Was dat niet een crash?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, maar wat was de laatste keer dat ie gewoon niet snel genoeg was om Q2 te halen? In 2017 zette ie gewoon geen tijd neer omdat ie toch al achteraan zou starten.
Niemand in F1 met een matige auto zet hem op pole. Max kon nog wel eens boven de auto uitstijgen 2-3 jaar terug maar dat was incidenteel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies. Tuurlijk is het geen pannekoek. Prima coureur, maar niet een GOAT. Geef hem een matige auto en hij bakt er weinig van, omdat hij het ook gewoon niet gewend is.
Hij had er wel last van idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Long covid valt niet uit te sluiten.
Of teveel bezig geweest met randzaken
Thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
2017 (weer / penalty)
2009 laatst door eigen rijden
Ligt er bij Gasly ook aan dat hij, door het ongeluk van Hubert, nu een stuk serieuzer is dan in zijn Red Bull tijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef Questular het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat deze auto Lewis niet ligt. Gasly kreeg ook niks voor elkaar met de Red Bull en rijdt prima in de Tauri.
Van long covid? Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij had er wel last van idd.
Maar lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat het tegenwoordig verplicht is om op softs te kwalificeren?
Dit jaar niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat het tegenwoordig verplicht is om op softs te kwalificeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |