Zou beter zijn het werkt goed in dat land dus graag zou houden aub.
Hem je hem ook weer.quote:
In 1999 was hij al even premier onder Jeltsin, vanaf 2000 is hij president (met tussendoor even Medvedev als president, Poetin premier).quote:
Jij bent eerst.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hem je hem ook weer.
Wat gaat er niet goed dan?
Onderdrukking van minderheden, opsluiten van politieke tegenstanders, grote toename van de corruptie, tegenwerken van de vrije pers, allerlei nationaliseringen en het neerslaan van betogingen en demonstraties.quote:
Ik denk dat je net zijn lijstje hebt opgenoemdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onderdrukking van minderheden, opsluiten van politieke tegenstanders, grote toename van de corruptie, tegenwerken van de vrije pers, allerlei nationaliseringen en het neerslaan van betogingen en demonstraties.
Mag jij een net zo belangrijk lijstje noemen van wat er wel goed gaat...
+vervallen Sovjet-infrastructuur in de gebieden buiten Moskou/St. Petersburg +een economie die maar een klein beetje groter is dan die van de Benelux +niet al te beste gezondheidszorg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onderdrukking van minderheden, opsluiten van politieke tegenstanders, grote toename van de corruptie, tegenwerken van de vrije pers, allerlei nationaliseringen en het neerslaan van betogingen en demonstraties.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zijn lijstje hebt opgenoemd
Ik hield het even bij de grote schandalen. In hoeverre je als president heel veel kunt doen aan de economie van een land als Rusland valt altijd te betwisten. Maar dat je als president wel de oorzaak bent van de zaken die ik noem is duidelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
+vervallen Sovjet-infrastructuur in de gebieden buiten Moskou/St. Petersburg +een economie die maar een klein beetje groter is dan die van de Benelux +niet al te beste gezondheidszorg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik woon niet in Rusland goochemerd.quote:
Weet ik. Ik bedoelde ook dat je anti-nederlander bent als je zo pro-putin bent. Putin is niet goed voor NL/Europaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rusland goochemerd.
Zijn twee voorgangers bakten er niks van, vanuit Russisch oogpunt gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:00 schreef xpompompomx het volgende:
Grappig hoe populistische autoritaire slachtofferboosmeneertjes altijd denken dat ze van levensbelang zijn voor het voortbestaan van een land.
Jij bent niet zo slim ofwel?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:57 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Weet ik. Ik bedoelde ook dat je anti-nederlander bent als je zo pro-putin bent. Putin is niet goed voor NL/Europa
De periode onder Jeltsin viel wat tegen. En verder vraag ik me af of het voor 'de Russen' prima werkt als alles wat maar een beetje op serieuze oppositie lijkt hardhandig kapot wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim ofwel?
Voor de Russen werkt het prima en onder putin is het land redelijk stabiel dat is wel eens anders geweest.
Ik hou er niet van om mezelf slim te noemen, maar ik doe redelijk succesvol wo dus ik ben in ieder geval niet domquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voor de Russen werkt het prima en onder putin is het land redelijk stabiel dat is wel eens anders geweest.
Oh er was al een lijstjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit dus. Putin is een prima leider!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef BoneThugss het volgende:
Zou beter zijn het werkt goed in dat land dus graag zou houden aub.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus. Putin is een prima leider!
PutinGOD!!quote:
Maar mogen de Russen ook zelf beslissen of het steeds maar Poetin moet zijn die de baas is? Want nu kan dat niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De Russen zijn blijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar mogen de Russen ook zelf beslissen of het steeds maar Poetin moet zijn die de baas is? Want nu kan dat niet.
Nou dan zou Poetin het toch niet nodig hebben de oppositie met bruut geweld kapot te makenquote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk heeft de natuur voor 2036 zijn werk al gedaan
Al zullen ze wel stevig balen dat het nogal een multiculti land isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dan zou Poetin het toch niet nodig hebben de oppositie met bruut geweld kapot te maken
Maargoed het is volgens mij een beetje het dromeland van alt-right
Ja?quote:
Tegen die tijd is hij 80-plus en als je op een andere manier maar niet van hem af kan komen dan maar de fysieke aftakeling afwachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Erg slechte zaak dit iemand op deze wijze de macht maar niet los wil laten, zo zie je veel mensen steeds ergere dictators worden.
Oh zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tegen die tijd is hij 80-plus en als je op een andere manier maar niet van hem af kan komen dan maar de fysieke aftakeling afwachten.
Dit is anti rusland propagandaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja?
Zijn deze Russen blij?
https://eenvandaag.avrotr(...)mogelijk-vergiftigd/
https://www.volkskrant.nl(...)odorkovski~be890cbe/
https://www.nporadio1.nl/(...)lijk-levend-begraven
https://nos.nl/artikel/22(...)sche-journalist.html
Enzovoort, enzovoort...
Pfff, jij bent wel erg diep gezonken in een fake news bubble.quote:
Zonder Putin was het instabiel omdat types als Putin overal in zaten te porren. Tot er eentje won (Putin).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |