Precies. Tuurlijk is het geen pannekoek. Prima coureur, maar niet een GOAT. Geef hem een matige auto en hij bakt er weinig van, omdat hij het ook gewoon niet gewend is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het zal best dat het aan de setup ligt. Want wat voor pannekoek ik het ook vind, hij is echt niet langzaam. Maar de juiste afstelling vinden is imo de verantwoordelijkheid van de coureur.
Brazilie 2017quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
Wat was de laatste keer dat Hamilton niet Q2 haalde? Is dat sowieso al eens eerder gebeurd?
2017quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
Wat was de laatste keer dat Hamilton niet Q2 haalde? Is dat sowieso al eens eerder gebeurd?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:32 schreef Doevelaer het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom Lewis met de gele T-Cam rijdt.
En Hulkenberg, want die spreekt ook Engels heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben Russell nog met een goede positie
Of hij kan zelf geen setup bepalen. Net als Ricciardo en perez daar moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Andere setting”
Gast kan gewoon niet overweg met een mindere auto en Russell wel.
Russell heeft vorig jaar nooit Bottas verslagen, wel een keer van de baan gebeukt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Russell was vorig jaar direct sneller dan Bottas, die t in quali Hamilton nog wel eens moeilijk maakte. Mss is Russell gewoon sneller
2017 (weer / penalty)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
En ook Nederlandsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En Hulkenberg, want die spreekt ook Engels heb ik gehoord.
Nu al genoeg om over na te praten vanavondquote:
Ok, maar wat was de laatste keer dat ie gewoon niet snel genoeg was om Q2 te halen? In 2017 zette ie gewoon geen tijd neer omdat ie toch al achteraan zou starten.quote:
Was Brazilie 2017 niet door een crash? *Maar hij was al WK, dus boeiendquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
2017 (weer / penalty)
2009 laatst door eigen rijden
Ik denk dat hij refereert aan die race dat Russel Hamilton verving in de mercedes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russell heeft vorig jaar nooit Bottas verslagen, wel een keer van de baan gebeukt.
Long covid valt niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien heeft Lewis last van gebrek aan slaap. Hij is al een dagje ouder he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |