abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 21:59:02 #176
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204449136
Tja. De harteloosheid en onverschilligheid vieren nog altijd hoogtij als er geen kekke filmpjes mee te maken vallen. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204449169
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. De harteloosheid en onverschilligheid vieren nog altijd hoogtij als er geen kekke filmpjes mee te maken vallen. -O-
Stel je voor dat er een afgaan met een IPhone op de voorpagina van de Telegraaf staat, dat kunnen we beeldvormingstechnisch echt niet hebben hoor! -O-
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 22:07:46 #178
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204449242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Stel je voor dat er een afgaan met een IPhone op de voorpagina van de Telegraaf staat, dat kunnen we beeldvormingstechnisch echt niet hebben hoor! -O-
En de nuance van de redelijken verdwijnt in die ophefmachine. En zo krijg je dit dus. -O-
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204449518
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:55 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Gaat het nieuwe leiderschap en het nieuwe elan nog optreden tegen deze mensonterende situatie of flikkeren we dat conform de oude bestuurscultuur lekker over de schutting bij de gemeenten, zonde die de middelen te geven.
Er is gewoon een reactie op van de staatssecretaris: https://www.nporadio1.nl/(...)ndt-staatssecretaris
Nu hopen dat hij het ook snel waar maakt, natuurlijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_204449543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er is gewoon een reactie op van de staatssecretaris: https://www.nporadio1.nl/(...)ndt-staatssecretaris
Praatjes vullen geen gaatjes. Het duurt allemaal veel te lang en het is een schijnoplossing.

Dit soort lampedusa taferelen zijn echt Nederland onwaardig. Zes dagen is de termijn, geen drie maanden.
zie email 27 oktober
pi_204449611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hij zegt eigenlijk precies helemaal niks, behalve dat het eventueel een mogelijkheid gaat worden om de gemeenten te dwingen. Hoe die het dan moeten oplossen is vooralsnog een raadsel.
pi_204449618
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
En de nuance van de redelijken verdwijnt in die ophefmachine. En zo krijg je dit dus. -O-
Zo kregen we ook de Toeslagen affaire maar niemand in de Kamer rept daar met een woord van, natuurlijk, de aanstichters al helemaal niet.
pi_204449639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:41 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Hij zegt eigenlijk precies helemaal niks, behalve dat het eventueel een mogelijkheid gaat worden om de gemeenten te dwingen. Hoe die het dan moeten oplossen is vooralsnog een raadsel.
Bovendien is het een goedkope truc, want het echte probleem is dat de IND de termijn van zes dagen overschrijdt. En niet een beetje maar maanden. Maar dan kijken we met z’n allen naar het kabinet en dat kan natuurlijk niet in de Rutte doctrine. Problemen moet je weg decentraliseren en als dat echt niet meer kan benoem je een commissie of coördinator, dus dat zal wel de volgende stap zijn.
zie email 27 oktober
pi_204449643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zo kregen we ook de Toeslagen affaire maar niemand in de Kamer rept daar met een woord van, natuurlijk, de aanstichters al helemaal niet.
Zo kwam ik net dit fraaie staaltje populisme tegen:
twitter

Welke partij wou ook alweer niet dat asielzoekers mochten werken?
zie email 27 oktober
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:45:44 #185
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_204449644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Bovendien is het een goedkope truc, want het echte probleem is dat de IND de termijn van zes dagen overschrijdt. En niet een beetje maar maanden. Maar dan kijken we met z’n allen naar het kabinet en dat kan natuurlijk niet in de Rutte doctrine. Problemen moet je weg decentraliseren en als dat echt niet meer kan benoem je een commissie of coördinator, dus dat zal wel de volgende stap zijn.
Ik gok op Alexander Pechtold.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_204449648
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Henk Kamp is ook nog werkeloos!
zie email 27 oktober
pi_204449655
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ik neem aan dat de VVD daar geen herinnering aan heeft?
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 22:47:45 #188
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204449662
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Stef Blok. Henk Kamp.
pi_204449782
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:47 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Stef Blok. Henk Kamp.
Kan Stef er makkelijk bij doen, natuurlijk, zo veel werk heeft hij niet aan die sancties.
pi_204449867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Normaal bezigt de VVD dit soort taal pas vanaf een maand of 2 a 3 voor de verkiezingen. Is dit een teken aan de wand?
pi_204449889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:13 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Normaal bezigt de VVD dit soort taal pas vanaf een maand of 2 a 3 voor de verkiezingen. Is dit een teken aan de wand?
Bij jou is alles een teken aan de wand :P
pi_204450886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit is geen decentralisatie geweest. De opvang van vluchtelingen moet nou eenmaal binnen gemeemtegrenzen, dat die daar wat over te zeggen hebben is dus logisch. Schandalig genoeg weigeren de gemeentes hun deel op te nemen, inderdaad, zodra het geen Oekraïners zijn. Wat mij betreft komt die wet voor het verplichten van gemeentes er zo snel mogelijk, dat is de enige oplossing.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_204450918
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:41 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Nee, dat is geen raadsel. Die moeten gewoon reguliere AZC's accepteren. Weg met die NIMBY mentaliteit.

Ja, ik weet dat mede dankzij die mentaliteit (op gebied van windmolens, azc's, e.d.) lokale partijen veel gewonnen hebben, daarom dus maar een wet om ze te dwingen.
pi_204451182
Idem met boeren en kerncentrales. Weg met die NIMBY mentaliteit. Boeren lekker laten boeren en 8 nieuwe kerncentrales.
pi_204451350
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Idem met boeren en kerncentrales. Weg met die NIMBY mentaliteit. Boeren lekker laten boeren en 8 nieuwe kerncentrales.
Bij kerncentrales vind ik de NIMBY mentaliteit inderdaad ook slecht. Ik ben niet voor kerncentrales (het is geen hernieuwbare, schone energie), maar als ze er komen vind ik NIMBY geen argument.

Bij boeren is het wat anders: die vervuilen daadwerkelijk de omgeving en zorgen voor meer ziekte. Daar zijn veel meer argumenten om te zeggen dat er in elk geval meer grenzen moeten worden gesteld. Zoals er aan AZC's ook grenzen moeten zijn, natuurlijk. Een gemeente met 5000 inwoners moet geen 1000 asielzoekers krijgen, een gemeente met 40.000 inwoners kan er wel makkelijk 1000 opvangen.
pi_204451476
Het schandaal mbt Frans van Drimmelen bij D66 krijgt een staartje;
https://nos.nl/artikel/24(...)rag-partijlid-achter
pi_204452704
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 09:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
Het schandaal mbt Frans van Drimmelen bij D66 krijgt een staartje;
https://nos.nl/artikel/24(...)rag-partijlid-achter
Zeg maar gerust staart. Wat een verhaal in de Volkskrant joh.

Het nieuwe leiderschap blijkt toch ook wel graag creatief met de waarheid om te gaan.
zie email 27 oktober
pi_204452713
En overigens ook meteen het gelijk van Gündogan wat betreft dat bureau…
zie email 27 oktober
pi_204453231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 12:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Zeg maar gerust staart. Wat een verhaal in de Volkskrant joh.

Het nieuwe leiderschap blijkt toch ook wel graag creatief met de waarheid om te gaan.
Het klinkt als een heel apart verhaal, hoe kun je nu een rapport publiceren en er een vertrouwelijke bijlage aan toevoegen die de conclusies van het rapport weerspreekt? Dat klinkt als een gekochte uitkomst van het rapport, als het waar is...
pi_204453248
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 13:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het klinkt als een heel apart verhaal, hoe kun je nu een rapport publiceren en er een vertrouwelijke bijlage aan toevoegen die de conclusies van het rapport weerspreekt? Dat klinkt als een gekochte uitkomst van het rapport, als het waar is...
Ik zei in NWS ook al zoiets. BING heeft wel wat uit te leggen.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')