Dat kan alleen MAXquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:14 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, zegt natuurlijk weinig, Lewis reed wel hele weekend beter dan Russell vorige GP. Het is wel bewijs dat ook Lewis niks kan met een matige auto. Sommigen gingen serieus geloven dat die met een matige auto ook kon domineren. Even down to earth.
Mercedes lijkt dit jaar een stuk minder dan matig tho, gewoon slecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:14 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, zegt natuurlijk weinig, Lewis reed wel hele weekend beter dan Russell vorige GP. Het is wel bewijs dat ook Lewis niks kan met een matige auto. Sommigen gingen serieus geloven dat die met een matige auto ook kon domineren. Even down to earth.
Het seizoen is nog lang, die staan er over een paar races 'gewoon' weer ben ik bang.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mercedes lijkt dit jaar een stuk minder dan matig tho, gewoon slecht.
Hopelijk met een onoverbrugbare achterstand.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang, die staan er over een paar races 'gewoon' weer ben ik bang.
Mja ben benieuwd of ze hun problemen echt kunnen fixen, vorige race hebben ze flink wat mazzel gehad door achter Ferrari te eindigen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang, die staan er over een paar races 'gewoon' weer ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |