En Blind is ook al aan het afbouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik tel gewoon 10 spelers die zwaar tekort komen voor de top.
Is fysiek aan het aftakelen sinds zijn hartproblemen . Ook steeds meer potje waar die 20+ keer balverlies lijdt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Blind is ook al aan het afbouwen.
Samen met RKC ook wel een beetje een club van niks.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Het is wel beter voor iedereen als Fortuna degradeert. Ze hebben echt nooit meer dat volle stadion van het kampioenschap in 2018 kunnen halen.
Ja, alleen een fanatiek vakje achter goal en dat is het wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met RKC ook wel een beetje een club van niks.
Al is RKC nog treuriger
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Utrecht is al begonnen en staat voor.
Zoals Ajax-fans een Pavlov-reactie bij Getafe hebben.quote:
Daar heb ik niet zoveel last van eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals Ajax-fans een Pavlov-reactie bij Getafe hebben.
Of zoals @GGMM bij het speelschema van Ajax een jaar of 6 geledenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals Ajax-fans een Pavlov-reactie bij Getafe hebben.
Daar heb ik wel last van jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Of zoals @:ggmm bij het speelschema van Ajax een jaar of 6 geleden
Ja, jij spreekt inderdaad voor het geheel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel last van eigenlijk
Wat heb ik anders met die Ajax-fans te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, jij spreekt inderdaad voor het geheel.
Babel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Of althans, ik breng het graag in de discussie als ik Feyenoorders nu zie klagen
Bij die Getafe-wedstrijden kijk ik vooral negatief terug op Babel, wat een debiel.
Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Paul het volgende:
3 SCHOTEN OP DOEL VAN FC UTRECHT MAAR DE KEEPER EN VD KUST HOUDEN ALLE 3 DE SCHOTEN UIT DOEL!
Hallo zeg. We hoeven niet doof te worden...quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Paul het volgende:
3 SCHOTEN OP DOEL VAN FC UTRECHT MAAR DE KEEPER EN VD KUST HOUDEN ALLE 3 DE SCHOTEN UIT DOEL!
Zo dan, wat een agressiequote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Paul het volgende:
Mijn televisie hapert ook de hele tijdquote:
Jep, twee keer compleet zwart beeld net, ook Ziggo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef Heeinz het volgende:
Meer mensen problemen met ontvangst? Zowel via tv als streamen met Ziggo app
Ziggo heeft algehele storing op de ESPN kanalen jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef Heeinz het volgende:
Meer mensen problemen met ontvangst? Zowel via tv als streamen met Ziggo app
Mijn vrouw heeft de broek aan in huis, geef ik gewoon toe.quote:
Uitgelachen worden door @Paul. Dat je dat meemaakt....quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft de broek aan in huis, geef ik gewoon toe.
ik moest lachen omdat ik daarboven zei dat er een storing is op ziggo jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:06 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door @:Paul. Dat je dat meemaakt....
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan in het leven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:06 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door @:Paul. Dat je dat meemaakt....
Nooit problemen met ziggo eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je beter Ziggo hebben ja
Daar betaal je veel meer voor constante storing (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |