En een koekjesovenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Zdob și Zdub lijkt wel een leuk land met oma's in schommelstoelen, gekke hoedjes en treinfeestjes.
Een keer extra posten is sowieso nooit weg hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeps gemistZoals ik het nu zie is er niks gemist
De deuren gaan open om 18:30, aanvang is 20:00. Normaal spraken we al iets eerder af bij Ierse pub of Burger King ofzo maar dat is nu wel lastiger omdat ook Ajax moet voetballen en Blof optreed in Ziggo Dome. Dus veel mensen daar. Maar we kunnen ook wel vast een punt kiezen om af te spreken. Eerder gingen sommige mensen ook bij de artiesten ingang staan bij Afas. Dat is aan de achterkant van het gebouw bij restaurant Vanzz aan de overkant. Misschien is dat een plek? Hangt misschien ook wel van het weer af een beetje, er wordt nu wel regen verwacht die dag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:16 schreef Fascination het volgende:
Is er zaterdag eigenlijk ergens een meet?
Daar wilde ik net over komen posten!quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:16 schreef Fascination het volgende:
Is er zaterdag eigenlijk ergens een meet?
Dit klinkt als een puik plan!quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar wilde ik net over komen posten!
We hebben met een klein groepje elders in Amsterdam afgesproken tussen 16:00-16:30, om even wat te gaan drinken (en een hapje eten) en later dan gezamenlijk naar de Afas te gaan.
Mocht je willen aansluiten of meer info willen, dan kun je me even DM'en!
Je zou bijna denken dat je er bij bent Fred.quote:
Dat hoop ik wel, en hopelijk drukt dat de opkomst nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je er bij bent Fred.
Ik denk eerder het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 2 april 2022 14:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, en hopelijk drukt dat de opkomst niet
quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:57 schreef NailQueen het volgende:
In het voorstel-topic zie ik dat ik vorig jaar op 10 april op het forum ben gekomen. Precies een jaar later ga ik naar EIC en ontmoet ik waarschijnlijk de helft van jullie gewoon in het echt
Trakteren!quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:57 schreef NailQueen het volgende:
In het voorstel-topic zie ik dat ik vorig jaar op 10 april op het forum ben gekomen. Precies een jaar later ga ik naar EIC en ontmoet ik waarschijnlijk de helft van jullie gewoon in het echt
Omdat ik op de terugweg nog moet rijden zit een Allora er helaas niet inquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Trakteren!![]()
Nee geintje, zo tof dat je komt en het gaat zo fantastisch worden!![]()
Zo leukquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:44 schreef Momo het volgende:
[..]
De deuren gaan open om 18:30, aanvang is 20:00. Normaal spraken we al iets eerder af bij Ierse pub of Burger King ofzo maar dat is nu wel lastiger omdat ook Ajax moet voetballen en Blof optreed in Ziggo Dome. Dus veel mensen daar. Maar we kunnen ook wel vast een punt kiezen om af te spreken. Eerder gingen sommige mensen ook bij de artiesten ingang staan bij Afas. Dat is aan de achterkant van het gebouw bij restaurant Vanzz aan de overkant. Misschien is dat een plek? Hangt misschien ook wel van het weer af een beetje, er wordt nu wel regen verwacht die dag.
Thnx, dan zal ik tzt informeren waar jullie bij afas staan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar wilde ik net over komen posten!
We hebben met een klein groepje elders in Amsterdam afgesproken tussen 16:00-16:30, om even wat te gaan drinken (en een hapje eten) en later dan gezamenlijk naar de Afas te gaan. Waarschijnlijk eerst nog wel via de Ierse pub tegenover om de rest van de FOKkers te meeten.![]()
Mocht je willen aansluiten of meer info willen, dan kun je me even DM'en!
Concentreer je op Zweden, Spanje en Frankrijk.quote:Op zondag 3 april 2022 13:08 schreef Moira het volgende:
Ooooh jongens het is over 6 dagen alIk moet nog even de inzendingen leren want ik vind het leuk om iig een beetje mee te kunnen boppen
Echt zin in! Ga het ook echt leuk vinden om veel van jullie weer terug te zien na Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op maandag 4 april 2022 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
T-shirt is binnenZo leuk! Die heb ik op Twitter langs zien komen toch? Kan dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat op m'n eigen account of op onze Eurovisie twitter en volg ik jou met beide accounts? Kan hem niet meer vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Klopt, dat ben ik ookquote:Op maandag 4 april 2022 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo leuk! Die heb ik op Twitter langs zien komen toch? Kan dat?Was dat op m'n eigen account of op onze Eurovisie twitter en volg ik jou met beide accounts? Kan hem niet meer vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Dit is wel een eer zegquote:
Bij Amsterdam Calling komen ook Krista Sigfrieds en SunStroke Project. Misschien dat zij ook nog langskomen of bij de afterparty. Van de 2022 artiesten denk ik nog aan Italië en Portugal.quote:Op maandag 4 april 2022 19:56 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of we inmiddels compleet zijn of dat we nog een naam (of twee) krijgen deze week. Stiekem hoop ik toch dat de Oekraïense band deze kant op komt bijvoorbeeld
Viel jou ook iets op aan die video? Het aantal optredende deelnemers, bv? Of zou Loreen meegeteld zijn? 🧐quote:
Dan had ie Getty, Marga, Linda en Maggie ook mee moeten tellen in dat gevalquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Viel jou ook iets op aan die video? Het aantal optredende deelnemers, bv? Of zou Loreen meegeteld zijn? 🧐
True.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan had ie Getty, Marga, Linda en Maggie ook mee moeten tellen in dat geval
Kon wezen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:54 schreef Greys het volgende:
Portugal heeft volgens mij echt nog nooit meegedaan aan een preparty.
Neuquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:23 schreef NailQueen het volgende:
Gaan ze zaterdag ook alleen in het Engels presenteren?
Oekraïne is natuurlijk wel mooi om tot het eind te bewaren voor de onthulling.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
Oh Oekraine zou wel heel mooi zijn of anders Georgië
Daar in de buurt is echt niets betaalbaars meer te vinden. Wij zitten met z'n drieën opgepropt in 't Easyhotel en nu komen er nog twee bij. Die moeten noodgedwongen een veel te dure kamer in een ander hotel nemen.quote:Op zondag 3 april 2022 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Edit: Ik heb even gekeken naar de hotels die hier eerder zijn getipt maar ik kom dan boven de ¤200 uit. Dat is niet te doen
Balen zeg! Misschien ticketswap proberen als je ze hier niet kan verkopen?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:24 schreef MMF93 het volgende:
Na 3 jaar wachten lig ik natuurlijk precies DEZE week met corona op de bank. Flink ziek dus dat gaat hem niet worden zaterdag, helaas.
Iemand nog interesse in een goedkoop ticket? Heb er 3 in de aanbieding.
Ik had graag heen gewild, maar ik ga de vrijdag daarop naar een concert en 2 concerten in 1 werk in s teveel van goede.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:24 schreef MMF93 het volgende:
Na 3 jaar wachten lig ik natuurlijk precies DEZE week met corona op de bank. Flink ziek dus dat gaat hem niet worden zaterdag, helaas.
Iemand nog interesse in een goedkoop ticket? Heb er 3 in de aanbieding.
Thanks voor de tip, gelijk gedaan en er zijn er al 2 verkochtquote:Op woensdag 6 april 2022 09:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Balen zeg! Misschien ticketswap proberen als je ze hier niet kan verkopen?
Inrijden vanaf 4 uur staat op het ticket.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:14 schreef Lianaatje_xx het volgende:
voor de mensen die met de auto gaan en een parkeerticket hebben. Weten jullie hoe laat de parking opengaat?
Humberto is alleen op zondag dacht ikquote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef Momo het volgende:
Sam Ryder is al in Nederland nu, zit hij vanavond bij Humberto?
Ik had trouwens al wel de aankondiging van Kalush Orchestra verwacht ondertussen als ze zouden komen...
Episch zelfs!quote:
Waar heb je het parkeerticket gekocht?quote:Op woensdag 6 april 2022 11:14 schreef Lianaatje_xx het volgende:
voor de mensen die met de auto gaan en een parkeerticket hebben. Weten jullie hoe laat de parking opengaat?
quote:
In Diemen en Bijlmer zijn her en der gratis parkeerplekken beschikbaar. Het is verder weg en je moet lopen of met het OV, maar 27,50 is niet echt mals. Amsterdamse Poort kan ook nog op ongeveer 10 minuten lopen, die vragen 1,43 per uur met een maximum van 13,50. Ook onder de Pathé ernaast is parkeerruimte beschikbaar voor minder dan die 27,50.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:13 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Waar heb je het parkeerticket gekocht?
Edit: Ticketmaster kan, zie ik. 27,50 euro![]()
Er zijn altijd wel een paar honderd mensen die echt vroeg komen om vooraan te staan is mijn ervaring. Voor de rest maakt het wat minder uit.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:39 schreef Mlita het volgende:
Gaan jullie allemaal heel vroeg om nog enigszins vooraan te staan of valt het hier wel mee qua wachtrijen
Vroegah wel, we zijn al eens om twaalf uur in de rij gaan staan.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:39 schreef Mlita het volgende:
Gaan jullie allemaal heel vroeg om nog enigszins vooraan te staan of valt het hier wel mee qua wachtrijen
Ik dacht altijd dat het evenemententarief 15 euro was rond de Ziggo. Maar ik vind het ook niet chill om s avonds laat nog naar de auto elders te moeten.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
In Diemen en Bijlmer zijn her en der gratis parkeerplekken beschikbaar. Het is verder weg en je moet lopen of met het OV, maar 27,50 is niet echt mals. Amsterdamse Poort kan ook nog op ongeveer 10 minuten lopen, die vragen 1,43 per uur met een maximum van 13,50. Ook onder de Pathé ernaast is parkeerruimte beschikbaar voor minder dan die 27,50.
Ik ben niet representatief met m'n 1.90. Maar omdat je wat meer naar achteren staat is er meer ruimte, en heb je dus een betere zichtlijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben best klein van stuk (1,62m). Is het dan wel handig om achteraan te staan?
Of mag ik bij iemand op z'n nek zitten?
Anders moet ik maar bij jou op de schouders. Ik wil natuurlijk wel een goed zicht hebben op Stefanquote:Op donderdag 7 april 2022 19:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben niet representatief met m'n 1.90. Maar omdat je wat meer naar achteren staat is er meer ruimte, en heb je dus een betere zichtlijn.(maar goed, wat ik zeg, 1.90)
Ik hoop dat het luktquote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik bepaal morgen of ik ga ivm school deadlines. Fingers crossed.
Wel kluisjes dacht ik ergens te lezen?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel kluisjes dacht ik ergens te lezen?
Wel handig voor het opbergen van jassen enzoquote:LOCKERS
AFAS Live heeft lockers die tegen betaling beschikbaar zijn. Na inlevering van deze sleutel bij de kassa krijg je jouw borg terug.
Let wel op: grote tassen zijn niet toegestaan. Handtassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn uitgezonderd. Als je toch een tas mee wilt nemen en deze voldoet aan de voorwaarden, dan mag deze in een kluisje. Kluisjes zijn niet beschikbaar voor grote tassen want de kluisjes bevinden zich pas na de controle. Daarnaast kan het zijn dat bij sommige concerten/evenementen geen lockers worden ingezet.
Buiten de AFAS Live, is Lockerpoint ArenAPoort te vinden. Je kunt hier een grote locker huren voor het opbergen van bagage zoals rugtassen, weekendtassen, trolleys, een helm of koffers. De bagagelockers zijn altijd tot 1 uur na het evenement geopend. Bezoek de website van Lockerpoint voor meer informatie over de locatie, afmetingen van de lockers en de prijs.
Je krijgt je borg terug staat er hèquote:
Jaa maar hoeveel moet ik eerst inleveren?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je krijgt je borg terug staat er hè
Ja dat stond er nietquote:Op donderdag 7 april 2022 21:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa maar hoeveel moet ik eerst inleveren?
Ontzettend veel succes vandaag, ik hoop dat je het redtquote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik bepaal morgen of ik ga ivm school deadlines. Fingers crossed.
6 euro, geloof ik. Bij AFAS live staat een faq, maar beetje onduidelijk (vind ik), je krijgt maar 2 euro terug.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa maar hoeveel moet ik eerst inleveren?
Dank jequote:Op vrijdag 8 april 2022 13:42 schreef Zigsky het volgende:
[..]
6 euro, geloof ik. Bij AFAS live staat een faq, maar beetje onduidelijk (vind ik), je krijgt maar 2 euro terug.
OH MY GOD IK NEEM MIJN OEKRAIENSE VLAG MEEquote:
Ik liep ook tegen dit probleem aan. Heb een tas die er eigenlijk niet aan voldoet en wil het risico niet lopen dat ik ‘m achter moet laten en niks mee naar binnen kan nemen. Maar ik had voor 2020 zo’n ESF pakket gekocht met shirt en sjaal en zo’n flut-tasje aan touwtjes. Nu heb ik het shirt weer gevonden maar het sjaaltje en dat tasje nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb even gemeten en mijn tas is kleiner dan een A4tje. En ik heb alles eruit gehaald wat ik niet nodig heb zodat die niet te dik is (minder dan 10cm). Dus het zou moeten lukken. Anders heb ik geen andere tas
Anders mogen ze er gerust in kijken. Ik neem geen gekke dingen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |