abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204325667
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Op deze schaal kennen we dit maar van een paar volkeren.
Rusland zit in de top 3 zullen we maar zeggen.
Ze vinden zichzelf altijd ook zulke slachtoffers dat hun wraakacties altijd gerechtvaardigd kunnen worden. En voor de rest hebben ze useful idiots in het westen die elke leugen die je ze voorzet ook serieus nemen.
  maandag 4 april 2022 @ 09:11:50 #152
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_204325679
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 01:22 schreef Vallon het volgende:

[..]
Daar heb ik mij tot op de dag van vandaag ook over verbaasd. Dat er lieden zijn die middelen bedoeld om mensen, laat staan burgers heimelijk mee te treffen; gaan bedenken, maken en ze zelfs graag inzetten.
Oea manier zijn dat ergens nog engere mensen dan de personen die in openlijk gevecht zijnd dan iemand doden.
//--//
Maar goed, in oorlog is sws geen enkele eer te halen en al helemaal geen (mede)menselijkheid.
Dat we helaas een (goed getraind) leger nodig hebben is niet om dat het mooi is maar noodzakelijk om je te verdedigen tegen nog ergere malloten die hun anders hun zin - zoals Putin - niet weten te krijgen.
Niet om offtopic te gaan maar het is een gekopieerd wapen van de VS die het in Vietnam gebruikt hebben.
Wel had die variant een stof die het explosief inert maakte na een bepaalde tijd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204325686
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja ik heb ze vastgebonden ofzo zeker
Je begint hun propaganda al voor ze door je suggestie dat de Oekraïners zelf op deze manier afrekenen met hun deserteurs. Dat je niet eens doorhebt welke rol je vrijwillig op je neemt..
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:13:41 #154
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204325690
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:10 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ze vinden zichzelf altijd ook zulke slachtoffers dat hun wraakacties altijd gerechtvaardigd kunnen worden. En voor de rest hebben ze useful idiots in het westen die elke leugen die je ze voorzet ook serieus nemen.
Het bijzondere hiervaan vind ik de mensen die, zoals je het zelf al zei, er onbewust in meegaan. Je kan daarom wel stellen dat die Russische desinformatiecampagne van de afgelopen 10(?) jaar echt verbazend goed in elkaar zit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 april 2022 @ 09:14:37 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204325696
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 09:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het bijzondere hiervaan vind ik de mensen die, zoals je het zelf al zei, er onbewust in meegaan. Je kan daarom wel stellen dat die Russische desinformatiecampagne van de afgelopen 10(?) jaar echt verbazend goed in elkaar zit.
Er staat ook weinig tegenover van onze kant, dus hele volksstammen die het niet zelf op waarde kunnen schatten worden meegezogen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:14:58 #156
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204325699
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja ik heb ze vastgebonden ofzo zeker
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik zeg ook niet 'allemaal'
hihi haha hoho hehe
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:15:33 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325704
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:13 schreef HiZ het volgende:

[..]
Je begint hun propaganda al voor ze door je suggestie dat de Oekraïners zelf op deze manier afrekenen met hun deserteurs. Dat je niet eens doorhebt welke rol je vrijwillig op je neemt..
nou ik zou graag in een zwart/wit wereld willen leven waar de ene kant alles fout doet en de andere kant alles goed maar die dingen gebeuren nu eenmaal en zolang er geen onderzoek is geweest laat ik de opties gewoon open

dat lijkt me nog iets anders dan een suggestie dat de Oekrainers zelf op deze manier afrekenen met hun deserteurs

het kan, ik weet het niet, ik was er niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 4 april 2022 @ 09:15:55 #158
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204325706
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
kan ook dat de wat schimmigere Oekrainers wat deserteurs een nekschot hebben gegeven omdat ze de stad probeerden te verlaten
En die wat schimmerige Oekraïners hebben, vermomd als Russische soldaten, de burgemeester en haar familie meegenomen naar een wat schimmig Oekraïens huis, vermomd als Russisch hoofdkwartier, en de familie daar gemarteld en vermoord?

Tuurlijk, u-bocht, de Russen zijn voedseluitdelende padvinders, het zijn de Oekraïners zelf die schuldig zijn.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:16:56 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325711
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:15 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
En die wat schimmerige Oekraïners hebben, vermomd als Russische soldaten, de burgemeester en haar familie meegenomen naar een wat schimmig Oekraïens huis, vermomd als Russisch hoofdkwartier, en de familie daar gemarteld en vermoord?
nee dat klinkt als de Russen
quote:
Tuurlijk, u-bocht, de Russen zijn voedseluitdelende padvinders, het zijn de Oekraïners zelf die schuldig zijn.
dan heb jij een heel ander beeld van de Russen dan ik heb
pi_204325712
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 09:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
hihi haha hoho hehe
Ja, zo werkt verhamlosung ook. De lijken zijn nog niet koud voor je ze tot een grap maakt. Lekker lachen over die stomme Oekraïners.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:17:03 #161
5428 crew  miss_sly
pi_204325713
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik zeg ook niet 'allemaal'
Klopt. Toch voelt het alsof je met zo'n opmerking wat de Russen hebben gedaan downplayt. Naar mijn mening is het niet verkeerd om kritisch te blijven, maar kun je ook te ver gaan in relativeren. Sommige dingen mogen ook genoemd worden voor wat ze zijn. En wat de Russen in bijvoorbeeld Bucha hebben gedaan, is beyond oorlogsgeweld. Dat mag, moet in mijn ogen, zonder meer veroordeeld worden. Zonder "maar de Ukraïeners zijn ook geen lieverdjes" er achteraan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:17:56 #162
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204325716
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
nou ik zou graag in een zwart/wit wereld willen leven waar de ene kant alles fout doet en de andere kant alles goed maar die dingen gebeuren nu eenmaal en zolang er geen onderzoek is geweest laat ik de opties gewoon open

dat lijkt me nog iets anders dan een suggestie dat de Oekrainers zelf op deze manier afrekenen met hun deserteurs

Het valt me van je tegen dat je tot leven gekomen wraaklustige Disneypoppen niet als mogelijk meerekend.
pi_204325729
quote:

[..]

Er was geen enkele reden voor de suggestie. Toch maak je hem, waarmee je jezelf onderdeel maakt van een desinformatie campagne. Kennelijk onder de illusie dat je onpartijdig bent. Schokkend.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:20:06 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325736
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Klopt. Toch voelt het alsof je met zo'n opmerking wat de Russen hebben gedaan downplayt. Naar mijn mening is het niet verkeerd om kritisch te blijven, maar kun je ook te ver gaan in relativeren. Sommige dingen mogen ook genoemd worden voor wat ze zijn. En wat de Russen in bijvoorbeeld Bucha hebben gedaan, is beyond oorlogsgeweld. Dat mag, moet in mijn ogen, zonder meer veroordeeld worden. Zonder "maar de Ukraïeners zijn ook geen lieverdjes" er achteraan.
ik zeg nergens dat de Oekrainers ook geen lieverdjes zijn en ik downplay helemaal niets
pi_204325738
Kremlin: VS probeert Rusland zwart te maken met beelden Boetsja
Rusland zegt dat de beelden uit Boetsja een manier zijn van de Verenigde Staten om Rusland zwart te maken. Volgens een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken zijn het provocaties van de NAVO en de VS.

Het feit dat Rusland al in de eerste minuten na het opduiken van de beelden de schuld in de schoenen kreeg geschoven, duidt er volgens de woordvoerder op dat het door de VS 'op bestelling' geleverde gefabriceerde beelden zijn.

https://nos.nl/l/2423816
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:20:33 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325742
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:19 schreef HiZ het volgende:

[..]
Er was geen enkele reden voor de suggestie. Toch maak je hem, waarmee je jezelf onderdeel maakt van een desinformatie campagne. Kennelijk onder de illusie dat je onpartijdig bent. Schokkend.
ik ben niet onpartijdig nee
pi_204325747
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:10 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik ben ook wel een beetje klaar met dat “het is Poetin, niet de gewone Rus” gelul. Leg mij dan eens uit waarom het in Rusland telkens mis gaat. Hoe zo’n Poetin aan de macht kan komen en blijven?

Nee, dit is gewoon het land Rusland dat door en door verrot is.
zie email 27 oktober
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:24:36 #168
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204325776
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:20 schreef Aether het volgende:
Rusland zegt dat de beelden uit Boetsja een manier zijn van de Verenigde Staten om Rusland zwart te maken. Volgens een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken zijn het provocaties van de NAVO en de VS.

Het feit dat Rusland al in de eerste minuten na het opduiken van de beelden de schuld in de schoenen kreeg geschoven, duidt er volgens de woordvoerder op dat het door de VS 'op bestelling' geleverde gefabriceerde beelden zijn.

:'( Arme Russen. Altijd en overal maar het slachtoffer van zijn. Nooit ligt het aan hun zelf. -O- -O-
  maandag 4 april 2022 @ 09:25:58 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204325785
Russische oorlogsmisdaden zijn een voorbeeld van een zich herhalende geschiedenis. Zijn we bijvoorbeeld Tsjetsjenië en Syrië vergeten? Maar hey mogelijk valt het mee want de Oekraïners zijn misschien ook geen lieverdjes of zo.
Huilen dan.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:26:33 #170
5428 crew  miss_sly
pi_204325789
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik zeg nergens dat de Oekrainers ook geen lieverdjes zijn en ik downplay helemaal niets
Wellicht niet je bedoeling, op mij komt het wel zo over. Een veroordeling van dergelijke gruweldaden dient niet vergezeld te gaan van een verwijzing naar eventuele daden van de andere partij die afkeurenswaardig zijn. Dat is downplayen in zijn meest zuivere vorm, wat mij betreft.
pi_204325792
quote:

[..]

quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat doe je wel.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:27:07 #172
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204325794
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
Russische oorlogsmisdaden zijn een voorbeeld van een zich herhalende geschiedenis. Zijn we bijvoorbeeld Tsjetsjenië en Syrië vergeten? Maar hey mogelijk valt het mee want de Oekraïners zijn misschien ook geen lieverdjes of zo.
Ja maar dat kwam door de CIA.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:27:14 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325795
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wellicht niet je bedoeling, op mij komt het wel zo over. Een veroordeling van dergelijke gruweldaden dient niet vergezeld te gaan van een verwijzing naar eventuele daden van de andere partij die afkeurenswaardig zijn. Dat is downplayen in zijn meest zuivere vorm, wat mij betreft.
je kunt de misdaad gewoon veroordelen en in het midden laten wie het gedaan heeft tot je meer informatie hebt
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:27:32 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325798
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:26 schreef HiZ het volgende:

[..]
nee ik ben niet onpartijdig
quote:
[..]
Dat doe je wel.
nee dat doe ik niet
pi_204325825
quote:

Misschien moeten we gewoon maar eens wat artillerie afvuren op St Petersburg ofzo.

En als rusland dan kwaad word dezelfde kul verhaaltjes af gaan draaien.

Gewoon naar een vage pixel wijzen en "Photoshop!" roepen, bv.

Ik begin meer en meer voorstander te worden om ook de gemiddelde rus maar eens te laten voelen wat oorlog nou betekent. Het is nu te comfortabel om lekker mee te gaan in de imperialistische grootheidswaanzin, want we voelen er nog steeds niets van.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  maandag 4 april 2022 @ 09:33:46 #176
38496 Perrin
pi_204325835
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien moeten we gewoon maar eens wat artillerie afvuren op St Petersburg ofzo.

En als rusland dan kwaad word dezelfde kul verhaaltjes af gaan draaien.

Gewoon naar een vage pixel wijzen en "Photoshop!" roepen, bv.

Ik begin meer en meer voorstander te worden om ook de gemiddelde rus maar eens te laten voelen wat oorlog nou betekent. Het is nu te comfortabel om lekker mee te gaan in de imperialistische grootheidswaanzin, want we voelen er nog steeds niets van.
Als je voorstander bent om Rusland de oorlog te verklaren dan weet ik niet of een speldenprikje op Russische burgerdoelen echt de meest strategische opening van die voorgestelde oorlog is.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:34:04 #177
5428 crew  miss_sly
pi_204325838
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
je kunt de misdaad gewoon veroordelen en in het midden laten wie het gedaan heeft tot je meer informatie hebt
Ik vind dat je dat laatste in een situatie als dit niet kunt doen. Indien nodig, stel ik mijn mening later wel bij.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:34:47 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325843
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind dat je dat laatste in een situatie als dit niet kunt doen. Indien nodig, stel ik mijn mening later wel bij.
eigenaardig maar dat moet je echt zelf weten
pi_204325849
Wat wel eng is, is dat je door overaanwezigheid van propaganda van beide zijden alles met een korreltje zout gaat nemen. Dan juist bij gruwelijke beelden wíl je het ook nog eens niet geloven, dus geloof je graag dat het een hoax is. Zo raak je wellicht blind voor juist de grootste misstanden.

Kan me voorstellen dat dat 80 jaar geleden ook zo is gegaan
pi_204325851
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is letterlijk de meest basic truuk van desinformatie op zijn Russisch. Bij de de behandeling van een misdaad in opdracht van het Kremlin een discussie over iets anders te beginnen wat een flink deel van de aandacht afleidt van onderzoek naar de feiten. Je zou denken dat mensen iets geleerd hadden van de MH17 toestand. Maar schokkend genoeg is de enige les die ze daaruit hebben getrokken, dat alles wat Russische beroepsleugenaars roepen onderzocht moet worden. Sterker nog, sommige useful idiots beginnen zelf aan een alternatieve vertelling omdat elk verhaal twee kanten heeft. En kennelijk moeten we eerst nog de mogelijkheid uitsluiten dat die Oekraïnse doden zich niet voor Russische wapens hebben geworpen in het kader van een zeer ingenieus plan om de Russen neer te zetten als moordenaars.

Want dat gesprek op zich is genoeg om 'Russen moordenaars' te weerleggen voor sommige mensen.
  maandag 4 april 2022 @ 09:40:14 #181
38496 Perrin
pi_204325877
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:35 schreef VacaLoca het volgende:
Wat wel eng is, is dat je door overaanwezigheid van propaganda van beide zijden alles met een korreltje zout gaat nemen. Dan juist bij gruwelijke beelden wíl je het ook nog eens niet geloven, dus geloof je graag dat het een hoax is. Zo raak je wellicht blind voor juist de grootste misstanden.

Behalve dat er 80 jaar geleden geen internet was en je een heel stuk beperkter was in bronnen op basis waarvan je je mening kon vormen.
pi_204325882
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zit toch niet zo te kletsen. Er is een moord en er is een verdachte. En out of the blue begin jij te praten over je alternatieve verklaring. Kennelijk omdat je denkt dat een verstandig mens niet te snel conclusies trekt.

Wat een verstandig mens echter nog minder doet is in plaats van de meest waarschijnlijke verklaring te onderzoeken, een of ander bullshit alternatief als serieuze verklaring te suggereren.
pi_204325883
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2022 09:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je voorstander bent om Rusland de oorlog te verklaren dan weet ik niet of een speldenprikje op Russische burgerdoelen echt de meest strategische opening van die voorgestelde oorlog is.
A) is die oorlog al "open", wij vechten hem alleen niet uit met vuurwapens B) is dit weer de discrepantie waar wij op onze tenen blijven lopen, putin daar vanzelfsprekend volledig schijt aan heeft en rustig complete dorpen uitmoord.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_204325896
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Behalve dat er 80 jaar geleden geen internet was en je een heel stuk beperkter was in bronnen op basis waarvan je je mening kon vormen.
En dit letterlijk volledig via de SOP van de Russen verloopt. Hoevaak moeten ze dit doen voordat de laatste 'denkende Nederlander' doorheeft dat dit is hoe de Russen dit soort dingen doen?
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:43:44 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325900
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:40 schreef HiZ het volgende:

[..]
Zit toch niet zo te kletsen. Er is een moord en er is een verdachte. En out of the blue begin jij te praten over je alternatieve verklaring. Kennelijk omdat je denkt dat een verstandig mens niet te snel conclusies trekt.

Wat een verstandig mens echter nog minder doet is in plaats van de meest waarschijnlijke verklaring te onderzoeken, een of ander bullshit alternatief als serieuze verklaring te suggereren.
zit zelf niet zo te kletsen joh, ik heb 1 miljoen posts geplaatst in deze reeks en die zijn nagenoeg allemaal heel erg anti Russisch en heel erg anti Poetin en heel erg anti deze idiote invasie

als je dan begint te trippen omdat ik 1 keer een beetje in het midden hang dan ben jij de usefull idiot

prima maar ik ga daar niet mijn hele ochtend aan verspillen verder
  maandag 4 april 2022 @ 09:47:27 #186
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_204325938
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
zit zelf niet zo te kletsen joh, ik heb 1 miljoen posts geplaatst in deze reeks en die zijn nagenoeg allemaal heel erg anti Russisch en heel erg anti Poetin en heel erg anti deze idiote invasie

als je dan begint te trippen omdat ik 1 keer een beetje in het midden hang dan ben jij de usefull idiot

prima maar ik ga daar niet mijn hele ochtend aan verspillen verder
Je posticon helpt ook niet echt in het licht van je posts. Door die aanpassen stuit je misschien op wat meer begrip.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:51:48 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325970
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 09:47 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Je posticon helpt ook niet echt in het licht van je posts. Door die aanpassen stuit je misschien op wat meer begrip.
wat is hier nu weer mis mee????

ik heb vooralsnog geen enkel probleem met begrip voor mijn posts gehad gek genoeg, alleen als je je wat neutraler opstelt dan de meesten krijg je gezeik, dat ligt niet aan de posticon hoor
  maandag 4 april 2022 @ 09:54:58 #188
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_204325989
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:35 schreef VacaLoca het volgende:

Dat is precies het doel van de Russische propaganda: twijfel zaaien.
Zie MH17 ze verzinnen 12 mogelijke (belachelijke) scenario's zodat je langzaamaan gaat twijfelen over wat er gebeurd is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204326002
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat is hier nu weer mis mee????
Dat weet je. Bij gebrek aan lichaamshouding etc moet je tekstueel het van andere dingen hebben, PI is er een van.

En dat jij die vast hebt gezet op kopje koffie kan bij anderen het idee projecteren dat je het allemaal niet zo serieus neemt.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:58:10 #190
5428 crew  miss_sly
pi_204326009
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
eigenaardig maar dat moet je echt zelf weten
Tja, zo vind ik het eigenaardig dat je die opmerking meende te moeten maken over mogelijke deserteurs gedood door het Ukraïense leger. Dat moet jij ook echt zelf weten. Je kunt er wel reacties op krijgen, zo biljkt.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:58:22 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204326012
quote:
12s.gif Op maandag 4 april 2022 09:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat weet je. Bij gebrek aan lichaamshouding etc moet je tekstueel het van andere dingen hebben, PI is er een van.

En dat jij die vast hebt gezet op kopje koffie kan bij anderen het idee projecteren dat je het allemaal niet zo serieus neemt.
doe ik ook niet, ik kom hier in de eerste plaats voor de lol
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:58:38 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204326014
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tja, zo vind ik het eigenaardig dat je die opmerking meende te moeten maken over mogelijke deserteurs gedood door het Ukraïense leger. Dat moet jij ook echt zelf weten. Je kunt er wel reacties op krijgen, zo biljkt.
nou en?
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:59:48 #193
5428 crew  miss_sly
pi_204326024
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
nou en?
O, ok. Dit niveau.

Fijne dag verder :)
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 10:00:42 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204326031
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O, ok. Dit niveau.

Fijne dag verder :)
ja wat wil je nou dan, iedereen snapt dat je reacties kunt krijgen op een openbaar forum
  maandag 4 april 2022 @ 10:03:40 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204326051
Lol! Wat een sukkel :') Niet meewerken en dan janken dat ze een pistool op je richten :') Selfies maken en de Russen helpen door beelden te delen doe je maar ergens anders.

Nederlandse journalist Oekraïne uit gezet: 'Nekklem en pistool op mijn hoofd'
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204326052
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 10:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja wat wil je nou dan, iedereen snapt dat je reacties kunt krijgen op een openbaar forum
Nee, we hebben je door, je bent gewoon een putinversteher :)

Grapje, nee, dat geloof ik niet ;)
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 10:04:43 #197
8781 crew  Frutsel
pi_204326055
quote:

Niet echt verrassend
Gelukkig is Rusland goed bezig om zichzelf zwart te maken voor de rest van de wereld :)
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 10:04:45 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204326056
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 10:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, we hebben je door, je bent gewoon een putinversteher :)

Grapje, nee, dat geloof ik niet ;)
ik ga zo meteen een flesje vodka halen
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 10:04:57 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204326057
quote:
84s.gif Op maandag 4 april 2022 10:03 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Wat een sukkel :') Niet meewerken en dan janken dat ze een pistool op je richten :') Selfies maken en de Russen helpen door beelden te delen doe je maar ergens anders.

Nederlandse journalist Oekraïne uit gezet: 'Nekklem en pistool op mijn hoofd'
eigenaardig verhaal
  maandag 4 april 2022 @ 10:05:08 #200
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204326060
twitter
Ik denk dat de Oekraïners goed op de hoogte worden gehouden waar die ca 1000 Wagner mensen zijn,
twitter

Er zitten nog steeds burgers daar, zou het ze vandaag lukken er uit te komen? En niet naar Rusland!
twitter
tegenover Poetin zitten en hem niet in het gezicht spuwen en proberen de meest redelijke persoon aan die tafel te zijn… Dat vergt klasse en een heleboel acteertalent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')