abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191941446
Er is een grondwetswijziging voorgesteld in Rusland.

https://www.volkskrant.nl(...)an-blijven~b871ebb4/

In dat voorstel staat dat Poetin zonder termijnlimiet tot 2036 aan de macht kan blijven. Het moet nog worden goedgekeurd door het constitutionele hof (formaliteit) en door het Russische volk (stemmen die wel eens tegen Poetin in?). Maar het lijkt er op dat Poetin president voor het leven kan gaan worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 10 maart 2020 @ 15:45:15 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191941686
Hopelijk heeft de natuur voor 2036 zijn werk al gedaan
pi_191942018
Grappig hoe populistische autoritaire slachtofferboosmeneertjes altijd denken dat ze van levensbelang zijn voor het voortbestaan van een land. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191942045
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef Hanca het volgende:
Er is een grondwetswijziging voorgesteld in Rusland.

https://www.volkskrant.nl(...)an-blijven~b871ebb4/

In dat voorstel staat dat Poetin zonder termijnlimiet tot 2036 aan de macht kan blijven. Het moet nog worden goedgekeurd door het constitutionele hof (formaliteit) en door het Russische volk (stemmen die wel eens tegen Poetin in?). Maar het lijkt er op dat Poetin president voor het leven kan gaan worden.
Stemmen in Rusland doen ze maar om de illusie van democratie hoog te houden.
pi_191942096
Zou beter zijn het werkt goed in dat land dus graag zou houden aub.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_191942159
Hoe lang zit hij er eigenlijk al?
pi_191942248
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef koemleit het volgende:
Sinds 1999, met een tussenpoze van een paar jaar toen zijn marionet Medvedev het mocht doen.
pi_191942265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef BoneThugss het volgende:
Zou beter zijn het werkt goed in dat land dus graag zou houden aub.
:') :') wat gaat er goed dan?
pi_191942282
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:') :') wat gaat er goed dan?
Hem je hem ook weer.

Wat gaat er niet goed dan?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_191942309
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef koemleit het volgende:
In 1999 was hij al even premier onder Jeltsin, vanaf 2000 is hij president (met tussendoor even Medvedev als president, Poetin premier).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191942342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hem je hem ook weer.

Jij bent eerst. ^O^
pi_191942368
Is er ook maar iemand verbaast hierover?
pi_191942404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Onderdrukking van minderheden, opsluiten van politieke tegenstanders, grote toename van de corruptie, tegenwerken van de vrije pers, allerlei nationaliseringen en het neerslaan van betogingen en demonstraties.

Mag jij een net zo belangrijk lijstje noemen van wat er wel goed gaat...
pi_191942526
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:15 schreef Hanca het volgende:

[..]

Onderdrukking van minderheden, opsluiten van politieke tegenstanders, grote toename van de corruptie, tegenwerken van de vrije pers, allerlei nationaliseringen en het neerslaan van betogingen en demonstraties.

Ik denk dat je net zijn lijstje hebt opgenoemd :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_191942570
quote:

[..]

+vervallen Sovjet-infrastructuur in de gebieden buiten Moskou/St. Petersburg +een economie die maar een klein beetje groter is dan die van de Benelux +niet al te beste gezondheidszorg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_191942581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:18 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik denk dat je net zijn lijstje hebt opgenoemd :D
:D
pi_191942731
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

+vervallen Sovjet-infrastructuur in de gebieden buiten Moskou/St. Petersburg +een economie die maar een klein beetje groter is dan die van de Benelux +niet al te beste gezondheidszorg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik hield het even bij de grote schandalen. In hoeverre je als president heel veel kunt doen aan de economie van een land als Rusland valt altijd te betwisten. Maar dat je als president wel de oorzaak bent van de zaken die ik noem is duidelijk.
pi_191943206
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Landverrader. :r
Ik woon niet in Rusland goochemerd.
pi_191943459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik woon niet in Rusland goochemerd.
Weet ik. Ik bedoelde ook dat je anti-nederlander bent als je zo pro-putin bent. Putin is niet goed voor NL/Europa
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:06:39 #20
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191943647
Tja gras is groen, het is gewoon een gegeven, hier moeten we het mee doen.
pi_191943969
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:00 schreef xpompompomx het volgende:
Grappig hoe populistische autoritaire slachtofferboosmeneertjes altijd denken dat ze van levensbelang zijn voor het voortbestaan van een land. :')
Zijn twee voorgangers bakten er niks van, vanuit Russisch oogpunt gezien.
pi_191944160
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:57 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Weet ik. Ik bedoelde ook dat je anti-nederlander bent als je zo pro-putin bent. Putin is niet goed voor NL/Europa
Jij bent niet zo slim ofwel?

Voor de Russen werkt het prima en onder putin is het land redelijk stabiel dat is wel eens anders geweest.
pi_191944264
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Voor de Russen werkt het prima en onder putin is het land redelijk stabiel dat is wel eens anders geweest.
De periode onder Jeltsin viel wat tegen. En verder vraag ik me af of het voor 'de Russen' prima werkt als alles wat maar een beetje op serieuze oppositie lijkt hardhandig kapot wordt gemaakt.

En, de paar Russen die ik ken (absoluut geen softe soyboys) hadden hem liever een jaar of 10 geleden al zien vertrekken.
pi_191944603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik hou er niet van om mezelf slim te noemen, maar ik doe redelijk succesvol wo dus ik ben in ieder geval niet dom ;) Dit is altijd wel typisch verder, vind ik. Rusland staat in de democratie index van de EIU op 134 (!) en wordt gezien als authoritarian regime. Verder gaan er nog een aantal andere dingen niet helemaal goed daar - dan moet je denken aan thema's als: mensenrechten, persvrijheid, vrijheid van homoseksualiteit, recht op demonstreren, de internetwet, oneerlijke processen en zo zal ik nog wel wat missen. Leuk land zeg, super goed. Ik vond het typisch omdat mensen op het internet, en dan vooral uit rechtse hoek, Putin altijd waarderen, terwijl Erdogan wordt gehekeld. Maar Putin doet ook foute dingen. Leuk, leven onder zo'n regime.

En dat is zonde, want Rusland is een fantastisch land. Met 11 verschillende tijdzones, mooie culturen, prachtige landschappen, lieve mensen en mooie steden. Maar er heerst een regime. Dus als je echt om het land gaf, dan zou je het nog vrijer willen maken eigenlijk en de inwoners meer vrijheid gunnen, maar raar genoeg niet.
pi_191944759
quote:

[..]

Oh er was al een lijstje ^O^ Nu is BoneThuggs weer aan de beurt: dit maakt hem allemaal niks uit waarschijnlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')