Tja dat is natuurlijk een lastige boodschap voor iemand die hier nu al een maand aan het roepen is dat Rusland alle doelen aan het bereiken is. Dan kan je maar beter de boodschapper met oneindig veel meer autoriteit op het gebied dan dat je zelf hebt afkraken.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel beetje klaar met die onzin Twitter posts over hoe slecht het Russische leger er wel niet voorstaat, van accountants uit Brighton.
Dat doe ik helemaal niet als je goed oplet.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja dat is natuurlijk een lastige boodschap voor iemand die hier nu al een maand aan het roepen is dat Rusland alle doelen aan het bereiken is. Dan kan je maar beter de boodschapper met oneindig veel meer autoriteit op het gebied dan dat je zelf hebt afkraken.
Beetje discutabele bron, kleine organisatie..quote:
Maar dat vlad & friends niet erg rationeel opereren, had anno nu wel duidelijk mogen zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet als je goed oplet.
Ik bedoel je hebt er niks aan die oprui-berichten dat Rusland zwak, slecht voorstaat enz. Dan waren ze nu wel teruggetrokken uit het hele land
Waarop het antwoord dus is: no shit.quote:Ja, maar als ze geen kans maken, waarom gaan ze dan niet weg? Dat is niet logisch
Gast, werkelijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje discutabele bron, kleine organisatie..![]()
Leuk dat jij erbij fantaseert dat ik blijkbaar zeg:quote:Op donderdag 7 april 2022 10:06 schreef ExTec het volgende:
Overigens zit er natuurlijk een verschil tussen alleen, melden dat RUS probeert z'n troepen te consolideren, en uitspraken doen over hoe succes dat kan zijn.
Maar dat zeg ik niet, of wel?quote:JA, NU IS HET BINNEN EEN WEEK OVER!![]()
Denk zelf dat het ergste nog moet komen. Het Russische leger is wellicht niet zo sterk in conventionele oorlogsvoering maar Rusland doet niet aan conventionele oorlogsvoering. We gaan zien (hoop het niet) dat Kherson, Nikolaev en Odessa compleet aan gort worden geschoten a la Mariupol. En Rusland zegt gewoon dat het Oekraine zijn schuld is en het westen kan er ook niks mee.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet als je goed oplet.
Ik bedoel je hebt er niks aan die oprui-berichten dat Rusland zwak, slecht voorstaat enz. Dan waren ze nu wel teruggetrokken uit het hele land
Mensen die dat geloven worden ook telkens weer verrast/teleurgesteld.
De waarheid is hard, deze oorlog is nog lang niet over, het bloedvergieten gaat door. Dat is de werkelijkheid
rusland doet alleen aan conventioneel oorlogvoerenquote:Op donderdag 7 april 2022 10:23 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Denk zelf dat het ergste nog moet komen. Het Russische leger is wellicht niet zo sterk in conventionele oorlogsvoering maar Rusland doet niet aan conventionele oorlogsvoering. We gaan zien (hoop het niet) dat Kherson, Nikolaev en Odessa compleet aan gort worden geschoten a la Mariupol. En Rusland zegt gewoon dat het Oekraine zijn schuld is en het westen kan er ook niks mee.
Honest? Geen idee... En dan vooral vanwege het eigen verzoek... Je kunt het natuurlijk nooit hard maken maar als jij een in paniek rennende als een fakkel brandende tankchauffeur neerschiet zal niemand jou dat heel erg kwalijk nemen gok ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:35 schreef nixxx het volgende:
Ik weet niet eens of dat zou mogen, een gewonde tegenstander op eigen verzoek doden. Zou ook nog steeds een oorlogsmisdaad kunnen zijn? @:AchJa ?
quote:Op donderdag 7 april 2022 09:41 schreef sp3c het volgende:
sowieso is die beslissing niet voor jan soldaat, shit kan heel erg veel pijn doen en er heel smerig uit zien maar je hebt een dokter nodig om te bepalen of je er dood aan gaat
gewoon arresteren en als hij er heel pijnlijk aan dood gaat dan had hij maar thuis moeten blijven
Dat contribution to EUR security = 0 is altijd zo geweest. Zitten als sinds mensenheugenis lekker neutraal te zijn tussen hun bergen.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:35 schreef Perrin het volgende:
De dubieuze rol van Oostenrijk.
[ twitter ]
Wat precies?quote:Op donderdag 7 april 2022 10:39 schreef Starhopper het volgende:
Hoe wil Rusland dat financieren dan?
Samen met Duitsland, Hongarije en Servie heeft Rusland een fors blok waar het flink wat invloed heeft midden in Europa.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat contribution to EUR security = 0 is altijd zo geweest. Zitten als sinds mensenheugenis lekker neutraal te zijn tussen hun bergen.
Vandaar dat het ook weinig mensen echt heeft geboeid dat het bekant een dependance van de GRU was.
Gewoon minstens 24 uur wachten...quote:
Niet. Daarom mogen die dienstplichtigen die compleet lam zijn geslagen door Oekraïne in het noorden nu dus ook zonder uit te mogen rusten rap naar het oosten rijden.quote:
Je weet ook niet echt wie of wat ze in het oosten gaan inzetten natuurlijk. Als ze die al weken stilstaande colonne met de kamperende militairen die kant opsturen is er niet veel aan de hand. Ik denk niet dat ze doorgedraaide PTSS'ers rechtstreeks van het front die kant uit gaan dirigeren.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:54 schreef ExTec het volgende:
Niet. Daarom mogen die dienstplichtigen die compleet lam zijn geslagen door Oekraïne in het noorden nu dus ook zonder uit te mogen rusten rap naar het oosten rijden.
Wat het kost is op zich een interessante vraag, jammere is dat alle kosten inschatting altijd meenemen: hoeveel tanks zijn er vernietigd, wat kosten die om nieuw te maken - rekenen we mee,
Maar wat zonder dat nou echt de operationele kosten zijn, heb ik nog nergens een goede schatting van gezien.
No offence, maar in het begin kon je je ook niet voorstellen dat onderhoud van hun materiel zo slecht was.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:07 schreef AchJa het volgende:
Ik denk niet dat ze doorgedraaide PTSS'ers rechtstreeks van het front die kant uit gaan dirigeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |