ik moest lachen omdat ik daarboven zei dat er een storing is op ziggo jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:06 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door @:Paul. Dat je dat meemaakt....
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan in het leven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:06 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door @:Paul. Dat je dat meemaakt....
Nooit problemen met ziggo eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je beter Ziggo hebben ja
Daar betaal je veel meer voor constante storing (lol)
Valt mee inderdaad, afgelopen jaren maar 2 keer een storing gehad volgens mij.quote:
Gaston Sangoy > Chemohaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Babel ja.Holy shit wat was die slecht bij zij terugkeer bij Ajax. (Beide periodes, Drank haalde hem ook nog terug.)
@:Powerloungen
In Friesland deel je de infrastructuur met een kip en een koe.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt mee inderdaad, afgelopen jaren maar 2 keer een storing gehad volgens mij.
En ben er eigenlijk ook nog wel trots op ookquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Friesland deel je de infrastructuur met een kip en een koe.
Fries gespot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ben er eigenlijk ook nog wel trots op ook
Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:16 schreef T3hTommay het volgende:
Het UHD kanaal hapert bij mij niet, misschien een ideetje.
Je bent een goede jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:16 schreef T3hTommay het volgende:
Het UHD kanaal hapert bij mij niet, misschien een ideetje.
Dan moet je via espn.nl kijken ouwe reusquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Dit ga ik geen 90 minuten vol houden met die haperingen.
Voorin proberen dan maar?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ik word niet echt blij van Schuurs achterin.
Schuurs is een leuke speler voor PEC Zwollequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ik word niet echt blij van Schuurs achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |