Gequote voor waarheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Niet lichaamsbeweging is alles, minder binnenkrijgen dan je verbruikt is alles.
Ja mee eens. Ik at meestal niet tot ergens op de middag en begon dan met een (half) pak koekjes, paar snoepjes, avondeten, nog wat koekjes. En dan eet je misschien niet veel in volume, maar ik zag dat een half pak van mijn favoriete koekjes al ruim 500kcal is. Een heel pak is dus meer dan 1000. Wajooo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Alle tips zijn prima hierboven maar ik zou eerst werkelijk gewoon eens heel goed gaan tracken wat je allemaal binnenkrijgt op een dag.
Al was het maar even 2 weken lang, en dan wel elke gram boter, olie, etc.
Als je aan IF doet sind die tijd (overigens zoals terecht opgemerkt niet echt een dieet maar meer een tool/hulpmiddel bij het afvallen) en je merkt nog niets dan krijg je misschien toch meer binnen dan je denkt.
Is niet gek overigens, mensen onderschatten consistent en gruwelijk wat ze binnenkrijgen qua kcal.
En dat zijn nog de ‘obvious’ dooddoeners.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja mee eens. Ik at meestal niet tot ergens op de middag en begon dan met een (half) pak koekjes, paar snoepjes, avondeten, nog wat koekjes. En dan eet je misschien niet veel in volume, maar ik zag dat een half pak van mijn favoriete koekjes al ruim 500kcal is. Een heel pak is dus meer dan 1000. Wajooo.
Yes lekker!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:50 schreef arvensis het volgende:
Vanochtend was de weegschaal eindelijk weer positiefDus vandaag heb ik ook weer extra motivatie om door te gaan.
Hoe gaat het met de rest?
Nou dan past dat bij je lichaam en is helemaal perfectquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben 1,65 maar hell to the nah dat ik ooit onder de 70 kg kom hoor. Of 75.
Doe ik ook hoor, mijn eerste doel is onder de 107. En weer een doel. Dit doel is al groot genoeg voor nuquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet gewoon niet of het in jouw situatie wel handig is om een vrij strak streefgewicht te hebben. Kleine doelen, zorgen dat overwinningen creeert ipv focust op "er moet 47 kg af".
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:50 schreef arvensis het volgende:
Vanochtend was de weegschaal eindelijk weer positiefDus vandaag heb ik ook weer extra motivatie om door te gaan.
Hoe gaat het met de rest?
Goed bezigquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit ook al een hele tijd weer op mijn nieuwe gewicht, ongeacht eten. Niet zo strak als jij, ik fluctueer zo'n kilo rond mijn nieuwe ik-punt, maar daar blijft het ook bij.
Merk wel dat mijn lijf steeds beter bij dit gewicht gaat passen, qua verhouding en stevigheid enzo. Dus ik verwacht binnenkort gewoon weer een miraculeuze drop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |