Gewoon op pauze drukken.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen die het geluid van Mol niet synchroon krijgen met Viaplay? Die terugknopjes werken bij mij niet.
Ja, dat is idd voorspelbaar.quote:
Op de site van hole1988 werken ze wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen die het geluid van Mol niet synchroon krijgen met Viaplay? Die terugknopjes werken bij mij niet.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef DX11 het volgende:
Dat word 100% zeker een unsafe release voor Verstappen
Ehm Leclerc nog steeds niet gepit toch?quote:
LAT naait zonder aanziens des persoons.quote:
Goed idee. Dat werkt inderdaad. Hulde voor Nattekat.quote:
Jawelquote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ehm Leclerc nog steeds niet gepit toch?
Dus nu gratis pitstop itt Perezquote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jawel, tegelijk met Verstappenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jawel toch?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was niet vliegen, dat was de langzaamste tankslapper ooitquote:
[..]
Bedankt, bij mij werkte het wel met de pauzeknop op Grand Prix Radio.quote:
[..]
Omdat de SC dan op dat moment niet op juiste plek staat? Dus dan wachten ze even tot nr1 voorbij is voordat de echte SC er voor gaat?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom nou weer VSC voordat een echte SC komt? Dat gekut daarmee moet echt ophouden
Zodat de coureurs weten wat de lijn is tijdens de gele vlag situatie.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom nou weer VSC voordat een echte SC komt? Dat gekut daarmee moet echt ophouden
Inb4 poepstartquote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef Mylene het volgende:
Ik zei het al boys en girls dat baas Leclercgaat winnen
.
Okéquote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat allemaal volgens plan
[ afbeelding ]
Geen idee?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
Omdat de SC dan op dat moment niet op juiste plek staat? Dus dan wachten ze even tot nr1 voorbij is voordat de echte SC er voor gaat?
Ok, dat is wel heel lastig syncen lijkt me. Bij de site van GP Radio zelf deden die knoppen het vorige keer ook niet echt lekker voor mij.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, bij mij werkte het wel met de pauzeknop op Grand Prix Radio.
De enige terechte winnaarquote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef Mylene het volgende:
Ik zei het al boys en girls dat baas Leclercgaat winnen
.
Ik zeg al: minder blowen man!quote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat allemaal volgens plan
[ afbeelding ]
Het omkoopjaarquote:Op zondag 27 maart 2022 19:33 schreef bianconeri het volgende:
In het omkoopjaar was het de crash van Latifi die alles bracht, in het (hopelijk) niet omkoopjaar valt de crash van Latifi ineens wat minder goed
Wel heel bijzonder dat ze een VSC erin gooien, dat was overduidelijk niet een gevalletje van een snel weghalen of rijden van Latifi. Echt duidelijk direct SC.
Dit, niets meer.quote:
Van je kwijl?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Mijn theedoek begint aardig nat te worden.
Wat een fijne avond.
Too much info.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
Kap es met die huilie huilie man. Dit is 2022!quote:Op zondag 27 maart 2022 19:33 schreef bianconeri het volgende:
In het omkoopjaar was het de crash van Latifi die alles bracht, in het (hopelijk) niet omkoopjaar valt de crash van Latifi ineens wat minder goed
Wel heel bijzonder dat ze een VSC erin gooien, dat was overduidelijk niet een gevalletje van een snel weghalen of rijden van Latifi. Echt duidelijk direct SC.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
Heb je die tussen je benen dan?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:33 schreef bianconeri het volgende:
Account gehackt door Kluun?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
Het wiel is rond en de race is nog lang. GP wacht op niemand.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:35 schreef Remco2021 het volgende:
Le Clerc lijkt dus te winnen. Had qua gokken op een ander iemand gehoopt behalve Le Clerc dan
Had hij dat vorig jaar maar gedaanquote:
Er is maar een baasquote:Op zondag 27 maart 2022 19:35 schreef Remco2021 het volgende:
Le Clerc lijkt dus te winnen. Had qua gokken op een ander iemand gehoopt behalve Le Clerc dan
Nee, anders kan nie nooit 7e rijdenquote:
Eerder een machete. In een geïmproviseerde ambassade.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:36 schreef Nober het volgende:
Saoedies doen het rustig aan. Had wel iemand met zweep erbij verwacht.
Die rekent dus op nog een SC voor zijn stop.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, anders kan nie nooit 7e rijden
Moet er nou een mannelijk familielid mee in de auto?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:37 schreef Doevelaer het volgende:
Carlos rijdt als een wijf, daar houden die Saoedis niet van.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari neemt het jank-stokje over van Mercedes.
nee, dat was Jebusquote:
Gaat niet over de pitstop, maar over de positie bij het terug de baan op rijden.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:39 schreef Perox het volgende:
Ik snap dit gezeik niet over die pitstop van Sainz. Gelul wmb.
Zolang Carlito z'n haar maar bedekt isquote:Op zondag 27 maart 2022 19:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet er nou een mannelijk familielid mee in de auto?
Welke race kijk jij?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wtf zo'n issue moet je toch fixen voor die SC weg gaat. Sainz zat er gewoon voor.
Ervoor is ervoorquote:Op zondag 27 maart 2022 19:39 schreef theguyver het volgende:
Snap sainz wel maar het is fucking close.
Dat maar het scheelde niks..quote:
Had het in ieder geval zelf door.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nelson denkt dat er al DRS was.
Olav-praktijken hier
De sponsoren langs de baan zijn anders perfect leesbaarquote:
Dat moest. Deur open doenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:43 schreef exile79 het volgende:
Jezus, Perez doet de deur ook wel wagenwijd open zeg.
ja die cruisebootquote:Op zondag 27 maart 2022 19:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De sponsoren langs de baan zijn anders perfect leesbaar
Na 3 keer en die ander corrigeert hem ook niet. Misschien moet Nelson wat minder lullen, even nadenken of stil zijn mag best.quote:
VONKEN VONKEN JAAAquote:Op zondag 27 maart 2022 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
DRS direct na een herstart, nee echt een verbetering deze nieuwe commentatoren manmanman…
F1 pro geen last van kan mijn eigen commentaar kiezen en die van F1 zijn prima en behoorlijk neutraal.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
DRS direct na een herstart, nee echt een verbetering deze nieuwe commentatoren manmanman…
Maar zijn lampjes zijn stukquote:Op zondag 27 maart 2022 19:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Leclerc rijdt weg en gaat P1 pakken.
En daarmee meteen de meest voor de hand liggende WDC
Leclerc gooide er 1 los net voor de herstartquote:Op zondag 27 maart 2022 19:44 schreef Mano_ het volgende:
Max heeft een tear-off aan een antenne voor zich hangen
Sabotagequote:Op zondag 27 maart 2022 19:45 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Leclerc gooide er 1 los net voor de herstart
In een Haasquote:Op zondag 27 maart 2022 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
The GOAT ingehaald door een Deen die van het strand geplukt is.
FL.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:45 schreef Breekfast het volgende:
Verstappen valt wel een beetje tegen hoor qua snelheid.
Die konden dat dertig jaar geleden ook best goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:46 schreef Evenstar het volgende:
Max rijdt met 1 hand omdat hij aan het proberen is iets van tape aan de voorkant weg te trekken
Was er vorige week wel inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2022 19:44 schreef Doevelaer het volgende:
Vwb de nieuwe graphics; ik mis nu wel het klokje bij de persoon met de FL
Hij is er wel voorbij. Zit nu keurig 4 seconden achter zijn teammaat. Die itt Hammie niet meer hoeft te pittenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Lewis moet nog naar binnen.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hamilton alsnog P6,
Zou hij vragen of hij langs Russell mag?
HAM rijdt wel goed hoor voor zijn auto!quote:Op zondag 27 maart 2022 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat galmende motor geluid tussen die muren is wel sick
En Hamilton een positie!
Vorig jaar genaaid omdat het 30x wel mocht en toen niet. Nu meteen melden dus.quote:
Kwam doordat die krik brakquote:
Niks geks aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:48 schreef Drekkoning het volgende:
Nu Verstappen weer janken. Lijkt wel voetbal soms dit
Helaas niet iddquote:
Vettel deed het een stuk minder.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoort als je wereldkampioen bent.
Pas 1 gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs met een langzamere auto blijft Hamilton van die suffe DRS-inhaalacties maken.
Lijkt me wel lachen als Ham alsnog punten pakt ten koste van Maxquote:Op zondag 27 maart 2022 19:49 schreef bianconeri het volgende:
Max is alweer in een jankbui. Net als vorige week.
En als hij het zelf doet dan is het "Ja, dit is racen!"quote:Op zondag 27 maart 2022 19:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vorig jaar genaaid omdat het 30x wel mocht en toen niet. Nu meteen melden dus.
Dat is wat de stewards willen blijkbaar.
Mwah, vergelijkbaar met vorig jaar dit. Grootste verschil lijkt me dat de banden het veel beter volhouden.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:49 schreef Mothzor het volgende:
Toch lijken de nieuwe regelementen wel te werken
Ben voorzichtig positief iddquote:Op zondag 27 maart 2022 19:49 schreef Mothzor het volgende:
Toch lijken de nieuwe regelementen wel te werken
Dat was dus precies de reden dat deze reglementen er zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 19:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mwah, vergelijkbaar met vorig jaar dit. Grootste verschil lijkt me dat de banden het veel beter volhouden.
En dat klopt, ook vorig jaar hadden de stewards niet in moeten grijpen, dan was er geen controverse geweest.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als hij het zelf doet dan is het "Ja, dit is racen!"
Eh, nee.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was dus precies de reden dat deze reglementen er zijn
Hou je nou van LEC of haat je MAX?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen als Ham alsnog punten pakt ten koste van Max.
Zijn ze nog niet zo woke dat er eens Boer zoekt Boer komt?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:50 schreef tralalala het volgende:
Jongens, met dit tempo missen we wel Boer zoekt Vrouw.
Anti max troll die dit jaar ineens voor leclerc is.quote:
Dan moet je ook niet zeiken als iemand ander het doet.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dat klopt, ook vorig jaar hadden de stewards niet in moeten grijpen, dan was er geen controverse geweest.
Ja, die krik mocht pas gebruikt worden na de 5s, maar de krikman ging gelijk aan het werk, en na 5s dacht hij dat de pitstop klaar was en ging toen weg.quote:
Je hebt een hele mooie brief geschreven.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:50 schreef tralalala het volgende:
Jongens, met dit tempo missen we wel Boer zoekt Vrouw.
33quote:
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken als iemand ander het doet.
Ja, dat dachten wij dus ook altijd.quote:
Stel je niet aan Max fanboi.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Anti max troll die dit jaar ineens voor leclerc is.
Lekker laten gaan
Heeft de Chinees nu ook al een McDrive?quote:
mwah, of hij jaagt de banden over de klingquote:Op zondag 27 maart 2022 19:53 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb het idee dat Leclerc nog ruimte voor versnelling heeft. Hij houdt Verstappen elke keer net buiten de DRS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |