quote:Drie dagen na het duel tegen Denemarken oefent het Nederlands elftal opnieuw tegen Duitsland. Een pittige tegenstander, want onder leiding van de nieuwe bondscoach Hansi Flick loopt Die Mannschaft als een trein.
De wedstrijd tussen Nederland en Duitsland is nog altijd een klassieker in het Europese voetbal. Oefeninterland of niet, een duel tegen Die Mannschaft zet Oranje altijd op scherp.
Hansi Flick
En dat is ook wel nodig, want onder leiding van de nieuwe bondscoach Hansi Flick loopt het Duits elftal als een trein. Flick nam na het EK voetbal van vorige zomer het stokje over van Joachim Löw en heeft sindsdien alle wedstrijden - tot aan het oefenduel tegen Israël van afgelopen zaterdag - gewonnen. Een record. Die zegereeks zal hij in Amsterdam willen voortzetten.
Toni Kroos
Aan goede voetballers geen gebrek, want Duitsland treedt in de Johan Cruijff ArenA hoogstwaarschijnlijk aan met sterspelers zoals Toni Kroos, Serge Gnabry, Leroy Sané, Marco Reus en doelman Manuel Neuer.
Het is wel heel extreem vanavond ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:24 schreef NLGooner het volgende:
Grueter... blijft een kutcommentator met z'n té geforceerde teksten
Beter dan Malen bedoel je dus. Nou nou.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:24 schreef -XOR- het volgende:
Memph 'kan het niveau niet aan' Depay toch weer de beste aanvaller aan Nederlandse zijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Alle plekkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
Zou Gakpo op 1 van die 2 plekken voorin kunnen spelen @:coco @:lange_lans @:scarface88
Allah's wil.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
Hoe kan een land als Qatar trouwens opeens winnen en gelijkspelen in oefeninterlands?
Hebben die een heel blik Brazilianen genaturaliseerd ofzo
Soedanezen vooral.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
Hoe kan een land als Qatar trouwens opeens winnen en gelijkspelen in oefeninterlands?
Hebben die een heel blik Brazilianen genaturaliseerd ofzo
Nummer 9 van de FIFA ranking!!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:31 schreef Bolasie het volgende:
Wat speelden ze toch GOED tegen Denemarken!
Onwennig is een beetje zijn middle name.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Juve speelt dit systeem toch ook? Wat staat De Ligt steeds onwennig te spelen
Ha Zorro.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:33 schreef Zorro het volgende:
Allemaal heel leuk en zo, maar nu ga ik de strafschoppenserie bekijken bij Egypte.
Altijd leuk om die Afrikaantjes daarmee bezig te zien.
Nee natuurlijk niet. Dat botje is met welverdiend pensioen!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HAAGS. Waar hang jij uit man de laatste tijd? Zit je nog in het teltopic?![]()
quote:
Hoe is het met dochterlief?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat botje is met welverdiend pensioen!
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Haxball is een spel voor asielzoekers.
quote:
@GGMMquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo scoor je gratis likes. @:Caland
Het loopt met een sisser af.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef Kriegel het volgende:
Onspectaculaire rampenfilm Nederland - Duitsland.
HOI! Zit jij ook mobiel? Ik krijg het bij elke reactie ongeveerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat een reclame op den Foks tegenwoordig
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
HOI! Zit jij ook mobiel? Ik krijg het bij elke reactie ongeveer
Neem een aboquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat een reclame op den Foks tegenwoordig
Is altijd geblesseerd als het NL elftal speelt. Dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
Zou Gakpo op 1 van die 2 plekken voorin kunnen spelen @:coco @:lange_lans @:scarface88
Star Wars is er jaloers opquote:
Speelt liever voor Suriname.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is altijd geblesseerd als het NL elftal speelt. Dus lijkt me niet.
Hij kan, op De Jong na, ook aan werkelijk niemand de bal kwijt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
Van der Vaart vindt Malacia goed spelen.
Nou, dat vind ik niet. Hij is niet slecht, maar hij voegt niet zoveel toe.
*Togoquote:
Aanvallend is hij sowieso niet zo sterk vind ik (al ligt dat met name aan zijn voorzetten en die verschrikkelijke schoten). Past niet echt in dit systeem.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan, op De Jong na, ook aan werkelijk niemand de bal kwijt.
4quote:
In de combinatie voorin vind ik Malacia wel goed, en in de dribbel is hij niet enorm fraai maar wel redelijk effectief. Ik vind het opbouwend gewoon een behoorlijke speler normaal gesproken, ook rond de 16.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend is hij sowieso niet zo sterk vind ik (al ligt dat met name aan zijn voorzetten en die verschrikkelijke schoten). Past niet echt in dit systeem.
In 4-3-3 past hij veel beter.
Ja bedankt @Zorroquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
Voor degene die me op die penaltyserie wees: bedankt!
Dan nog vind ik hem niet zo in dit systeem passen om een hele flank te bestrijken. Zijn kracht ligt juist in het verdedigen. De combinatie is wel oké inderdaad, maar niet meer dan dat. 4-3-3 past hem beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de combinatie voorin vind ik Malacia wel goed, en in de dribbel is hij niet enorm fraai maar wel redelijk effectief. Ik vind het opbouwend gewoon een behoorlijke speler normaal gesproken, ook rond de 16.
Maar hij heeft inderdaad geen goede voorzet.
Boerderijhoofd gaat het doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef -XOR- het volgende:
Marten de Roon loopt zich warm, nu komt alles goed.
Sie haben es nicht gewusst.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Kijk, de Duitsers weten het niet meer.
Hangenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Flekken doet me denken aan Robert Enke
Alsof ie op de trein staat te wachten?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Flekken doet me denken aan Robert Enke
Kees zou nooit zo kunnen speechenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:04 schreef -XOR- het volgende:
In het kader van All Time Nederland - Duitsland, wie was de betere persvoorlichter, Joseph Goebbels of Kees Jansma?
Dan gaat het net zo als het bombardement op Kleve: 20 kilometer naast.quote:
Ja helemaal mee eens! Het is ook dankzij Sinisterra dat hij bij ons prima in de combinatie is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog vind ik hem niet zo in dit systeem passen om een hele flank te bestrijken. Zijn kracht ligt juist in het verdedigen. De combinatie is wel oké inderdaad, maar niet meer dan dat. 4-3-3 past hem beter.
Die is helemaal versleten. Moet er over 1.5 jaar gewoon mee kappen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
Wijnaldum met zijn slakkentempo. Anders sta je 3 tegen 2…
Die opmerking sloeg inderdaad helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
Depay wilde hem helemaal niet laten lopen
Inderdaad, wat was dat slechtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
Memphis wordt beloond voor z’n slechte aanname
FA heeft gesprokenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij raakt hem eerst en dan de bal
100% pingel
Scheids kreeg idd alleen maar 1 gunstige replay te zien. Normaal kijken ze toch wel 2/3 beelden terug.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Is ook gewoon een penal trouwens, VAR is blind
Kan die beter dan voetballen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Blind zit ook overal in hequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat was ook raar jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Scheids kreeg idd alleen maar 1 gunstige replay te zien. Normaal kijken ze toch wel 2/3 beelden terug.
Elke keer als een Engelse scheids nederlandse teams fluit zijn ze opeens 10x strenger.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is dat voor een mongool van een scheids joh?
VINCENT VAN DER VOORT VAN DER VOORT VINCENT VAN DER VOORTquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Het ranzige tokkiepubliek haalt weer een klassieker van stal
Komt door Gijp.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke keer als een Engelse scheids nederlandse teams fluit zijn ze opeens 10x strenger.
Slecht nieuws.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gek. We hebben best veel mods in VBL.
Gewoon werken voor je 2kgeldquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:19 schreef Sked het volgende:
Ik raak wat afgedwaald van zo'n kutwedstrijd
Frenkie wordt nog in elkaar gemept door een middelbare scholier.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef -XOR- het volgende:
Hiervoor gaat de Memph straks in de kleedkamer klappen krijgen van Frenkie.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Frenkie wordt nog in elkaar gemept door een middelbare scholier.
Moet ie eerst een grap over zn vrouw maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef -XOR- het volgende:
Dat kan goed, 32 jaar geleden scoorde de mof ook al in 90.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef RipCity het volgende:
13 minuten tot aan de goal van Duitsland.
Nee man, Frenkie is echt zo'n beta.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef -XOR- het volgende:
Memphis en zijn vader hebben het weer bijgelegd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef Caland het volgende:
Waarom noemt Grueter hem trouwens nog steeds Depay
Niet echt woke
Niet fucken met Annekee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Moet ie eerst een grap over zn vrouw maken.
Ohquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Memphis en zijn vader hebben het weer bijgelegd.
Hij mag weer zo worden genoemd.
Wie?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef Coco het volgende:
Een zwarte Duitser.
Daar draait een bekend persoon zich om in zijn graf.
Waar?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef Coco het volgende:
Een zwarte Duitser.
Welk graf?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef Coco het volgende:
Een zwarte Duitser.
Ik kan daar nooit aan wennen, net als een Belgische neger, dat klopt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef Coco het volgende:
Een zwarte Duitser.
Op het laatst stond de SS bol van de buutnlandersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef Coco het volgende:
Een zwarte Duitser.
Beter van Will Smith.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef -XOR- het volgende:
En de Poolse zitten er al om hotelletjes schoon te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef TLC het volgende:
Geen schoon vrouwelijk Zweeds volk op de tribunes in Qatar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |