Sterkte maatje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.
Sterkte @Oriente !quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind Heracles-Feyenoord ook nog wel een boeiend affiesje, zeker na een Europees weekje. En PEC - AZ kan nog wel 'boeiend' worden. (sluit een stunt van SCC ook niet uit) Maar het houdt niet over nee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:46 schreef MC-M het volgende:
Het is dat morgen DE DERBY is maar anders is het een vies tegenvallend weekend.
City v Liverpool!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Heracles-Feyenoord ook nog wel een boeiend affiesje, zeker na een Europees weekje. En PEC - AZ kan nog wel 'boeiend' worden. (sluit een stunt van SCC ook niet uit) Maar het houdt niet over nee.
Mazraoui weer auw of Rammedan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Onana;
Timber, Schuurs, Blind, Tagliafico
Alvarez, Klaassen, Gravenberch
Berghuis, Haller, Tadic
hahaha waarover dit keerquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan Jood probeert weer een goednieuwsshow erdoorheen te drukken . Tijd dat Perez hem gewoon op zijn bek slaat.
Jan Jood denkt dat het vooral heel leuk gaat worden voor Haggie bij Utd en Perez zegt dat helemaal niet leuk is en dat het een moeilijk verhaal voor hem gaat worden (als die geen enkele zeggenschap krijgt over bijv aankopen)quote:
HET IS TOCH OOK GEWOON HEEL LEUHEEUKquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Jood denkt dat het vooral heel leuk gaat worden voor Haggie bij Utd en Perez zegt dat helemaal niet leuk is en dat het een moeilijk verhaal voor hem gaat worden .
Ik tel gewoon 10 spelers die zwaar tekort komen voor de top.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek vandaag voor de grap terug naar de basiself van Manchester United op bezoek bij PSV zeven jaar geleden. Dat was toen al triest eigenlijk.
Martial
Memphis, Mata, Young
Herrera, Basti Schweinsteiger
Shaw, Blind, Smalling, Darmian
De Gea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |