quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:44 schreef Lonaa het volgende:
51:20. Da's 7:23 sneller dan 3 jaar geleden.
Het was tof en verschrikkelijk en goor en zwaar. De 100-200-300 ging als een speer, de eerste 1600 was ook nog wel ok, die laatste is echt echt de bottleneck. Voor iedereen. De eerste 300 meter functioneren je benen nog niet, daarna schiet je ademhaling en hartslag _nog_ verder omhoog, dan battle je met jezelf en je lijf voor ongeveer 1 km en dan een eindsprint van 300 meter op pure adrenaline.
Ik heb overigens ook voor het eerst m'n shirt uitgetrokken. Weliswaar pas bij terugkomst van de laatste 1600 meter want hell nah dat ik in mn sportBH buiten ga rennen, but still, dat was ook al wel een overwinning.
Ik deed dit gisteren ook, incl veel spareribs en aardappel van de BBQ. Durfde alleen niet op de weegschaal te gaan staanquote:Op maandag 30 mei 2022 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb 180 bier gedronken het afgelopen weekend dus ik voel me mild door een vrachtwagen overreden. Was maar 800 gram zwaarder.
Dan morgen ook niet doen.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed dit gisteren ook, incl veel spareribs en aardappel van de BBQ. Durfde alleen niet op de weegschaal te gaan staan
Nu wil ik ook spareribsquote:Op maandag 30 mei 2022 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed dit gisteren ook, incl veel spareribs en aardappel van de BBQ. Durfde alleen niet op de weegschaal te gaan staan
Ik kon de botjes van de spareribs er schoon, snel en makkelijk uitnemenquote:
Fijn dat je genootquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kon de botjes van de spareribs er schoon, snel en makkelijk uitnemen![]()
Bord vol mals en sappig vlees.
Het was glorieus
Nais! Wat is je PR?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Sets
8 Back Squats | 55 kg
8 Back Squats | 65 kg
6 Back Squats | 75 kg
6 Back Squats | 85 kg
4 Back Squats | 90 kg
4 Back Squats | 95 kg
2 Back Squats | 100 kg
2 Back Squats | 100 kg
2 Back Squats | 100 kg
2 Back Squats | 100 kg
Blij.
Oooh, met 4x2x100kg moet daar meer inzitten nu ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
110, maar ik denk meer, moet dat alleen even een keertje doen.![]()
Ja, zeker als je meeneemt dat dit de 4 (en halve) keer trainen is en het ALLEEN MAAR benen was deze week.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, met 4x2x100kg moet daar meer inzitten nu ja.
Klinkt als tijd voor een deload.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zeker als je meeneemt dat dit de 4 (en halve) keer trainen is en het ALLEEN MAAR benen was deze week.
Oh ja, crossfitters doen daar niet aan he?quote:
hehehehe. Er wordt wel wat op geprogrammeerd hoor en ik probeer ook zelf wel bij te houden hoe lang ik al heftig train om dan een week wat lichter te pakken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, crossfitters doen daar niet aan he?
Ooooh, da's nog aardig recent ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik had deload in de eerste week van mei, ik mag nog ff.
Mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
hehehehe. Er wordt wel wat op geprogrammeerd hoor en ik probeer ook zelf wel bij te houden hoe lang ik al heftig train om dan een week wat lichter te pakken.![]()
En thanks. Ik ook wel.Het is echt tweede huis, leuke mensen, hard werken. Mooi ding man.
Kun je mijn taille ook ff met terugwerkende kracht komen meten?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Er is 4 cm van m'n taille ten op zichte van uh, 8 weken geleden ofzo.
Ik heb wel echt een smalste punt, dus is mooi makkelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je mijn taille ook ff met terugwerkende kracht komen meten?
Ik ben daar zo slecht in dat ik t er maar bij gelaten heb
Goede reminder om even te meten nu ik weer aan de slag ga.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Er is 4 cm van m'n taille ten op zichte van uh, 8 weken geleden ofzo.
Zwaar tillenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom is zwaar tillen zo zwaar.
#AanstelLeef
Ik zag vrij snel resultaat van starten met IF. Ik sta nu een beetje stil, maar dat komt dus denk ik juist omdat ik alcohol heb gedronken in de weekenden. Ik zou zeggen: misschien als je in het weekend ook even een tijdje wat strenger bent en geen alcohol drinkt en niet na 20 uur snaait, dat er dan wel verschil op de weegschaal is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef Morgane89 het volgende:
Ik wil er ook nog wel een paar kilootjes af, ben altijd slank geweest maar tegen een zwangerschap en hormonenbom (de prikpil, bleek niet zo'n goed idee) was mijn slanke lijn niet bestand. Ik doe nu sinds ruim 3 weken intermittent fasting (20.00-12.00), maar zie nog geen verschil op de weegschaal. Verder eet ik heel gezond en alleen in het weekend 's avonds snaai en een beetje alcohol. Heeft IF misschien meer tijd nodig om te gaan 'werken'?
Het zou ook kunnen dat ik pas afval als de prikpil wil helemaal uit m'n lijf is, schijnt een half jaar te kunnen duren...
Wauw!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:34 schreef BE het volgende:
Hophopdrop!-9,3
Zal wel weer een kilo’tje terugstuiteren de komende dagwn, maar toch.
Even een opmerking tussendoor: IF is niet per definitie een afvaldieet, als je hetzelfde eet als je voorheen deed, alleen in een beperktere periode, zal je geen verschil zien.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef Morgane89 het volgende:
Ik wil er ook nog wel een paar kilootjes af, ben altijd slank geweest maar tegen een zwangerschap en hormonenbom (de prikpil, bleek niet zo'n goed idee) was mijn slanke lijn niet bestand. Ik doe nu sinds ruim 3 weken intermittent fasting (20.00-12.00), maar zie nog geen verschil op de weegschaal. Verder eet ik heel gezond en alleen in het weekend 's avonds snaai en een beetje alcohol. Heeft IF misschien meer tijd nodig om te gaan 'werken'?
Het zou ook kunnen dat ik pas afval als de prikpil wil helemaal uit m'n lijf is, schijnt een half jaar te kunnen duren...
Gequote voor waarheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Niet lichaamsbeweging is alles, minder binnenkrijgen dan je verbruikt is alles.
Ja mee eens. Ik at meestal niet tot ergens op de middag en begon dan met een (half) pak koekjes, paar snoepjes, avondeten, nog wat koekjes. En dan eet je misschien niet veel in volume, maar ik zag dat een half pak van mijn favoriete koekjes al ruim 500kcal is. Een heel pak is dus meer dan 1000. Wajooo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Alle tips zijn prima hierboven maar ik zou eerst werkelijk gewoon eens heel goed gaan tracken wat je allemaal binnenkrijgt op een dag.
Al was het maar even 2 weken lang, en dan wel elke gram boter, olie, etc.
Als je aan IF doet sind die tijd (overigens zoals terecht opgemerkt niet echt een dieet maar meer een tool/hulpmiddel bij het afvallen) en je merkt nog niets dan krijg je misschien toch meer binnen dan je denkt.
Is niet gek overigens, mensen onderschatten consistent en gruwelijk wat ze binnenkrijgen qua kcal.
En dat zijn nog de ‘obvious’ dooddoeners.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja mee eens. Ik at meestal niet tot ergens op de middag en begon dan met een (half) pak koekjes, paar snoepjes, avondeten, nog wat koekjes. En dan eet je misschien niet veel in volume, maar ik zag dat een half pak van mijn favoriete koekjes al ruim 500kcal is. Een heel pak is dus meer dan 1000. Wajooo.
Yes lekker!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:50 schreef arvensis het volgende:
Vanochtend was de weegschaal eindelijk weer positiefDus vandaag heb ik ook weer extra motivatie om door te gaan.
Hoe gaat het met de rest?
Nou dan past dat bij je lichaam en is helemaal perfectquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben 1,65 maar hell to the nah dat ik ooit onder de 70 kg kom hoor. Of 75.
Doe ik ook hoor, mijn eerste doel is onder de 107. En weer een doel. Dit doel is al groot genoeg voor nuquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet gewoon niet of het in jouw situatie wel handig is om een vrij strak streefgewicht te hebben. Kleine doelen, zorgen dat overwinningen creeert ipv focust op "er moet 47 kg af".
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:50 schreef arvensis het volgende:
Vanochtend was de weegschaal eindelijk weer positiefDus vandaag heb ik ook weer extra motivatie om door te gaan.
Hoe gaat het met de rest?
Goed bezigquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit ook al een hele tijd weer op mijn nieuwe gewicht, ongeacht eten. Niet zo strak als jij, ik fluctueer zo'n kilo rond mijn nieuwe ik-punt, maar daar blijft het ook bij.
Merk wel dat mijn lijf steeds beter bij dit gewicht gaat passen, qua verhouding en stevigheid enzo. Dus ik verwacht binnenkort gewoon weer een miraculeuze drop
Wow repectquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:59 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik ook geen doel. Ik begon op een dag met eten tracken en heb dat uiteindelijk 1,5 jaar volgehouden. (Daarna niet meer dagelijks) En daardoor ruim 15 (misschien zelfs 20) kilo afgevallen.
Ja, dat is dus het gekke hier, ik ben ook wel #teamspons indien warm + dag 22 van cyclus.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:46 schreef BE het volgende:
Je gaat lekker!
Ik spons aardig door het warme weer en de aanstaande klats.
Jeej!! Go Lonaa!quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
OMG mijn gewichtapp vind me niet meer MORBIDE OBEES, maar iemand met "matig overgewicht".
Wauw, dat is wel echt een mooie mijlpaal hoor!quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
OMG mijn gewichtapp vind me niet meer MORBIDE OBEES, maar iemand met "matig overgewicht".
Super! Echt heel goed gedaan!quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
#teamheefteveneenpaardagengeenkoffiegedronkenquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:52 schreef Donna het volgende:
#teamdrinkteindelijkgenoegwater
#teamspons
Ja dat heb ik wel gemerkt...paar maanden door omstandigheden zowel spiraaltje als prikpil gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:00 schreef Donna het volgende:
Kan wel denk ik hoor. Hormonen doen veel met je lichaam.
Ook dat. Ik heb dan misschien iets minder trek, maar nog steeds trek.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:26 schreef BE het volgende:
Het is, naar mijn idee, daar nu nog niet heet genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |