hehehehe. Er wordt wel wat op geprogrammeerd hoor en ik probeer ook zelf wel bij te houden hoe lang ik al heftig train om dan een week wat lichter te pakken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, crossfitters doen daar niet aan he?
Ooooh, da's nog aardig recent ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik had deload in de eerste week van mei, ik mag nog ff.
Mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
hehehehe. Er wordt wel wat op geprogrammeerd hoor en ik probeer ook zelf wel bij te houden hoe lang ik al heftig train om dan een week wat lichter te pakken.![]()
En thanks. Ik ook wel.Het is echt tweede huis, leuke mensen, hard werken. Mooi ding man.
Kun je mijn taille ook ff met terugwerkende kracht komen meten?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Er is 4 cm van m'n taille ten op zichte van uh, 8 weken geleden ofzo.
Ik heb wel echt een smalste punt, dus is mooi makkelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je mijn taille ook ff met terugwerkende kracht komen meten?
Ik ben daar zo slecht in dat ik t er maar bij gelaten heb
Goede reminder om even te meten nu ik weer aan de slag ga.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Er is 4 cm van m'n taille ten op zichte van uh, 8 weken geleden ofzo.
Zwaar tillenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom is zwaar tillen zo zwaar.
#AanstelLeef
Ik zag vrij snel resultaat van starten met IF. Ik sta nu een beetje stil, maar dat komt dus denk ik juist omdat ik alcohol heb gedronken in de weekenden. Ik zou zeggen: misschien als je in het weekend ook even een tijdje wat strenger bent en geen alcohol drinkt en niet na 20 uur snaait, dat er dan wel verschil op de weegschaal is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef Morgane89 het volgende:
Ik wil er ook nog wel een paar kilootjes af, ben altijd slank geweest maar tegen een zwangerschap en hormonenbom (de prikpil, bleek niet zo'n goed idee) was mijn slanke lijn niet bestand. Ik doe nu sinds ruim 3 weken intermittent fasting (20.00-12.00), maar zie nog geen verschil op de weegschaal. Verder eet ik heel gezond en alleen in het weekend 's avonds snaai en een beetje alcohol. Heeft IF misschien meer tijd nodig om te gaan 'werken'?
Het zou ook kunnen dat ik pas afval als de prikpil wil helemaal uit m'n lijf is, schijnt een half jaar te kunnen duren...
Wauw!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:34 schreef BE het volgende:
Hophopdrop!-9,3
Zal wel weer een kilo’tje terugstuiteren de komende dagwn, maar toch.
Even een opmerking tussendoor: IF is niet per definitie een afvaldieet, als je hetzelfde eet als je voorheen deed, alleen in een beperktere periode, zal je geen verschil zien.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef Morgane89 het volgende:
Ik wil er ook nog wel een paar kilootjes af, ben altijd slank geweest maar tegen een zwangerschap en hormonenbom (de prikpil, bleek niet zo'n goed idee) was mijn slanke lijn niet bestand. Ik doe nu sinds ruim 3 weken intermittent fasting (20.00-12.00), maar zie nog geen verschil op de weegschaal. Verder eet ik heel gezond en alleen in het weekend 's avonds snaai en een beetje alcohol. Heeft IF misschien meer tijd nodig om te gaan 'werken'?
Het zou ook kunnen dat ik pas afval als de prikpil wil helemaal uit m'n lijf is, schijnt een half jaar te kunnen duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |