Hij wordt nooit de GOATquote:
Lijkt een structureel ding te zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fuel related issue bij YUKI
Dat hebben we eerder gehoord
Zal ie al terug verlangen naar Bottas?quote:
kan niet andersquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal ie al terug verlangen naar Bottas?
Zelfde tussen Verstappen en Pérez. Je ziet dat soort gaten wel vaker wanneer er duidelijk een eerste rijder is bij een teamquote:
Russell ook, die heeft altijd het beste uit de Williams gehaald.quote:
Q1quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:23 schreef Ferdii het volgende:
Haha Hamilton eruit in P1 zou zo leuk zijn
Russel 4e,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes wordt niks dit seizoen.
Hopelijk vechten Leclerc en Sainz elkaar de tent uit bij Ferrari.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Al het enhousiasme uit de stemmen bij Sky, mooi man
*en een gecuckte teammaatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:24 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton laat maar weer eens zien dat hij niets kan zonder een dominante wagen
Ja, dat deed hij, maar ja, shit happensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
LEWS NEEEEEEEEEE
Stampen die laatste ronde!!!!!
quote:
Ja, er zit een slechtere rijder in.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:27 schreef Breekfast het volgende:
Moet haast toch wel wat met de auto van Hamilton zijn? Russen heeft de 4e tijd.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis met excuses
Ach morgen lekker een inhaalrace rijden. Gaat gewoon finishen achter Russell. Of misschien nog ervoor zelfs
Dan moet ie niet botsauto's gaan spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis met excuses
Ach morgen lekker een inhaalrace rijden. Gaat gewoon finishen achter Russell. Of misschien nog ervoor zelfs
als de teamgenoot het op zijn sloffen redt kan het niet aan de auto liggenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:27 schreef DeeBee het volgende:
Sky geeft de auto de schuld, je verwacht het niet.
Raar dat we dit nooit hoorden toen hij 1346 poles pakten de laatste 10 jaar, dat het aan de auto lag...
Die eindigt buiten de punten met deze pacequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis met excuses
Alsof Lewis kan inhalen als die tegen gelijke auto's rijdtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis met excuses
mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis met excuses
Die switchen gewoon naar Russell, en gelijk hebben zequote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis met excuses
Russell was vorig jaar direct sneller dan Bottas, die t in quali Hamilton nog wel eens moeilijk maakte. Mss is Russell gewoon snellerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:27 schreef Breekfast het volgende:
Moet haast toch wel wat met de auto van Hamilton zijn? Russen heeft de 4e tijd.
Als Bottas er maar voor blijftquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis met excuses
Racepace is natuurlijk veel beter dan kwaliquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die eindigt buiten de punten met deze pace
Dat zijn het niet natuurlijk. Er zit veel meer potentie in die auto, heb er vertrouwen in dat Lewis dat er morgen wel uit kan halenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof Lewis kan inhalen als die tegen gelijke auto's rijdt
Ouder worden --> risicoaverser. Komt tot uiting bij dit soort circuits denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als de teamgenoot het op zijn sloffen redt kan het niet aan de auto liggen
het is wel een moment dat het team uit elkaar kan vallenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:30 schreef tripel7 het volgende:
Mercedes meteen weer een begraffenisstemming, wat een "leuke" werkgever moet dat zijn, ze weten waars al dat ze vanavond weer er vol van langs krijgen van de geit en toto
“Andere setting”quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als de teamgenoot het op zijn sloffen redt kan het niet aan de auto liggen
mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Racepace is natuurlijk veel beter dan kwali
[..]
Dat zijn het niet natuurlijk. Er zit veel meer potentie in die auto, heb er vertrouwen in dat Lewis dat er morgen wel uit kan halen
Als je niet meer voluit kan of wil gaan moet je stoppen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ouder worden --> risicoaverser. Komt tot uiting bij dit soort circuits denk ik.
Tsunoda en de Hulkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef Doevelaer het volgende:
Wie zijn er verder eigenlijk afgevallen? Latifi,Albon, Lewis en?
Ja true. Russell heeft meer talent.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die switchen gewoon naar Russell, en gelijk hebben ze
We zullen zienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn het niet natuurlijk. Er zit veel meer potentie in die auto, heb er vertrouwen in dat Lewis dat er morgen wel uit kan halen
Alexander, Nico, Nicholas, Yuki en Hamiltonquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef Doevelaer het volgende:
Wie zijn er verder eigenlijk afgevallen? Latifi,Albon, Lewis en?
ik top 1quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik zie Lewis morgen nog wel top 5 eindigen.
Lewis en vertrouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Wie weet, als er nog wat brandstofpompjes gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
Het zal best dat het aan de setup ligt. Want wat voor pannekoek ik het ook vind, hij is echt niet langzaam. Maar de juiste afstelling vinden is imo de verantwoordelijkheid van de coureur.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV doen ze wel KEIHARD hun best om de schuld bij setup/auto/motor te leggen, man man man. Russell staat vierde ....
Paar SC en Lewis finisht weer op het podiumquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
En Bottasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:33 schreef exile79 het volgende:
Russel zit in z'n helm te gniffelen denk ik.
Barney.gifquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:33 schreef -XOR- het volgende:
Is er in het blijf van mijn lijfhuis in jeddah vannacht en plekje vrij voor Angela?
Maar de vorige race bleven Magnussen en Bottas o.a. in het spoor van de Mercedes, dus ik denk niet dat hij er daar voorbij komt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Heb je een virus op je mobiel ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:33 schreef tripel7 het volgende:
Ik krijg trouwens net deze wel heel toepasselijke reclame.
[ afbeelding ]
Lewis gaat er tegenaan morgen, let maar opquote:
Precies. Tuurlijk is het geen pannekoek. Prima coureur, maar niet een GOAT. Geef hem een matige auto en hij bakt er weinig van, omdat hij het ook gewoon niet gewend is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het zal best dat het aan de setup ligt. Want wat voor pannekoek ik het ook vind, hij is echt niet langzaam. Maar de juiste afstelling vinden is imo de verantwoordelijkheid van de coureur.
Brazilie 2017quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
Wat was de laatste keer dat Hamilton niet Q2 haalde? Is dat sowieso al eens eerder gebeurd?
2017quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
Wat was de laatste keer dat Hamilton niet Q2 haalde? Is dat sowieso al eens eerder gebeurd?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:32 schreef Doevelaer het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom Lewis met de gele T-Cam rijdt.
En Hulkenberg, want die spreekt ook Engels heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben Russell nog met een goede positie
Of hij kan zelf geen setup bepalen. Net als Ricciardo en perez daar moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Andere setting”
Gast kan gewoon niet overweg met een mindere auto en Russell wel.
Russell heeft vorig jaar nooit Bottas verslagen, wel een keer van de baan gebeukt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Russell was vorig jaar direct sneller dan Bottas, die t in quali Hamilton nog wel eens moeilijk maakte. Mss is Russell gewoon sneller
2017 (weer / penalty)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
En ook Nederlandsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En Hulkenberg, want die spreekt ook Engels heb ik gehoord.
Nu al genoeg om over na te praten vanavondquote:
Ok, maar wat was de laatste keer dat ie gewoon niet snel genoeg was om Q2 te halen? In 2017 zette ie gewoon geen tijd neer omdat ie toch al achteraan zou starten.quote:
Was Brazilie 2017 niet door een crash? *Maar hij was al WK, dus boeiendquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
2017 (weer / penalty)
2009 laatst door eigen rijden
Ik denk dat hij refereert aan die race dat Russel Hamilton verving in de mercedes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russell heeft vorig jaar nooit Bottas verslagen, wel een keer van de baan gebeukt.
Long covid valt niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien heeft Lewis last van gebrek aan slaap. Hij is al een dagje ouder he.
Was dat niet een crash?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, maar wat was de laatste keer dat ie gewoon niet snel genoeg was om Q2 te halen? In 2017 zette ie gewoon geen tijd neer omdat ie toch al achteraan zou starten.
Niemand in F1 met een matige auto zet hem op pole. Max kon nog wel eens boven de auto uitstijgen 2-3 jaar terug maar dat was incidenteel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies. Tuurlijk is het geen pannekoek. Prima coureur, maar niet een GOAT. Geef hem een matige auto en hij bakt er weinig van, omdat hij het ook gewoon niet gewend is.
Hij had er wel last van idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Long covid valt niet uit te sluiten.
Of teveel bezig geweest met randzaken
Thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
2017 (weer / penalty)
2009 laatst door eigen rijden
Ligt er bij Gasly ook aan dat hij, door het ongeluk van Hubert, nu een stuk serieuzer is dan in zijn Red Bull tijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef Questular het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat deze auto Lewis niet ligt. Gasly kreeg ook niks voor elkaar met de Red Bull en rijdt prima in de Tauri.
Van long covid? Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij had er wel last van idd.
Maar lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat het tegenwoordig verplicht is om op softs te kwalificeren?
Dit jaar niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat het tegenwoordig verplicht is om op softs te kwalificeren?
Ik zeg ook geen pole toch? Russell deed vorig jaar dingen met de Williams die je niet zou verwachten. Dat is wat ik bedoel. Wat Max jaren deed met een matige auto, dat is waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niemand in F1 met een matige auto zet hem op pole. Max kon nog wel eens boven de auto uitstijgen 2-3 jaar terug maar dat was incidenteel.
Ontslaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:40 schreef Doevelaer het volgende:
Verstappen langzamer dan Perez, slecht!
Met longcovid kun je niet doen wat hij vorig jaar deed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Long covid valt niet uit te sluiten.
Of teveel bezig geweest met randzaken
In deze fase moet je gewoon een solide ronde neerplempen en dan ben je safe. Mission accomplished.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:40 schreef Doevelaer het volgende:
Verstappen langzamer dan Perez, slecht!
Dit ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met longcovid kun je niet doen wat hij vorig jaar deed.
In Q3 nog steeds.quote:
of LECquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat foutje maakte hij eerder vandaag ook volgens mij. Die gaat straks in de muur eindigen.
Dat verklaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |