Zou je haar doen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LisaGodin. Lekker zo'n naïef dom vrouwtje in de politiek.
Ik vind haar wel wat hebben ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twijfelgeval. Misschien op een zondag.
Jij?
@:rambodirk ook graag jouw oordeel.
Onderzoek gedaan & akkoord bevonden met kanttekening. Dit is een vrouw.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twijfelgeval. Misschien op een zondag.
Jij?
@:rambodirk ook graag jouw oordeel.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan & akkoord bevonden met kanttekening. Dit is een vrouw.
De 40 jarige Lisa Westerveld ofwel Liz of Lizzy voor haar vriendinnen, kennen we van haar rol als politicus. Ze komt uit een christelijke agrarische achtergrond en is doordat zij op kamers ging in Nijmegen verziekt geraakt. In aanraking gekomen met het verderfelijke en wereldvreemde gedachtegoed van de SP en Groenlinks. Sindsdien is dat ook niet meer goed gekomen. Net als haar leidinggevende Klaver heeft ze nooit echt gewerkt maar vooral veel gefreubeld. Hierdoor ontbreekt bij haar alle realiteitszin en kunnen we haar op levenservaring niet serieus nemen. Discussies en gesprekken met haar zullen een ergenis vormen van de deugmug. Haar pogingen om dit te verbloemen met haar "one of the guys" houding falen opzichtig. Ze heeft dan ook geen relatie dan wel kinderen. Op karakter zal je haar dan ook afserveren.
Wanneer we haar fysiek beoordelen komt de andere kant van de medaille naar boven. Met haar 40 jaar heeft ze nog altijd dat ondeugende koppie met zaadvragende ogen. Haar lichaamsbouw verraadt geen veroudering en ze rijpt als een goede wijn. Ondanks wat leeftijdsrimpels in het gelaat. Dit maakt dat we haar toch positief beoordelen. 7/10.
[ afbeelding ]
ik had het gezien maar de wedstrijd niet dus kan er weinig over zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG plotje van gisteren. @:Tarado @:maxi-mus
[ afbeelding ]
Kansenverhouding leek me gisteren wat meer in balans dan de xG suggereert.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had het gezien maar de wedstrijd niet dus kan er weinig over zeggen
implementerenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het ook grotendeels gemist maar het is ook niet zo gek dat er aan de afstemming nog het één en ander mankeert en je kansen weggeeft aan een topland als Duitsland bij het IMPLIMENTEREN van het nieuwe systeem, ook al waren die niet helemaal compleet. Ze hebben een weekje training gehad.
Het was lang niet slecht. Wel moet Louis de logische poppetjes neer gaan zetten. Malen kan niks. Leuke eredivisievoetballer maar gaat nooit de top halen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het ook grotendeels gemist maar het is ook niet zo gek dat er aan de afstemming nog het één en ander mankeert en je kansen weggeeft aan een topland als Duitsland bij het IMPLEMENTEREN van het nieuwe systeem, ook al waren die niet helemaal compleet. Ze hebben een weekje training gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |