Okay. Geen onterechte standpunten. Maar wel nooit gezegde voorbeelden...quote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Achja is hier volgens mij de laatste die anderen nooit gezegde standpunten in de schoenen schuift volgens mij, dat is echt eenrichtingsverkeer zijn kant op
quote:Op maandag 4 april 2022 14:44 schreef AchJa het volgende:
Je snapt best dat dat een hyperbool was natuurlijk. Maar goed, ik gebruikte hem natuurlijk niet helemaal zonder reden want de opvattingen waren een beetje van het niveau:
-Clustermunitie: oorlogsmisdaad!
-Mijnen: oorlogsmisdaad!
-Fosfor: oorlogsmisdaad!
-Schieten op een gebouw: oorlogsmisdaad!
-Schieten op een burger: oorlogsmisdaad:
-Artillerie: oorlogsmisdaad!
Etc. etc...
Het Amerikaanse ministerie van Defensie was verantwoordelijk voor de voedselvoorziening in de S-U? Wist ik niet.quote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of met Reagan die met zijn defensiebegroting de USSR binnen no time compleet aan de rand van de hongersnood bracht.
De Russen spendeerden zichzelf de armoede in om mee te kunnen komen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het Amerikaanse ministerie van Defensie was verantwoordelijk voor de voedselvoorziening in de S-U? Wist ik niet.
Die heb ik nagenoeg allemaal langs zien komen andersquote:Op maandag 4 april 2022 16:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Okay. Geen onterechte standpunten. Maar wel nooit gezegde voorbeelden...
[..]
Lijkt me de schuld van de Russen die zichzelf na decennia van wanbeleid schromelijk overschatten en waarvan de leiders, net zoals Reagan, op dat moment al te dement waren om nog gedegen beleid te voeren met juiste inschatting van de gevaren en prioriteiten.quote:Op maandag 4 april 2022 16:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Russen spendeerden zichzelf de armoede in om mee te kunnen komen.
Nee. Hoogstens is het voor de Russen makkelijker omdat ze in het oosten de aanvoer via Rusland kunnen doen, en omdat veel verzet in de Donbas al uitgeschakeld is. Toch zal het niet veel makkelijker worden.quote:
Wie had het over fosfor?quote:Op maandag 4 april 2022 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die heb ik nagenoeg allemaal langs zien komen anders
Ik heb dat wel voorbij zien komen hier, wie ermee kwam weet ik niet meer maar ik herinner mij wel dat het ter sprake kwam. Dat was in de periode dat iedereen over thermobarische bommen aan het palaveren was.quote:
Ik denk dat ze deze maand vol inzetten op het afsnijden van de Oekrainse posities in Oost-Oekraine. Omsingelen en een vernietigende slag toebrengen. Of het ze lukt is een tweede, maar Poetin zal het zeker proberen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee. Hoogstens is het voor de Russen makkelijker omdat ze in het oosten de aanvoer via Rusland kunnen doen, en omdat veel verzet in de Donbas al uitgeschakeld is. Toch zal het niet veel makkelijker worden.
Als de Russen als doel hadden om meer oosters grondgebied te veroveren, hadden ze het offensief in Kiev juist uit moeten breiden. Dan houd dwing je de Oekraïners namelijk om hun aandacht te verdelen tussen Kiev en het oosten van het land.
Geen idee joh, het is 268 delen al manquote:
Gaat nog een helse klus worden nu ze het verrassingselement niet meer hebben.quote:Op maandag 4 april 2022 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze maand vol inzetten op het afsnijden van de Oekrainse posities in Oost-Oekraine. Omsingelen en een vernietigende slag toebrengen. Of het ze lukt is een tweede, maar Poetin zal het zeker proberen.
Ja dat wordt brute force.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat nog een helse klus worden nu ze het verrassingselement niet meer hebben.
Dit is van De Speld?quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-rusland-coordineren
Stef Blok gaat het allemaal in goede banen leiden.
En nu Oekraïne ook weer troepen vrij krijgt in en rondom Kiev.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat nog een helse klus worden nu ze het verrassingselement niet meer hebben.
Helaas, bittere ernst.quote:
Ik bedoel maar!quote:
Zouden meer landen moeten doen.quote:Op maandag 4 april 2022 15:53 schreef Perrin het volgende:
Als praten geen zin meer heeft.
[ twitter ]
Sja het is niet alsof Rusland plechtig heeft beloofd daar nooit meer terug te komen. Je kunt daar niet alles weghalen om vervolgens verrast te worden dat je hoofdstad onder de voet wordt gelopen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En nu Oekraïne ook weer troepen vrij krijgt in en rondom Kiev.
Nou, met hem wordt dat helemaal niks dus.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-rusland-coordineren
Stef Blok gaat het allemaal in goede banen leiden.
Dat sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |