https://www.nu.nl/voetbal(...)n-saoedi-arabie.htmlquote:Reinier Robbemond keert terug bij Willem II. De vijftigjarige coach vervangt de naar Saoedi-Arabië vertrokken assistent Denny Landzaat in de technische staf van hoofdtrainer Kevin Hofland. Landzaat gaat John van den Brom assisteren in Saoedi-Arabië bij Al Taawon.
Gaan ze daar eigenlijk ooit nog dat walgelijke kunstgras eruit gooien?quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik schrijf Cambuur al op voor de degradatieplekken volgend seizoen.
Nieuwe stadion moet eerst klaar zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze daar eigenlijk ooit nog dat walgelijke kunstgras eruit gooien?
Met een schema Groningen-thuis (die uit vrij vlijmscherp zijn de laatste tijd), AZ-uit, Cambuur-thuis, Vitesse-uit, Ajax-uit, GAE-thuisquote:Op zondag 3 april 2022 18:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Alle concurrenten van Heerenveen gaan ook punten verspelen aankomende week zie ik wel. Even van Groningen winnen zou wel genot zijn
Het gaat zeker niet gemakkelijk worden, maar nu 4 wedstrijden op rij niet verloren. Ik probeer het positief te bekijken. Gat met plek 15 is nog groot. In ieder geval nog mooie wedstrijden te gaanquote:Op zondag 3 april 2022 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met een schema Groningen-thuis (die uit vrij vlijmscherp zijn de laatste tijd), AZ-uit, Cambuur-thuis, Vitesse-uit, Ajax-uit, GAE-thuis
I don't think so. Dit Heerenveen moet zich het stront uit de ogen voetballen om íets te creëren.
Ja, omdat de bekerfinale Ajax v PSV is en dat ticket opschuift naar de competitie.quote:Op zondag 3 april 2022 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geeft plek 8 nou ook nog recht op play-offs?
Verandert er nog iets als Feyenoord of PSV de jut en jul league wint?quote:Op zondag 3 april 2022 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, omdat de bekerfinale Ajax v PSV is en dat ticket opschuift naar de competitie.
Ja, ik zat even te kijken. Daar komt zelfs GA Eagles intussen voor in aanmerkingquote:Op zondag 3 april 2022 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, omdat de bekerfinale Ajax v PSV is en dat ticket opschuift naar de competitie.
Dat is dan ook het beste team uit de Eredivisie.quote:Op zondag 3 april 2022 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, ik zat even te kijken. Daar komt zelfs GA Eagles intussen voor in aanmerking
Ik denk dat ik hiervoor even @sportzeloot moet mentionen want Albert Kassies zegt het me niet.quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Verandert er nog iets als Feyenoord of PSV de jut en jul league wint?
Oh, apart.quote:Op zondag 3 april 2022 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/sportzeloot/status/1510629281432543237
@:caland
quote:Op zondag 3 april 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, apart.
Wel nog benieuwd naar het PSV scenario. Stel dat ze de CL en de beker pakken en tweede worden bijvoorbeeld
Als PSV het conference cupje wint gaat de nr3 van de Eredivisie direct naar de EL toe, maar dat geldt voor iedere club die zich al voor de EL/CL heeft geplaatst (dus het ticket schuift ook naar onze nr3 door als Marseille de ECL wint bijvoorbeeld)quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Verandert er nog iets als Feyenoord of PSV de jut en jul league wint?
Er komt een nieuw stadion ja.quote:Op zondag 3 april 2022 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze daar eigenlijk ooit nog dat walgelijke kunstgras eruit gooien?
Waar is Sadilek?quote:Op maandag 4 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hardop gelachen. Rinus is een vrij zware drinker.
Malacia kan echt niet. Of is dat niet waar je om moet lachen?quote:Op maandag 4 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, die was echt heel slecht.quote:Op maandag 4 april 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia kan echt niet. Of is dat niet waar je om moet lachen?
Die kreeg zelfs op FR12 een onvoldoende zag ik (lol)quote:Op maandag 4 april 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia kan echt niet. Of is dat niet waar je om moet lachen?
De meeste rapporteurs van de Telegraaf kijken de wedstrijd helemaal niet volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |