Mochten Mahmood en Blanco dan toch nog komen, kan klopt mijn Big 5 theorie misschien welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:14 schreef Greys het volgende:
FRANKRIJK KOMT OOK
🔥🔥🔥🔥
Edit: de OP even helemaal bijgewerkt
Zweden en Italië hoop ik nog wel echt op!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mochten Mahmood en Blanco dan toch nog komen, kan klopt mijn Big 5 theorie misschien wel
Ik zat toevallig van de week even wat vorige topics terug te lezen, en de laatste act werd soms nog daags van te voren aangekondigd (in dezelfde week dus!).quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Zweden en Italië hoop ik nog wel echt op!
Tot hoe ver van te voren werden er in het verleden nog artiesten aangekondigd ?
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:14 schreef Greys het volgende:
FRANKRIJK KOMT OOK
🔥🔥🔥🔥
Edit: de OP even helemaal bijgewerkt
Dancing with the devil, alles.quote:
quote:
Ik ontken allesquote:
Stom maar verstandigquote:
Oh dan heb ik het niet goed gelezen. Ik dacht dat er allemaal corona in z'n team wasquote:Op zondag 27 maart 2022 22:47 schreef Greys het volgende:
Alleen beetje gekke reden, omdat ie niet in Spanje kon gaat ie uit respect voor Spanje ook niet naar Amsterdam. Die heeft er gewoon geen zin meer in waarschijnlijk.
Het is nog 2 weken tot Amsterdam hequote:Op zondag 27 maart 2022 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het niet goed gelezen. Ik dacht dat er allemaal corona in z'n team was
Of een ander concert.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:47 schreef Greys het volgende:
Alleen beetje gekke reden, omdat ie niet in Spanje kon gaat ie uit respect voor Spanje ook niet naar Amsterdam. Die heeft er gewoon geen zin meer in waarschijnlijk.
En Zweden, Noord-Macedonië en Denemarken komen naar de Londen preparty dus die wellicht ook?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:00 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Deze artiesten komen naar Madrid al, denk dat we Servie en Azerbaijan dan ook waarschijnlijk kunnen bijschrijven voor Amsterdam?
Oh dat zou ik echt knettertoetertjesgaaf vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Georgië komt ook naar Madrid, hopelijk ook naar Nederland! Zou ik een zeer welkome toevoeging vinden.
Leukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:55 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Loreen is de special guest!
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef Cee het volgende:
In 2019 elke keer bij het horen van Euphoria extra dik kippenvel en tranen in m’n ogen omdat we dit straks in een dampende stampende EuroClub samen zouden zingen in 2020, gecombineerd met het euforisch gevoel dat we gewonnen hadden en dat het eindelijk weer naar NL kwam…
… nu kan het eindelijk toch.![]()
![]()
AAAAAAA MIJN TOP 4 IS ERquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |