Heerkens snoerde je nog bijna de mond.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Thuis tijdrekken tegen Willem II is een beetje pijnlijk.
Die paniek bij Feyenoord toen Willem II in de 90e minuut aanzette was wel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Thuis tijdrekken tegen Willem II is een beetje pijnlijk.
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die paniek bij Feyenoord toen Willem II in de 90e minuut aanzette was wel aandoenlijk.
3 waarvan 2 aan de zijde van Go Ahead.quote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel rode kaarten gaan er getrokken worden bij PEC-GAE? U mag nu inzetten
Géénquote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel rode kaarten gaan er getrokken worden bij PEC-GAE? U mag nu inzetten
Met een altijd berekenend voetballend Go Ahead?quote:Op zondag 3 april 2022 13:57 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had hier meer van verwacht om eerlijk te zijn.
Ik had Go Ahead beter verwacht, dat zij de openingstreffer zouden maken waardoor PEC meer zou gaan voetballen. Maar het is te afwachtend en PEC is simpelweg niet goed genoeg om echt het spel te maken deze wedstrijd.quote:Op zondag 3 april 2022 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met een altijd berekenend voetballend Go Ahead?
De open huizen treffen ze niet meer, maar Utrecht/RKC/Sparta is toch niet 'onmogelijk'?quote:Op zondag 3 april 2022 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle is wel klaar in de eredivisie als ze hier niet winnen gezien hun programma.
Onana zou hem met een slap handje binnen laten.quote:Op zondag 3 april 2022 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
Een keeper met een gewone lengte had deze gehad
Drommel zou eroverheen springenquote:Op zondag 3 april 2022 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onana zou hem met een slap handje binnen laten.
Willem II staat ook maar op 3 punten en Zwolle heeft een beter doelsaldo. Ook beter dan Fortuna.quote:Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De open huizen treffen ze niet meer, maar Utrecht/RKC/Sparta is toch niet 'onmogelijk'?
Al hangt veel af van Fortuna/Sparta natuurlijk.
Dat zijn dan nog maximaal 9 punten en absoluut geen zekerheden.quote:Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De open huizen treffen ze niet meer, maar Utrecht/RKC/Sparta is toch niet 'onmogelijk'?
Al hangt veel af van Fortuna/Sparta natuurlijk.
Het is allemaal brandhout daar onderin.quote:Op zondag 3 april 2022 14:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Willem II staat ook maar op 3 punten en Zwolle heeft een beter doelsaldo. Ook beter dan Fortuna.
Ja. Het is allemaal niks. Wat daar net boven staat ook niet. Dus Zwolle is nog niet uitgeteld wat mij betreft. Hopelijk wint Fortuna zometeen, dan kan Heracles ook nog wel meedoen aan de degradatiestrijd.quote:Op zondag 3 april 2022 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is allemaal brandhout daar onderin.
Fortuna - Heracles wel heel belangrijk zometeen.
Veel plezier met Aletha aids.quote:Op zondag 3 april 2022 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is allemaal brandhout daar onderin.
Fortuna - Heracles wel heel belangrijk zometeen.
Sow koekoek.quote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De McDonald's in Zwolle zullen het weer zwaar te verduren krijgen.
Steen door de ruit bij het partycentrum aan de andere kant van de weg.quote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klappen voor een paar criminelen Turken ook.quote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lol, PEC Zwolle gaat dit niet meer rechtbreien. Je kunt alleen hopen op een mindere dag van Utrecht/RKC/Sparta, die al niet enorm snel goals weggeven.quote:Op zondag 3 april 2022 14:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Willem II staat ook maar op 3 punten en Zwolle heeft een beter doelsaldo. Ook beter dan Fortuna.
quote:Op zondag 3 april 2022 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klappen voor een paar criminelen Turken ook.
Snap ik ook niet. Arm gaat naar voren en tikt de bal gewoon vooruit.quote:Op zondag 3 april 2022 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
Nou, dit is gewoon een penalty. Moet je daar echt 10 uur voor wachten?
Dit is geil.quote:Op zondag 3 april 2022 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Decupré bedden. Lekker in bed poepen op uw behoeftes gemaakt. @:de_boswachter
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 15:45 schreef SonicVolcano het volgende:
RIP Heerenveen. Nou ja, lekker degraderen dan maar
Heracles ook nog voor. Kutzooi.quote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 3 april 2022 15:45 schreef SonicVolcano het volgende:
RIP Heerenveen. Nou ja, lekker degraderen dan maar
Waarom is iedereen zo gemeen?quote:
Ik gun al mijn collega's van nieuw noord een degradatie.quote:
Dan ben je ook geen Heerenveen supporterquote:Op zondag 3 april 2022 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Pfff, wel blij met een puntNu juichen voor Cambuur.
Jawel. NEC houden op 32 punten is wel gunstig.quote:Op zondag 3 april 2022 16:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen Heerenveen supporter
https://www.nu.nl/voetbal(...)n-saoedi-arabie.htmlquote:Reinier Robbemond keert terug bij Willem II. De vijftigjarige coach vervangt de naar Saoedi-Arabië vertrokken assistent Denny Landzaat in de technische staf van hoofdtrainer Kevin Hofland. Landzaat gaat John van den Brom assisteren in Saoedi-Arabië bij Al Taawon.
Gaan ze daar eigenlijk ooit nog dat walgelijke kunstgras eruit gooien?quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik schrijf Cambuur al op voor de degradatieplekken volgend seizoen.
Nieuwe stadion moet eerst klaar zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze daar eigenlijk ooit nog dat walgelijke kunstgras eruit gooien?
Met een schema Groningen-thuis (die uit vrij vlijmscherp zijn de laatste tijd), AZ-uit, Cambuur-thuis, Vitesse-uit, Ajax-uit, GAE-thuisquote:Op zondag 3 april 2022 18:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Alle concurrenten van Heerenveen gaan ook punten verspelen aankomende week zie ik wel. Even van Groningen winnen zou wel genot zijn
Het gaat zeker niet gemakkelijk worden, maar nu 4 wedstrijden op rij niet verloren. Ik probeer het positief te bekijken. Gat met plek 15 is nog groot. In ieder geval nog mooie wedstrijden te gaanquote:Op zondag 3 april 2022 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met een schema Groningen-thuis (die uit vrij vlijmscherp zijn de laatste tijd), AZ-uit, Cambuur-thuis, Vitesse-uit, Ajax-uit, GAE-thuis
I don't think so. Dit Heerenveen moet zich het stront uit de ogen voetballen om íets te creëren.
Ja, omdat de bekerfinale Ajax v PSV is en dat ticket opschuift naar de competitie.quote:Op zondag 3 april 2022 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geeft plek 8 nou ook nog recht op play-offs?
Verandert er nog iets als Feyenoord of PSV de jut en jul league wint?quote:Op zondag 3 april 2022 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, omdat de bekerfinale Ajax v PSV is en dat ticket opschuift naar de competitie.
Ja, ik zat even te kijken. Daar komt zelfs GA Eagles intussen voor in aanmerkingquote:Op zondag 3 april 2022 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, omdat de bekerfinale Ajax v PSV is en dat ticket opschuift naar de competitie.
Dat is dan ook het beste team uit de Eredivisie.quote:Op zondag 3 april 2022 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, ik zat even te kijken. Daar komt zelfs GA Eagles intussen voor in aanmerking
Ik denk dat ik hiervoor even @sportzeloot moet mentionen want Albert Kassies zegt het me niet.quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Verandert er nog iets als Feyenoord of PSV de jut en jul league wint?
Oh, apart.quote:Op zondag 3 april 2022 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/sportzeloot/status/1510629281432543237
@:caland
quote:Op zondag 3 april 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, apart.
Wel nog benieuwd naar het PSV scenario. Stel dat ze de CL en de beker pakken en tweede worden bijvoorbeeld
Als PSV het conference cupje wint gaat de nr3 van de Eredivisie direct naar de EL toe, maar dat geldt voor iedere club die zich al voor de EL/CL heeft geplaatst (dus het ticket schuift ook naar onze nr3 door als Marseille de ECL wint bijvoorbeeld)quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Verandert er nog iets als Feyenoord of PSV de jut en jul league wint?
Er komt een nieuw stadion ja.quote:Op zondag 3 april 2022 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze daar eigenlijk ooit nog dat walgelijke kunstgras eruit gooien?
Waar is Sadilek?quote:Op maandag 4 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hardop gelachen. Rinus is een vrij zware drinker.
Malacia kan echt niet. Of is dat niet waar je om moet lachen?quote:Op maandag 4 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, die was echt heel slecht.quote:Op maandag 4 april 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia kan echt niet. Of is dat niet waar je om moet lachen?
Die kreeg zelfs op FR12 een onvoldoende zag ik (lol)quote:Op maandag 4 april 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia kan echt niet. Of is dat niet waar je om moet lachen?
De meeste rapporteurs van de Telegraaf kijken de wedstrijd helemaal niet volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
vs of v kan prima. Stel je niet zo aan.quote:
Laat me die man gewoon pesten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vs of v kan prima. Stel je niet zo aan.
Ah nee doe dit nou nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:00 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jij bent een pester, inderdaad. Daar kunnen DutchSuomi en ik allebei over meepraten.
Mevrouw MC-M zit bij die wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ah nee doe dit nou niet
Laten we het over de wedstrijd hebben.
Ik kijk trouwens Nederland - Cyprus maar dat terzijde.
Wat leuk dat je moeder ook van voetbal houdt!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mevrouw MC-M zit bij die wedstrijd.
Heb ik nou pech dat ik net Corona heb.
Ja leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wat leuk dat je moeder ook van voetbal houdt!
Sterkte.
beterschapquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mevrouw MC-M zit bij die wedstrijd.
Heb ik nou pech dat ik net Corona heb.
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.quote:
Hmm, niet best maat. Kwam dit allemaal 'plotseling'? Of heb je daarvoor wel al afscheid kunnen nemen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.
Sterkte vriend.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.
Hij was al wel een tijd slecht maar zo snel ineens is alsnog plotseling, ik woon ver weg dus heb hem eind februari voor het laatst gezien maar wel een betere herinnering dan als dat nu zou zijn. Hij wilde ook niet weten wat hem mankeerde maar inmiddels heeft de arts het toch verteld tegen zijn dochters (ook mn ma dus), leverkanker en longkankerquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hmm, niet best maat. Kwam dit allemaal 'plotseling'? Of heb je daarvoor wel al afscheid kunnen nemen?
Pff, verschrikkelijk. Weer die kloteziekte. Die herinnering maar koesteren inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij was al wel een tijd slecht maar zo snel ineens is alsnog plotseling, ik woon ver weg dus heb hem eind februari voor het laatst gezien maar wel een betere herinnering dan als dat nu zou zijn. Hij wilde ook niet weten wat hem mankeerde maar inmiddels heeft de arts het toch verteld tegen zijn dochters (ook mn ma dus), leverkanker en longkanker
Sterkte maatje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte @Oriente !quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind Heracles-Feyenoord ook nog wel een boeiend affiesje, zeker na een Europees weekje. En PEC - AZ kan nog wel 'boeiend' worden. (sluit een stunt van SCC ook niet uit) Maar het houdt niet over nee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:46 schreef MC-M het volgende:
Het is dat morgen DE DERBY is maar anders is het een vies tegenvallend weekend.
City v Liverpool!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Heracles-Feyenoord ook nog wel een boeiend affiesje, zeker na een Europees weekje. En PEC - AZ kan nog wel 'boeiend' worden. (sluit een stunt van SCC ook niet uit) Maar het houdt niet over nee.
Mazraoui weer auw of Rammedan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Onana;
Timber, Schuurs, Blind, Tagliafico
Alvarez, Klaassen, Gravenberch
Berghuis, Haller, Tadic
hahaha waarover dit keerquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan Jood probeert weer een goednieuwsshow erdoorheen te drukken . Tijd dat Perez hem gewoon op zijn bek slaat.
Jan Jood denkt dat het vooral heel leuk gaat worden voor Haggie bij Utd en Perez zegt dat helemaal niet leuk is en dat het een moeilijk verhaal voor hem gaat worden (als die geen enkele zeggenschap krijgt over bijv aankopen)quote:
HET IS TOCH OOK GEWOON HEEL LEUHEEUKquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Jood denkt dat het vooral heel leuk gaat worden voor Haggie bij Utd en Perez zegt dat helemaal niet leuk is en dat het een moeilijk verhaal voor hem gaat worden .
Ik tel gewoon 10 spelers die zwaar tekort komen voor de top.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek vandaag voor de grap terug naar de basiself van Manchester United op bezoek bij PSV zeven jaar geleden. Dat was toen al triest eigenlijk.
Martial
Memphis, Mata, Young
Herrera, Basti Schweinsteiger
Shaw, Blind, Smalling, Darmian
De Gea
En Blind is ook al aan het afbouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik tel gewoon 10 spelers die zwaar tekort komen voor de top.
Is fysiek aan het aftakelen sinds zijn hartproblemen . Ook steeds meer potje waar die 20+ keer balverlies lijdt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Blind is ook al aan het afbouwen.
Samen met RKC ook wel een beetje een club van niks.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Het is wel beter voor iedereen als Fortuna degradeert. Ze hebben echt nooit meer dat volle stadion van het kampioenschap in 2018 kunnen halen.
Ja, alleen een fanatiek vakje achter goal en dat is het wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met RKC ook wel een beetje een club van niks.
Al is RKC nog treuriger
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Utrecht is al begonnen en staat voor.
Zoals Ajax-fans een Pavlov-reactie bij Getafe hebben.quote:
Daar heb ik niet zoveel last van eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals Ajax-fans een Pavlov-reactie bij Getafe hebben.
Of zoals @GGMM bij het speelschema van Ajax een jaar of 6 geledenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals Ajax-fans een Pavlov-reactie bij Getafe hebben.
Daar heb ik wel last van jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Of zoals @:ggmm bij het speelschema van Ajax een jaar of 6 geleden
Ja, jij spreekt inderdaad voor het geheel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel last van eigenlijk
Wat heb ik anders met die Ajax-fans te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, jij spreekt inderdaad voor het geheel.
Babel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Of althans, ik breng het graag in de discussie als ik Feyenoorders nu zie klagen
Bij die Getafe-wedstrijden kijk ik vooral negatief terug op Babel, wat een debiel.
Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Paul het volgende:
3 SCHOTEN OP DOEL VAN FC UTRECHT MAAR DE KEEPER EN VD KUST HOUDEN ALLE 3 DE SCHOTEN UIT DOEL!
Hallo zeg. We hoeven niet doof te worden...quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Paul het volgende:
3 SCHOTEN OP DOEL VAN FC UTRECHT MAAR DE KEEPER EN VD KUST HOUDEN ALLE 3 DE SCHOTEN UIT DOEL!
Zo dan, wat een agressiequote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Paul het volgende:
Mijn televisie hapert ook de hele tijdquote:
Jep, twee keer compleet zwart beeld net, ook Ziggo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef Heeinz het volgende:
Meer mensen problemen met ontvangst? Zowel via tv als streamen met Ziggo app
Ziggo heeft algehele storing op de ESPN kanalen jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef Heeinz het volgende:
Meer mensen problemen met ontvangst? Zowel via tv als streamen met Ziggo app
Mijn vrouw heeft de broek aan in huis, geef ik gewoon toe.quote:
Uitgelachen worden door @Paul. Dat je dat meemaakt....quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft de broek aan in huis, geef ik gewoon toe.
ik moest lachen omdat ik daarboven zei dat er een storing is op ziggo jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:06 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door @:Paul. Dat je dat meemaakt....
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan in het leven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:06 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door @:Paul. Dat je dat meemaakt....
Nooit problemen met ziggo eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je beter Ziggo hebben ja
Daar betaal je veel meer voor constante storing (lol)
Valt mee inderdaad, afgelopen jaren maar 2 keer een storing gehad volgens mij.quote:
Gaston Sangoy > Chemohaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Babel ja.Holy shit wat was die slecht bij zij terugkeer bij Ajax. (Beide periodes, Drank haalde hem ook nog terug.)
@:Powerloungen
In Friesland deel je de infrastructuur met een kip en een koe.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt mee inderdaad, afgelopen jaren maar 2 keer een storing gehad volgens mij.
En ben er eigenlijk ook nog wel trots op ookquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Friesland deel je de infrastructuur met een kip en een koe.
Fries gespot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ben er eigenlijk ook nog wel trots op ook
Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:16 schreef T3hTommay het volgende:
Het UHD kanaal hapert bij mij niet, misschien een ideetje.
Je bent een goede jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:16 schreef T3hTommay het volgende:
Het UHD kanaal hapert bij mij niet, misschien een ideetje.
Dan moet je via espn.nl kijken ouwe reusquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Dit ga ik geen 90 minuten vol houden met die haperingen.
Voorin proberen dan maar?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ik word niet echt blij van Schuurs achterin.
Schuurs is een leuke speler voor PEC Zwollequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ik word niet echt blij van Schuurs achterin.
Ik verwacht niet dat ik er zometeen dood aan gaquote:
Ik verveel mequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Tadic schuimt tegen Sparta
Pathetisch wel
Hersenbloeding kan ook. Maar ik zal het niet al te deprimerend maken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik er zometeen dood aan ga
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:26 schreef yats het volgende:
Utrecht
Gewoon onder druk staan tegen Fortuna
Infarct kan ook, daarom zit mijn vader nu in een rolstoel, ja kut dingen gebeuren in het leven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hersenbloeding kan ook. Maar ik zal het niet al te deprimerend maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |