Wow repectquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:59 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik ook geen doel. Ik begon op een dag met eten tracken en heb dat uiteindelijk 1,5 jaar volgehouden. (Daarna niet meer dagelijks) En daardoor ruim 15 (misschien zelfs 20) kilo afgevallen.
Ja, dat is dus het gekke hier, ik ben ook wel #teamspons indien warm + dag 22 van cyclus.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:46 schreef BE het volgende:
Je gaat lekker!
Ik spons aardig door het warme weer en de aanstaande klats.
Jeej!! Go Lonaa!quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
OMG mijn gewichtapp vind me niet meer MORBIDE OBEES, maar iemand met "matig overgewicht".
Wauw, dat is wel echt een mooie mijlpaal hoor!quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
OMG mijn gewichtapp vind me niet meer MORBIDE OBEES, maar iemand met "matig overgewicht".
Super! Echt heel goed gedaan!quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:08 schreef Lonaa het volgende:
#teamheefteveneenpaardagengeenkoffiegedronkenquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:52 schreef Donna het volgende:
#teamdrinkteindelijkgenoegwater
#teamspons
Ja dat heb ik wel gemerkt...paar maanden door omstandigheden zowel spiraaltje als prikpil gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:00 schreef Donna het volgende:
Kan wel denk ik hoor. Hormonen doen veel met je lichaam.
Ook dat. Ik heb dan misschien iets minder trek, maar nog steeds trek.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:26 schreef BE het volgende:
Het is, naar mijn idee, daar nu nog niet heet genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |