In het kader aged like milk, inderdaad al het victim blaming richting de slachtoffers van Russisch imperialisme. Als Oekraïne bij de EU was gekomen was dit allemaal niet gebeurd.quote:
Ik ben de rust zelvequote:
Hoe had Oekraïne bij de EU kunnen komen als dit gebeurd om te voorkomen dat Oekraïne bij de EU komt?quote:Op maandag 4 april 2022 15:44 schreef speknek het volgende:
[..]
In het kader aged like milk, inderdaad al het victim blaming richting de slachtoffers van Russisch imperialisme. Als Oekraïne bij de EU was gekomen was dit allemaal niet gebeurd.
Wellicht zijn die dezelfdequote:Op maandag 4 april 2022 15:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve
Ik zou wat meer AchJa "de mens" willen zien, en wat minder AchJa "de miltiair die meent ons perfect te kunnen wat vertellen wat beyond a shadow of a doubt een oorlogsmisdaad is".
ja dat is leuk in een topic over zwarte piet maar hier vind ik het een stuk interessanter wat Achja de militair te melden heeftquote:Op maandag 4 april 2022 15:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve
Ik zou wat meer AchJa "de mens" willen zien, en wat minder AchJa "de miltiair die meent ons perfect te kunnen wat vertellen wat beyond a shadow of a doubt een oorlogsmisdaad is".
Dat hoop ik niet voor hem.quote:Op maandag 4 april 2022 15:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht zijn die dezelfde
Mindblowing.gif
Zo kan je bezig blijven op deze wereld.quote:Op maandag 4 april 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor hem.
En dat zou mij alleen maar sterken, met hem consequent op zijn, wat we dan hebben vastgesteld, gebrek aan menselijkheid is, wijzen.
Kom aan, dit is niet nodig om zo iemand aan te vallen.quote:Op maandag 4 april 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor hem.
En dat zou mij alleen maar sterken, met hem consequent op zijn, wat we dan hebben vastgesteld, gebrek aan menselijkheid is, wijzen.
Maak je niet druk. Ik heet niet putin, en ben niet van plan mijn buurlanden binnen te vallen met veel kanonnenvlees en aftandse tanksquote:Op maandag 4 april 2022 15:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo kan je bezig blijven op deze wereld.
Maak me alleen een beetje zorgen dat Rusland geen verlies gaat accepteren. Als ze al hun jonge mannen, waarvan ze er al relatief weinig hebben, de gehaktmolen in gegooid hebben.. als Oekraïne, wmb terecht, de grens negeert en de Russen tot in Rusland achtervolgt.. dan gaat die ouwe gek in het Kremlin atoombommen strooien… die storm daar heb ik geen zin in..quote:Op maandag 4 april 2022 15:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof dat oorlog heel moeilijk te stoppen is, dat moet uitrazen net als een storm
als beide kampen er klaar mee zijn zul je best kunnen onderhandelen maar daar zijn we nog lang niet vrees ik
dan is het misschien beter als ze dat niet doenquote:Op maandag 4 april 2022 15:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maak me alleen een beetje zorgen dat Rusland geen verlies gaat accepteren. Als ze al hun jonge mannen, waarvan ze er al relatief weinig hebben, de gehaktmolen in gegooid hebben.. als Oekraïne, wmb terecht, de grens negeert en de Russen tot in Rusland achtervolgt.. dan gaat die ouwe gek in het Kremlin atoombommen strooien… die storm daar heb ik geen zin in..
Litouwen gaat van het begin al hard. You love to see it.quote:Op maandag 4 april 2022 15:53 schreef Perrin het volgende:
Als praten geen zin meer heeft.
[ twitter ]
Dat is wel erg rationeel, makkelijk vanuit hier, moeilijker als je net je weg door allemaal uitgemoorde dorpjes en stadjes hebt gevochten en degenen die dat gedaan hebben een paar kilometer verderop zitten..quote:Op maandag 4 april 2022 15:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan is het misschien beter als ze dat niet doen
dat snap ik maar de Oekrainers willen straks als het afgelopen is ook een zak geld van ons om de boel weer op te bouwen, daar mogen we best wat voor terugvragen lijkt mequote:Op maandag 4 april 2022 15:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is wel erg rationeel, makkelijk vanuit hier, moeilijker als je net je weg door allemaal uitgemoorde dorpjes en stadjes hebt gevochten en degenen die dat gedaan hebben een paar kilometer verderop zitten..
Litouwen heeft destijds de val van de USSR ook ingeleid.quote:Op maandag 4 april 2022 15:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Litouwen gaat van het begin al hard. You love to see it.
Je wekt niet echt de indruk de rust zelve te zijn. Sterker nog, jij geeft mij vaak de indruk door te drammen en per se gelijk te willen krijgen hier op Fok.quote:Op maandag 4 april 2022 15:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve
Als het over de bredere geopolitiek gaat, of wat wel of geen oorlogsmisdaden zijn, wordt het toch wel een vreemd gesprek met AchJa. Niet alleen omdat hij anderen nooit gezegde standpunten in de schoenen schuift, maar ook omdat hij de modus operandi van de Russen totaal niet leek/lijkt te snappen.quote:Op maandag 4 april 2022 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat is leuk in een topic over zwarte piet maar hier vind ik het een stuk interessanter wat Achja de militair te melden heeft
Ik denk dat het begin van de val van Sovjet-Unie eerder in Polen lag, met de vakbond Solidariteit, daarna kreeg je in Oost-Duitsland nog de val van de muur (in 1989).quote:Op maandag 4 april 2022 16:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Litouwen heeft destijds de val van de USSR ook ingeleid.
Vilnius, januari 1991.
De gebeurtenis zelf liep uit op een drama.
Het uiteindelijke resultaat was het einde van de Sovjet-Unie.
Uiteraard zijn er allemaal gebeurtenissen en ontwikkelingen die aan de situatie in de Sovjet-Unie voorafgingen. Uiteindelijk was de echte oorzaak gewoon dat het communistische systeem en de economische inrichting van het land waren mislukt.quote:Op maandag 4 april 2022 16:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het begin van de val van Sovjet-Unie eerder in Polen lag, met de vakbond Solidariteit, daarna kreeg je in Oost-Duitsland nog de val van de muur (in 1989).
Achja is hier volgens mij de laatste die anderen nooit gezegde standpunten in de schoenen schuift volgens mij, dat is echt eenrichtingsverkeer zijn kant opquote:Op maandag 4 april 2022 16:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als het over de bredere geopolitiek gaat, of wat wel of geen oorlogsmisdaden zijn, wordt het toch wel een vreemd gesprek met AchJa. Niet alleen omdat hij anderen nooit gezegde standpunten in de schoenen schuift, maar ook omdat hij de modus operandi van de Russen totaal niet leek/lijkt te snappen.
Toen AchJa nog allerlei alternatieve verklaringen gaf, waren de kenners al een stuk verder:
18 maart:
BNR: 'Alles wijst op schending oorlogsrecht'
De laatste tijd stromen de berichten binnen over de burgerslachtoffers van de oorlog in Oekraïne. De regels met betrekking tot het oorlogsrecht worden zwaar geschonden, stelt hoogleraar Militair Recht Marten Zwanenburg van de UvA. 'Poetin lijkt geen onderscheid meer te maken tussen militaire- en burgerdoelen.'
22 maart:
Hoogleraar Oorlogsstudies: 'Rusland schendt humanitair oorlogsrecht'
Hoogleraar Frans Osinga ging in de talkshow Op1 in op de vraag of Rusland en president Vladimir Poetin zich schuldig maken aan oorlogsmisdaden.
Of met Reagan die met zijn defensiebegroting de USSR binnen no time compleet aan de rand van de hongersnood bracht.quote:Op maandag 4 april 2022 16:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het begin van de val van Sovjet-Unie eerder in Polen lag, met de vakbond Solidariteit, daarna kreeg je in Oost-Duitsland nog de val van de muur (in 1989).
De nijptang in het Oosten komt eraan.quote:
Okay. Geen onterechte standpunten. Maar wel nooit gezegde voorbeelden...quote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Achja is hier volgens mij de laatste die anderen nooit gezegde standpunten in de schoenen schuift volgens mij, dat is echt eenrichtingsverkeer zijn kant op
quote:Op maandag 4 april 2022 14:44 schreef AchJa het volgende:
Je snapt best dat dat een hyperbool was natuurlijk. Maar goed, ik gebruikte hem natuurlijk niet helemaal zonder reden want de opvattingen waren een beetje van het niveau:
-Clustermunitie: oorlogsmisdaad!
-Mijnen: oorlogsmisdaad!
-Fosfor: oorlogsmisdaad!
-Schieten op een gebouw: oorlogsmisdaad!
-Schieten op een burger: oorlogsmisdaad:
-Artillerie: oorlogsmisdaad!
Etc. etc...
Het Amerikaanse ministerie van Defensie was verantwoordelijk voor de voedselvoorziening in de S-U? Wist ik niet.quote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of met Reagan die met zijn defensiebegroting de USSR binnen no time compleet aan de rand van de hongersnood bracht.
De Russen spendeerden zichzelf de armoede in om mee te kunnen komen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het Amerikaanse ministerie van Defensie was verantwoordelijk voor de voedselvoorziening in de S-U? Wist ik niet.
Die heb ik nagenoeg allemaal langs zien komen andersquote:Op maandag 4 april 2022 16:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Okay. Geen onterechte standpunten. Maar wel nooit gezegde voorbeelden...
[..]
Lijkt me de schuld van de Russen die zichzelf na decennia van wanbeleid schromelijk overschatten en waarvan de leiders, net zoals Reagan, op dat moment al te dement waren om nog gedegen beleid te voeren met juiste inschatting van de gevaren en prioriteiten.quote:Op maandag 4 april 2022 16:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Russen spendeerden zichzelf de armoede in om mee te kunnen komen.
Nee. Hoogstens is het voor de Russen makkelijker omdat ze in het oosten de aanvoer via Rusland kunnen doen, en omdat veel verzet in de Donbas al uitgeschakeld is. Toch zal het niet veel makkelijker worden.quote:
Wie had het over fosfor?quote:Op maandag 4 april 2022 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die heb ik nagenoeg allemaal langs zien komen anders
Ik heb dat wel voorbij zien komen hier, wie ermee kwam weet ik niet meer maar ik herinner mij wel dat het ter sprake kwam. Dat was in de periode dat iedereen over thermobarische bommen aan het palaveren was.quote:
Ik denk dat ze deze maand vol inzetten op het afsnijden van de Oekrainse posities in Oost-Oekraine. Omsingelen en een vernietigende slag toebrengen. Of het ze lukt is een tweede, maar Poetin zal het zeker proberen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee. Hoogstens is het voor de Russen makkelijker omdat ze in het oosten de aanvoer via Rusland kunnen doen, en omdat veel verzet in de Donbas al uitgeschakeld is. Toch zal het niet veel makkelijker worden.
Als de Russen als doel hadden om meer oosters grondgebied te veroveren, hadden ze het offensief in Kiev juist uit moeten breiden. Dan houd dwing je de Oekraïners namelijk om hun aandacht te verdelen tussen Kiev en het oosten van het land.
Geen idee joh, het is 268 delen al manquote:
Gaat nog een helse klus worden nu ze het verrassingselement niet meer hebben.quote:Op maandag 4 april 2022 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze maand vol inzetten op het afsnijden van de Oekrainse posities in Oost-Oekraine. Omsingelen en een vernietigende slag toebrengen. Of het ze lukt is een tweede, maar Poetin zal het zeker proberen.
Ja dat wordt brute force.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat nog een helse klus worden nu ze het verrassingselement niet meer hebben.
Dit is van De Speld?quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-rusland-coordineren
Stef Blok gaat het allemaal in goede banen leiden.
En nu Oekraïne ook weer troepen vrij krijgt in en rondom Kiev.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat nog een helse klus worden nu ze het verrassingselement niet meer hebben.
Helaas, bittere ernst.quote:
Ik bedoel maar!quote:
Zouden meer landen moeten doen.quote:Op maandag 4 april 2022 15:53 schreef Perrin het volgende:
Als praten geen zin meer heeft.
[ twitter ]
Sja het is niet alsof Rusland plechtig heeft beloofd daar nooit meer terug te komen. Je kunt daar niet alles weghalen om vervolgens verrast te worden dat je hoofdstad onder de voet wordt gelopen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En nu Oekraïne ook weer troepen vrij krijgt in en rondom Kiev.
Nou, met hem wordt dat helemaal niks dus.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-rusland-coordineren
Stef Blok gaat het allemaal in goede banen leiden.
Dat sowiesoquote:
Het lijkt me dat ten westen van de Dnjepr er redelijk veel bataljons tot nu toe niets aan het doen zijn. Je kan de Kiev-troepen wat rust geven door ze naar het westen terug te trekken en dan wat van je reserves naar het front in het oosten sturen - dat moet ook makkelijker gaan nu de grootste aanvoerlijnen weer onbelegerd in Oekraïense handen zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja het is niet alsof Rusland plechtig heeft beloofd daar nooit meer terug te komen. Je kunt daar niet alles weghalen om vervolgens verrast te worden dat je hoofdstad onder de voet wordt gelopen.
Schijf het sanctiebeleid van Nederland maar af dan, als er een persoon is die alles verziekt wat hij aanraakt dan is het Blok wel.quote:
Je kunt niet alles weghalen, maar je hoeft ook niet je hele arsenaal (waarvan een deel tegenaanvallen uitvoerde) daar achter te laten.quote:Op maandag 4 april 2022 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja het is niet alsof Rusland plechtig heeft beloofd daar nooit meer terug te komen. Je kunt daar niet alles weghalen om vervolgens verrast te worden dat je hoofdstad onder de voet wordt gelopen.
Prima keuze anders als je doel is dat er zo lang mogelijk zo weinig mogelijk gebeurt.quote:
Als Blok het antwoord is dan stelde je de verkeerde vraag.quote:Op maandag 4 april 2022 16:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prima keuze anders als je doel is dat er zo lang mogelijk zo weinig mogelijk gebeurt.
Ligt eraan vanaf welk perspectief je het bekijkt. Starters en mensen zonder huis hebben een groot probleem. Maar voor mensen met een groot huis of huisjesmelkers was de situatie behoorlijk af.quote:Op maandag 4 april 2022 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schijf het sanctiebeleid van Nederland maar af dan, als er een persoon is die alles verziekt wat hij aanraakt dan is het Blok wel.
Stef "De huizenmarkt is klaar, hoeven we niets meer aan te doen" Blok.
Stef Blok die onze huizenmarkt weggaf aan rijke buitenlanders, moet nu ineens rijke buitenlanders gaan aanpakken. Zal wel weer een enorm succes worden.quote:Op maandag 4 april 2022 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schijf het sanctiebeleid van Nederland maar af dan, als er een persoon is die alles verziekt wat hij aanraakt dan is het Blok wel.
Stef Blok heeft als minister van Buitenlandse zaken ook een jaar lang verzuimd om de Afghanistanevacuatie voor te bereiden waardoor er, na een jaar van waarschuwingen, nog helemaal niets gedaan was toen de Amerikaanse troepen al bijna vertrokken waren.quote:Op maandag 4 april 2022 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd wat ze die gaan bieden. Gratis verblijf in een legerbarak, mischien?quote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ghlyskilled_workers/
Russia Studying How to Lure Highly-Skilled Workers Back From Abroad - Ministry
Stoppen met een autoritair en corrupt land zijn?quote:Op maandag 4 april 2022 16:29 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ghlyskilled_workers/
Russia Studying How to Lure Highly-Skilled Workers Back From Abroad - Ministry
Misschien doen ze een Kimmetje. Hele familie naar een strafkamp wanneer ze niet het beste belang van moedertje staat steunenquote:Op maandag 4 april 2022 16:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd wat ze die gaan bieden. Gratis verblijf in een legerbarak, mischien?
Er stond 'lure' hequote:Op maandag 4 april 2022 16:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Misschien doen ze een Kimmetje. Hele familie naar een strafkamp wanneer ze niet het beste belang van moedertje staat steunenIk zou nergens meer van opkijken
En ze voeren ook geen oorlog maar hebben slechts een speciale operatiequote:
Ik ben zo benieuwd wat voor PR team die Zelensky heeft. Zijn media optredens zijn echt ongewoon consistent en sterk. Plus het feit dat ie tot nu toe (fingers crossed) allerlei moordpogingen heeft overleefd maar ondertussen wel open en bloot over straat wandelt. Indrukwekkend.quote:
Is het echt zo bijzonder?quote:Op maandag 4 april 2022 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor PR team die Zelensky heeft. Zijn media optredens zijn echt ongewoon consistent en sterk.
Foto' s zijn ook heel goed.quote:Op maandag 4 april 2022 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor PR team die Zelensky heeft. Zijn media optredens zijn echt ongewoon consistent en sterk.
Niet specifiek dit ene plaatje, maar over de volle breedte. Alle speeches, statements, foto ops. Behoorlijk polished en consistent allemaal.quote:Op maandag 4 april 2022 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het echt zo bijzonder?
De beste man gaat gewoon -nadat de kust veilig is - poolshoogte nemen. Slim dat hij niet in een op maat gesneden pak gaat a ¤15.000, maar verder..
Hij doelt op de steden (leefbaarheid).quote:Op maandag 4 april 2022 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan toch geen goede vertaling zijn?
De Witrussen zouden inderdaad het verraad van de eeuw nog kunnen plegen door Oekraïne in het noordwesten binnen te vallen. Proberen aanvoerlijnen uit Polen af te snijden.quote:Op maandag 4 april 2022 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ie ook nog de doden tot leven kan wekken dan kan Poetin het allemaal echt wel vergeten ja.quote:Op maandag 4 april 2022 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan toch geen goede vertaling zijn?
Zie je toch van verre aankomen? De huidige invasie werd ook al maanden voorspeld aan de hand van troepenopbouw langs de grens.quote:Op maandag 4 april 2022 16:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Witrussen zouden inderdaad het verraad van de eeuw nog kunnen plegen door Oekraïne in het noordwesten binnen te vallen. Proberen aanvoerlijnen uit Polen af te snijden.
Yup. Alhoewel troepenbewegingen natuurlijk nauwlettend in de gaten worden gehouden vanuit de lucht, dus het wordt lastig de boel écht te verrassen. Maar al die mogelijkheden zorgen er ongetwijfeld voor dat er veel rondom Kyiv achterblijft.quote:Op maandag 4 april 2022 16:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Witrussen zouden inderdaad het verraad van de eeuw nog kunnen plegen door Oekraïne in het noordwesten binnen te vallen. Proberen aanvoerlijnen uit Polen af te snijden.
En gezien het huidige gemor wat daar in het leger aan de gang lijkt, verwacht ik ook niet dat ze dat zouden doen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef EinarBoe het volgende:
maar ik denk niet dat Wit-Rusland een significante aanval zou kunnen plaatsen zonder eerst tenminste een week zichtbare voorbereidingen te treffen.
Bovendien is dat leger meer geschikt om de eigen bevolking onder de duim te houden dan Oekraine te veroveren. Net als die holbewoners van Kadyrov.quote:Op maandag 4 april 2022 16:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En gezien het huidige gemor wat daar in het leger aan de gang lijkt verwacht ik ook niet dat ze dat zouden doen.
Loesje kan al amper zijn eigen bevolking onder de duim houden.
Toch wel ballen, hoor, dat ie daar naartoe is.quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien is dat leger meer geschikt om de eigen bevolking onder de duim te houden van Oekraine te veroveren.
Ja daar gaan nog veel boeken over worden geschreven en ongetwijfeld films over worden gemaakt.quote:Op maandag 4 april 2022 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch wel ballen, hoor, dat ie daar naartoe is.
En op de eerste foto van deze reeks zie je in ieder geval oprechte aandacht voor de man met wie hij in gesprek is:
https://www.instagram.com/p/Cb7owNbgKhr/
Hij zal net zo min heilig zijn als the next guy, maar ik vind dat hij voor zijn houding en daden in deze oorlog wel degelijk respect verdiend.
Dan IS hij een heiligequote:Op maandag 4 april 2022 16:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ie ook nog de doden tot leven kan wekken dan kan Poetin het allemaal echt wel vergeten ja.
Open en bloot met een kogelvrijvest aan.quote:Op maandag 4 april 2022 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor PR team die Zelensky heeft. Zijn media optredens zijn echt ongewoon consistent en sterk. Plus het feit dat ie tot nu toe (fingers crossed) allerlei moordpogingen heeft overleefd maar ondertussen wel open en bloot over straat wandelt. Indrukwekkend.
En hij gebruikt zijn skills op een efficiente manier. Hij heeft duidelijk ook goed in de gaten hoe je social media bijvoorbeeld goed kunt gebruiken.quote:Op maandag 4 april 2022 16:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Open en bloot met een kogelvrijvest aan.
Zelenskyy heeft scenarioschrijvers etc, goede vrienden met wie hij dat productiebedrijf heeft opgericht, meegenomen naar de regering. En zelf is hij ook schrijver.
Iemand als Churchill - toch door velen geroemd - heeft toch zijn sporen vooral verdiend door vanaf zijn landhuis mensen op te jutten om wel te gaan vechten, 1000 kilometers verderop. Dan is de methode Zelensky wel wat heldhaftiger.quote:Op maandag 4 april 2022 16:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar gaan nog veel boeken over worden geschreven en ongetwijfeld films over worden gemaakt.
Er zijn en mensen een hart onder de riem steken is nu ook voldoende.quote:Op maandag 4 april 2022 16:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Open en bloot met een kogelvrijvest aan.
Zelenskyy heeft scenarioschrijvers etc, goede vrienden met wie hij dat productiebedrijf heeft opgericht, meegenomen naar de regering. En zelf is hij ook schrijver.
Alleen de berichtgeving in Oekraine komt niet alleen van Oekraine maar ook, voor ons, veelal van Westerse journalisten, de berichtgeving uit Rusland komt direkt van de Russische staat. Nogal een essentieel verschil.quote:Op maandag 4 april 2022 16:54 schreef miss_sly het volgende:
Draadje, interessant vond ik. Geeft ook weer waarom ik meer wantrouwen heb richting Ruslands propaganda en meer vertrouwen in Ukraïense berichtgeving.
[ twitter ]
Wat anders? Krijgsgevangen laten nemen? Dan waren alle troepen in het gehele koninkrijk en op zee ook verplicht zich over te geven. Hadden de Koninklijke Marine en de KNIL zich aan de kant van Duitsland moeten scharen?quote:Op maandag 4 april 2022 16:52 schreef luxerobots het volgende:
bij een oorlog hier, zal het koningshuis waarschijnlijk zo weer in het buitenland zitten...).
Wat zou hier gebeurd zijn?quote:Op maandag 4 april 2022 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
https://www.washingtonpos(...)id=hp-top-table-main
Het begint met een b en eindigt met omquote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat zou hier gebeurd zijn?
[ afbeelding ]
Dit is die brug die meer dan een maand geleden al bij Irpin is opgeblazen door de Oekraïners zelf toch?quote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat zou hier gebeurd zijn?
[ afbeelding ]
Het is essentieel om de politieke en militaire elite niet te laten doden of gevangennemen door de vijand. Die moeten als laatste 'aan de beurt' zijn voor de frontlinie.quote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat anders? Krijgsgevangen laten nemen? Dan waren alle troepen in het gehele koninkrijk en op zee ook verplicht zich over te geven. Hadden de Koninklijke Marine en de KNIL zich aan de kant van Duitsland moeten scharen?
Stef Blok dus... die kennelijk alles kan en wil.quote:Op maandag 4 april 2022 13:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat doet den Dijs eigenlijk tegenwoordig?
Ik mag en ga toch hopen dat hij in -en op de achtergrond genoeg special forces heeft mee lopen die als adelaars alles en iedereen in de smiezen houden.quote:Op maandag 4 april 2022 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor PR team die Zelensky heeft. Zijn media optredens zijn echt ongewoon consistent en sterk. Plus het feit dat ie tot nu toe (fingers crossed) allerlei moordpogingen heeft overleefd maar ondertussen wel open en bloot over straat wandelt. Indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |