Gewoon op pauze drukken.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen die het geluid van Mol niet synchroon krijgen met Viaplay? Die terugknopjes werken bij mij niet.
Ja, dat is idd voorspelbaar.quote:
Op de site van hole1988 werken ze wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen die het geluid van Mol niet synchroon krijgen met Viaplay? Die terugknopjes werken bij mij niet.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef DX11 het volgende:
Dat word 100% zeker een unsafe release voor Verstappen
Ehm Leclerc nog steeds niet gepit toch?quote:
LAT naait zonder aanziens des persoons.quote:
Goed idee. Dat werkt inderdaad. Hulde voor Nattekat.quote:
Jawelquote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ehm Leclerc nog steeds niet gepit toch?
Dus nu gratis pitstop itt Perezquote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jawel, tegelijk met Verstappenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jawel toch?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was niet vliegen, dat was de langzaamste tankslapper ooitquote:
[..]
Bedankt, bij mij werkte het wel met de pauzeknop op Grand Prix Radio.quote:
[..]
Omdat de SC dan op dat moment niet op juiste plek staat? Dus dan wachten ze even tot nr1 voorbij is voordat de echte SC er voor gaat?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom nou weer VSC voordat een echte SC komt? Dat gekut daarmee moet echt ophouden
Zodat de coureurs weten wat de lijn is tijdens de gele vlag situatie.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom nou weer VSC voordat een echte SC komt? Dat gekut daarmee moet echt ophouden
Inb4 poepstartquote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef Mylene het volgende:
Ik zei het al boys en girls dat baas Leclercgaat winnen
.
Okéquote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat allemaal volgens plan
[ afbeelding ]
Geen idee?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
Omdat de SC dan op dat moment niet op juiste plek staat? Dus dan wachten ze even tot nr1 voorbij is voordat de echte SC er voor gaat?
Ok, dat is wel heel lastig syncen lijkt me. Bij de site van GP Radio zelf deden die knoppen het vorige keer ook niet echt lekker voor mij.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, bij mij werkte het wel met de pauzeknop op Grand Prix Radio.
De enige terechte winnaarquote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef Mylene het volgende:
Ik zei het al boys en girls dat baas Leclercgaat winnen
.
Ik zeg al: minder blowen man!quote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat allemaal volgens plan
[ afbeelding ]
Het omkoopjaarquote:Op zondag 27 maart 2022 19:33 schreef bianconeri het volgende:
In het omkoopjaar was het de crash van Latifi die alles bracht, in het (hopelijk) niet omkoopjaar valt de crash van Latifi ineens wat minder goed
Wel heel bijzonder dat ze een VSC erin gooien, dat was overduidelijk niet een gevalletje van een snel weghalen of rijden van Latifi. Echt duidelijk direct SC.
Dit, niets meer.quote:
Van je kwijl?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Mijn theedoek begint aardig nat te worden.
Wat een fijne avond.
Too much info.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
Kap es met die huilie huilie man. Dit is 2022!quote:Op zondag 27 maart 2022 19:33 schreef bianconeri het volgende:
In het omkoopjaar was het de crash van Latifi die alles bracht, in het (hopelijk) niet omkoopjaar valt de crash van Latifi ineens wat minder goed
Wel heel bijzonder dat ze een VSC erin gooien, dat was overduidelijk niet een gevalletje van een snel weghalen of rijden van Latifi. Echt duidelijk direct SC.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
Heb je die tussen je benen dan?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:33 schreef bianconeri het volgende:
Account gehackt door Kluun?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef Mylene het volgende:
Wat een fijne avond.
Het wiel is rond en de race is nog lang. GP wacht op niemand.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:35 schreef Remco2021 het volgende:
Le Clerc lijkt dus te winnen. Had qua gokken op een ander iemand gehoopt behalve Le Clerc dan
Had hij dat vorig jaar maar gedaanquote:
Er is maar een baasquote:Op zondag 27 maart 2022 19:35 schreef Remco2021 het volgende:
Le Clerc lijkt dus te winnen. Had qua gokken op een ander iemand gehoopt behalve Le Clerc dan
Nee, anders kan nie nooit 7e rijdenquote:
Eerder een machete. In een geïmproviseerde ambassade.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:36 schreef Nober het volgende:
Saoedies doen het rustig aan. Had wel iemand met zweep erbij verwacht.
Die rekent dus op nog een SC voor zijn stop.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, anders kan nie nooit 7e rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |