Die kreeg zelfs op FR12 een onvoldoende zag ik (lol)quote:Op maandag 4 april 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia kan echt niet. Of is dat niet waar je om moet lachen?
De meeste rapporteurs van de Telegraaf kijken de wedstrijd helemaal niet volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hardop gelachen. Rinus is een vrij zware drinker.
vs of v kan prima. Stel je niet zo aan.quote:
Laat me die man gewoon pesten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vs of v kan prima. Stel je niet zo aan.
Ah nee doe dit nou nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:00 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jij bent een pester, inderdaad. Daar kunnen DutchSuomi en ik allebei over meepraten.
Mevrouw MC-M zit bij die wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ah nee doe dit nou niet
Laten we het over de wedstrijd hebben.
Ik kijk trouwens Nederland - Cyprus maar dat terzijde.
Wat leuk dat je moeder ook van voetbal houdt!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mevrouw MC-M zit bij die wedstrijd.
Heb ik nou pech dat ik net Corona heb.
Ja leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wat leuk dat je moeder ook van voetbal houdt!
Sterkte.
beterschapquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mevrouw MC-M zit bij die wedstrijd.
Heb ik nou pech dat ik net Corona heb.
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.quote:
Hmm, niet best maat. Kwam dit allemaal 'plotseling'? Of heb je daarvoor wel al afscheid kunnen nemen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.
Sterkte vriend.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is vanavond even bij hem langsgegaan om afscheid te nemen, maar was eigenlijk al te laat, hij ligt inmiddels in een coma, z'n ademhaling is al aan het gaan en als hij vannacht niet overlijdt is het een wonder maar dan gebeurt het morgen of zondag wel, ik ga 'm verschrikkelijk erg missen maar ben blij dat ik hem niet heb hoeven zien in de staat van nu wat mijn moeder wel heeft gezien want naar het schijnt zag het er echt verschrikkelijk uit.
Hij was al wel een tijd slecht maar zo snel ineens is alsnog plotseling, ik woon ver weg dus heb hem eind februari voor het laatst gezien maar wel een betere herinnering dan als dat nu zou zijn. Hij wilde ook niet weten wat hem mankeerde maar inmiddels heeft de arts het toch verteld tegen zijn dochters (ook mn ma dus), leverkanker en longkankerquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hmm, niet best maat. Kwam dit allemaal 'plotseling'? Of heb je daarvoor wel al afscheid kunnen nemen?
Pff, verschrikkelijk. Weer die kloteziekte. Die herinnering maar koesteren inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij was al wel een tijd slecht maar zo snel ineens is alsnog plotseling, ik woon ver weg dus heb hem eind februari voor het laatst gezien maar wel een betere herinnering dan als dat nu zou zijn. Hij wilde ook niet weten wat hem mankeerde maar inmiddels heeft de arts het toch verteld tegen zijn dochters (ook mn ma dus), leverkanker en longkanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |