Ik ben me al weken suf aan het wiebelenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meneer Konijn.....nog steeds geen minikonijntjes?
moet je eens gaan neuken als een konijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben me al weken suf aan het wiebelen
Hier in VIV SC houden we het wel een beetje beschaafd!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je eens gaan neuken als een konijn
'stampen'quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in VIV SC houden we het wel een beetje beschaafd!
We hebben het hier over 'family time' 'andere dingen doen' en 'wiebelen' ja!
quote:
Deze dan speciaal voor jouquote:
quote:
Mijn lief is sinds puber mega fan van Doro, al jarenquote:
Ah niet!! Dat is echt zo fucked up en super sneu voor hem! Lijkt me echt erg om dat mee te makenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Mijn lief is sinds puber mega fan van Doro, al jaren![]()
Posters aan de muur en zulks![]()
Waren we op Alcatraz festival en hij in de queue helemaal enthousiast om haar eindelijk te ontmoeten![]()
Moest hij na anderhalf uur op het laatst zo erg pissen, alle wachten voor niks![]()
Ach Doro komt vast nog wel eens en hij had best even in een flesje kunnen plassen ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah niet!! Dat is echt zo fucked up en super sneu voor hem! Lijkt me echt erg om dat mee te maken
Hahaha...tja..op zichquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach Doro komt vast nog wel eens en hij had best even in een flesje kunnen plassen ofzo![]()
Het is nog geen 0:27quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Iedereen is weer vroeg pitten ofzo?![]()
Wat gebeurt er dan?quote:
Dan vraagt Booster of iedereen slaapt en ga ik snel slapenquote:
Hahaha ok, nog zo'n 18 minuten danquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan vraagt Booster of iedereen slaapt en ga ik snel slapen
Ik weet niet of ik het vanavond haal eigenlijk, ben best moequote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ok, nog zo'n 18 minuten danben benieuwd
Toch nog wakkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Iedereen is weer vroeg pitten ofzo?![]()
Wst een rust 's nachts op FOK! de laatste tijd.quote:
Ja weinig nachtbrakers te bekennen hier, maar ja, geniet van je wijntje en je muziekje!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Wst een rust 's nachts op FOK! de laatste tijd.
Nog 1 wijntje en een muziekje en dan ga ik
Ken je The Wounded? Of iets anders in die style?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja weinig nachtbrakers te bekennen hier, maar ja, geniet van je wijntje en je muziekje!![]()
Nee luisterde het eerder even, maar had er tot nu toe nog niet van gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ken je The Wounded? Of iets anders in die style?
The Wounded is Nederlands, ik ben er fan vanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee luisterde het eerder even, maar had er tot nu toe nog niet van gehoordmaar hou wel van hun stijl muziek! Maar ken eigenlijk voornamelijk bands uit de 80's, sisters of mercy enzo
Oh vet dat die band Nederlands is !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:48 schreef Flory het volgende:
[..]
The Wounded is Nederlands, ik ben er fan van![]()
Sisters enzo is uiteraard ook geweldig
Ze zijn ook live mega vetquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet dat die band Nederlands is !!!
Oh dat is helemaal cool dan ! Zo jammer als bands live zwaar tegenvallenquote:
Nog een rustige voir het slapen (jaja nu echtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal cool dan ! Zo jammer als bands live zwaar tegenvallenmaar gelukkig komt dat niet heel vaak voor
zal er morgen op de dag wat uitgebreider naar ze luisteren! Dankzij jou toch weer iets nieuws ontdekt op muziekgebied!
![]()
Lolquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Nog een rustige voir het slapen (jaja nu echt)
Ik heb vrij vandaag. Helemaal geen reden om zo vroeg wakker te zijnquote:
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag. Helemaal geen reden om zo vroeg wakker te zijn
VANDAAG NIET!!!quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag. Helemaal geen reden om zo vroeg wakker te zijn
DOE DAT DAN OOK NIETquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
VANDAAG NIET!!!
Ook al heb net al wel weer mails beantwoord
Ja mevrouwquote:
Kut voor jequote:
Heb wat klachten en heb altijd liever het zekere voor het onzekere, voor dat ik mensen in mijn omgeving besmet omdat die in de risicogroep vallenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je doen dan, dat je laat testen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb wat klachten en heb altijd liever het zekere voor het onzekere, voor dat ik mensen in mijn omgeving besmet omdat die in de risicogroep vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]verstandig..
Oh what about him?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff stom is dat he ! Bij mij had ook iemand corona waarvan ik dacht nou dan had je beter op moeten letten en niet bij mij thuis moeten komenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daardoor zat ik dus op een ongelofelijk kut moment een week thuis
Komt nooit uit denk ik op welk moment ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daardoor zat ik dus op een ongelofelijk kut moment een week thuis
Ja ok, maar als je willens en wetens toch positief op je werk verschijntquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt nooit uit denk ik op welk moment ook
Ja, dat is echt zo stom, maar zeer zeker ook onverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je willens en wetens toch positief op je werk verschijnt
Vanaf woensdag mag datquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je willens en wetens toch positief op je werk verschijnt
Wandelende vetbolquote:
Ik vind dit een zeer hatelijke opmerking voor mensen die extreem zwaarlijvig zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer hatelijke opmerking voor mensen die extreem zwaarlijvig zijn
En hij was niet eens van jouquote:
Moet je ook niet doen, ga anders eens gewoon aan het werk ofzoquote:
Ik ben aan het trainen. Wel met veel meer rust dan normaal tussen sprongen. Grafcorona heeft echt een aanslag op m'n energie en uithoudingsvermogen gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, ga anders eens gewoon aan het werk ofzo
Herkenbaar wel, al heb ik dat niet als excuus voor mijn fiets conditiequote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben aan het trainen. Wel met veel meer rust dan normaal tussen sprongen. Grafcorona heeft echt een aanslag op m'n energie en uithoudingsvermogen gedaan
Meer bewegen minder vretenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, al heb ik dat niet als excuus voor mijn fiets conditie
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
Mijn conditie gaat flink vooruit aangezien Mini-ToT echt CON-TI-fucking-NU op z'n driewieler, skelter, loop-auto of step door de hele stad heen wil rijden / lopen tot het zowat bedtijd is!Hee peeps!
Aan vreten ligt het niet, muis vreet alles wat lekker is op voor ik een kans heb het te pakken te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]ToT GeNoT
Mini is van alle markten thuis, hij is zelfs een personal trainer geworden
Ik zat meer aan deze te denkenquote:
Dat wel hequote:
Een echte DaVinci!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
En professor!:
[ afbeelding ]
"De valversnelling van dit bolletje zand is 9.81m/s2. En nu heb ik een nieuwe luier nodig."
Het zijn toch ook zandkoekjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ander jochie daar zat dat zand aan Koekiemonster te voeren!
[ afbeelding ]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.quote:
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.
Grenst dat aan morbide obesitas?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer hatelijke opmerking voor mensen die extreem zwaarlijvig zijn
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Grenst dat aan morbide obesitas?Die percentages zeggen me vrij weinig.
Het is @Haags !quote:
Goed punt, als ik inderdaad gewoon helemaal niet meer beweeg, is atrofie ook gewoon een ding.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%
Ja, maar niet op de plekken waar je het zou willenquote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, als ik inderdaad gewoon helemaal niet meer beweeg, is atrofie ook gewoon een ding.
Wel op z'n ballenquote:
Ik ben ook blond en scheer m'n kop al jaren kaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.quote:
Hety ToT hij maakt je mooi wat te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
Mijn conditie gaat flink vooruit aangezien Mini-ToT echt CON-TI-fucking-NU op z'n driewieler, skelter, loop-auto of step door de hele stad heen wil rijden / lopen tot het zowat bedtijd is!Hee peeps!
Echt he!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hety ToT hij maakt je mooi wat te doen
Ze spelen gewoon verstoppertjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.
Hij ligt in het ziekenhuis las ik gisteren iets met zijn suiker. Hij wil nu echt gaan afvallen zei hijquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:19 schreef ToT het volgende:
En hij is ook een drillsergeant: "Harder draaien, papa! Harder!!!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.
Nee moet nog rijden straksquote:
Is er al weer uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ligt in het ziekenhuis las ik gisteren iets met zijn suiker. Hij wil nu echt gaan afvallen zei hij
O doet die snelquote:
Worstenbroodje helpt altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas mocht gaan naar het worstenbroodje.
heb je je schepje en emmertje wel mee dan?quote:
gewoon met de blote handjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je je schepje en emmertje wel mee dan?
maar wat??quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik verklaar lunchgenot voor geopend.
lekker ite.
Goed weer voor.quote:
Dat is dan wel balenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb wel zin in een visje
maar er is een nieuwe visboer en die is gewoon niet zo goed
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt een kracker met hagelslag
Ik zou met een potje en pollepel naar het stadhuis gaan, dit is onmenselijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb wel zin in een visje
maar er is een nieuwe visboer en die is gewoon niet zo goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:08 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer , als ik mijn goede vriend @:dud0r een gezondheidstip mag geven dan adviseer ik hem mee te doen aan een talentenshow, dan valt hij meteen al af
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:08 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer , als ik mijn goede vriend @:dud0r een gezondheidstip mag geven dan adviseer ik hem mee te doen aan een talentenshow, dan valt hij meteen al af
Van de trap lukt nog welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja afvallen in huize @:dud0r blijft een dingetje.
Ik haalde het zelf nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het vanavond haal eigenlijk, ben best moe![]()
@:B00ster
Tomaat op je tostiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net heerlijk lunchgenot gehad met een tosti ham/kaas/tomaat![]()
Ik doe de plakjes tomaat er dan ook niet op, maar er tussen in. Ik ben geen culinair barbaarquote:
Jazekerquote:
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rustenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt misschien straks wel drukker
Dit is de beste plek er voor idd.. lekker languit met een drankje in de handquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rusten
Het zit erop ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rusten
Dat word snoeihard genieten dit weekend!quote:
Ik ben voer aan het wegwerken en vanavond commander spelen. 🤓quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer een kansquote:
De goede leeftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben voer aan het wegwerken en vanavond commander spelen. 🤓
Het is weekend, dus je kunt drugs gebruiken om je te helpen scherp te blijvenquote:
Is chocokoffie met rum ook goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is weekend, dus je kunt drugs gebruiken om je te helpen scherp te blijven
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is weekend, dus je kunt drugs gebruiken om je te helpen scherp te blijven
Ik heb net weer nieuwe gehaald, gek op deze rumquote:
Wat voor rum heb je nu dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net weer nieuwe gehaald, gek op deze rum
Kraken Rum, black spicedquote:
die heb ik nog niet gehad.quote:
Tsjoch dan, op een fijn weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gehad.
Ik heb wel speciaal bier van Gulpener gehaald
Hahaha, ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaanquote:
Leef je weer een beetjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaan
Ja gaat stukken beterquote:
lekker hequote:
Tottertquote:
ga je schaken?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Eigenlijk helemaal niks want ik moet zo nog rijden
Even een avondje de nerd uithangen
Yupyup!quote:
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Eigenlijk helemaal niks want ik moet zo nog rijden
Even een avondje de nerd uithangen
Magic spelenquote:
Watquote:
Jazekerquote:
#viesdikquote:
Laat het de dames hier niet horen, voor je het weet puilt je DM over van de oneerbiedige aanbiedingenquote:
Hoe is dit anders dan normaal?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat het de dames hier niet horen, voor je het weet puilt je DM over van de oneerbiedige aanbiedingen![]()
want????quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat het de dames hier niet horen, voor je het weet puilt je DM over van de oneerbiedige aanbiedingen![]()
moet je wel een hele bijzondere magic kaart trekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig mooi weer..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker he
nou ja morgen nog wel naar de voetbal
Die willen dan allemaal mee gaan om hem uit te lachen in het bijzijn van zijn vriendenquote:
Dat is een mooie fietsquote:
waarom zou ik dat willen??/quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die willen dan allemaal mee gaan om hem uit te lachen in het bijzijn van zijn vrienden
Omdat hij een mod is natuurlijk.quote:
ow ja daar kijk ik niet naarquote:
Morgen ook maar bij voetbal kijken van mijn neefje, al weer een tijd geleden..quote:
Ik heb een beetje het idee dat homoseksualiteit en genderidentificatie anders dan 'jij hebt een stekker en ik heb een stopcontact' nogal opgedrongen wordt aan de kinderen tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
iedereen mag zijn wie hij wil zijn van mij
maar dit gaat toch echt veel te ver
Hier in mijn woonplaats hangen aardig wat regenboogvlaggen, en willen een aantal partijen ook gaybrapaden aanleggen en idd zo veel mogelijk geld pompen in promotie van dit soort dingen op basisscholen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
iedereen mag zijn wie hij wil zijn van mij
maar dit gaat toch echt veel te ver
Is tegenwoordig ook een serie op HBO of zo, dat je een moeder d'r zoontje ziet brainwashen dat hij eigenlijk een meisje is?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat homoseksualiteit en genderidentificatie anders dan 'jij hebt een stekker en ik heb een stopcontact' nogal opgedrongen wordt aan de kinderen tegenwoordig
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat homoseksualiteit en genderidentificatie anders dan 'jij hebt een stekker en ik heb een stopcontact' nogal opgedrongen wordt aan de kinderen tegenwoordig
je mag bijna geen man of vrouw meer zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn woonplaats hangen aardig wat regenboogvlaggen, en willen een aantal partijen ook gaybrapaden aanleggen en idd zo veel mogelijk geld pompen in promotie van dit soort dingen op basisscholen.
je mag tegenwoordig gewoon niet meer je zelf zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
je mag bijna geen man of vrouw meer zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, en het waait allemaal van Amerika en Canada over; daar is het allemaal nog veel extremer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
je mag bijna geen man of vrouw meer zijn![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je mag tegenwoordig gewoon niet meer je zelf zijn
je moet LHBTQ, zwart of vegan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben gewoon een blanke)omg dat mag je ook al niet meer zeggen) vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks anders
laat ze lekker de rambam krijgen
dat iemand zich geen man of vrouw voelt prima
maar de hele wereld hoeft zich toch niet daarop aan te passen
borstvoeding mag je niet meer zeggen![]()
zijn ze echt helemaal van het padje!!
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je mag tegenwoordig gewoon niet meer je zelf zijn
je moet LHBTQ, zwart of vegan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nou, er zijn genoeg bedrijven die een quotum hebben tegen alles wat blank, mannelijk, heteroseksueel, "cis-gendered" en dat soort dingen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disney heeft nu echter een dik probleem: ze hebben zo veel mogelijk woke LGBTQ+++ activisten ingehuurd, maar door hun extremistische ideeën haken de klanten massaal af, en dat merken de aandeelhouders goed in hun portemonnee. Nu heeft Disney onlangs één of andere petitie getekend dat op basisscholen van groep 1 t/m 3 geen LGBTQ+++ propaganda gepromoot mag worden om zo iets minder extremistisch over te komen zodat ze weer wat klanten terug kunnen krijgen, maar nu gaan die extremisten die ze in dienst hebben genomen echt HE-LE-MAAL over de zeik: "Wij en onze familie zijn niet meer veilig dankzij deze stap van Disney! Disney moet juist MEER woke en LGBTQ+++ worden dan het nu is, anders nemen we massaal ontslag en heeft Disney een enorm gat in het personeelsbestand en gaan ze failliet!"
¯\_(ツ)_/¯ I knowquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gewoon een blanke)omg dat mag je ook al niet meer zeggen) vrouw
niks anders
laat ze lekker de rambam krijgen
dat iemand zich geen man of vrouw voelt prima
maar de hele wereld hoeft zich toch niet daarop aan te passen
borstvoeding mag je niet meer zeggen![]()
zijn ze echt helemaal van het padje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet gelezen want teveel symbolenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, er zijn genoeg bedrijven die een quotum hebben tegen alles wat blank, mannelijk, heteroseksueel, "cis-gendered" en dat soort dingen is.Disney heeft nu echter een dik probleem: ze hebben zo veel mogelijk woke LGBTQ+++ activisten ingehuurd, maar door hun extremistische ideeën haken de klanten massaal af, en dat merken de aandeelhouders goed in hun portemonnee. Nu heeft Disney onlangs één of andere petitie getekend dat op basisscholen van groep 1 t/m 3 geen LGBTQ+++ propaganda gepromoot mag worden om zo iets minder extremistisch over te komen zodat ze weer wat klanten terug kunnen krijgen, maar nu gaan die extremisten die ze in dienst hebben genomen echt HE-LE-MAAL over de zeik: "Wij en onze familie zijn niet meer veilig dankzij deze stap van Disney! Disney moet juist MEER woke en LGBTQ+++ worden dan het nu is, anders nemen we massaal ontslag en heeft Disney een enorm gat in het personeelsbestand en gaan ze failliet!"
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯ I knowpreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯ I know1 van onze beste vrienden (van mevrouw ToT en mij) is biseksueel en draagt graag vrouwelijke kleding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke prima! We vinden het juist fijn dat hij zichzelf kan zijn bij ons!![]()
disney is AFquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, er zijn genoeg bedrijven die een quotum hebben tegen alles wat blank, mannelijk, heteroseksueel, "cis-gendered" en dat soort dingen is.Disney heeft nu echter een dik probleem: ze hebben zo veel mogelijk woke LGBTQ+++ activisten ingehuurd, maar door hun extremistische ideeën haken de klanten massaal af, en dat merken de aandeelhouders goed in hun portemonnee. Nu heeft Disney onlangs één of andere petitie getekend dat op basisscholen van groep 1 t/m 3 geen LGBTQ+++ propaganda gepromoot mag worden om zo iets minder extremistisch over te komen zodat ze weer wat klanten terug kunnen krijgen, maar nu gaan die extremisten die ze in dienst hebben genomen echt HE-LE-MAAL over de zeik: "Wij en onze familie zijn niet meer veilig dankzij deze stap van Disney! Disney moet juist MEER woke en LGBTQ+++ worden dan het nu is, anders nemen we massaal ontslag en heeft Disney een enorm gat in het personeelsbestand en gaan ze failliet!"
die nieuwe animatie filmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:13 schreef ToT het volgende:
1 van de filmpjes er over. Deze heb ik nog niet gekeken, wel de vorige er over.
Ow niet eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
die nieuwe animatie film
is die van disney of pixar
óok zo'n gezeik over
want er zit een stukje in dat een meisje misschien wel ongesteld moet worden
mensen waar gaan we naar toe met deze wereld
euh het is een onderdeel van het levenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet eerder van gehoord.
Aan de ene kant heb ik zoiets van: wat doet zo'n onderwerp in een gezellige familie-tekenfilm?
Aan de andere kant: het is het ook absoluut niet waard om er een enorme heisa over te maken. Hoort bij het leven. Alleen een beetje raar onderwerp. Maar goed; wel meteen voorlichting.
Twijfelgevalletje.
Als het slechts 1 moment / 1 opmerking is: whatever.
Disney is zo woke dat hun hele hersenpan aan diggelen ligtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren en heeft het gesmaakt?
Ja sorry ik heb net een scheet gelaten waarvan iedereen in een omtrek van 80 km van flauw valtquote:
dat verklaart weer veelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb net een scheet gelaten waarvan iedereen in een omtrek van 80 km van flauw valt
Wel lekker stil hier op straatquote:
Moet je dat ook niet doen hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb net een scheet gelaten waarvan iedereen in een omtrek van 80 km van flauw valt
Maar muis had het koud dus dan moet ik haar wel opwarmen met mijn liefdes scheetjesquote:
achter kaap kont is het altijd goedquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar muis had het koud dus dan moet ik haar wel opwarmen met mijn liefdes scheetjes
Nee nee, dan pak je een dekentje en kruip je daar samen onderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar muis had het koud dus dan moet ik haar wel opwarmen met mijn liefdes scheetjes
Getverquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ow kak moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
sorry was even met belasting dingen bezig
Dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
sorry was even met belasting dingen bezig
Nee joh, ik ben toch niet gayquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee nee, dan pak je een dekentje en kruip je daar samen onder
Daar voor hoef je niet gay te zijn hoor man manquote:
ja hier ook gedeeltelijkquote:
ik moet alleen meuk aanleverenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hier ook gedeeltelijk
je moet ook zelf dingen checken
Toch doe ik het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar voor hoef je niet gay te zijn hoor man man
betaal ik diegene grof voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou toch wel even de zooi nalopen
nee heb een financieel adviseurquote:
toppiequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee heb een financieel adviseur
en een belastingadviseur
prive en zakelijk
maar wel alles nalopenquote:
Ja logischquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel alles nalopen
en spullen aanleveren
dat dus
je schrikt je weer de rambam met die belastingquote:
Haha ja dat kan twee kanten op altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je schrikt je weer de rambam met die belasting
maar verder alles goed
nee als zzp-er maar 1 kantquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haha ja dat kan twee kanten op altijd
Daarom loondienstquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee als zzp-er maar 1 kant
je krijgt nooit geld terug![]()
![]()
Uhmmmmmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met Muis onder een dekentje is gay?
Je staat immer in dienst van zijne Konijnlijkheidquote:
En hare koninginheid in mijn dienstquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je staat immer in dienst van zijne Konijnlijkheid
die kan me de kont kussenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je staat immer in dienst van zijne Konijnlijkheid
Ik als absolute Monarch verwerp deze motie en leg u 450 wees gegroetjes op als straf voor het beledigen van zijne Konijnlijkheid!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En hare koninginheid in mijn dienst
U kunt morgenvroeg bij dagenraad een bezoekje van SBE en de konijnlijke garde verwachten!quote:
komt u maarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U kunt morgenvroeg bij dagenraad een bezoekje van SBE en de konijnlijke garde verwachten!![]()
Ik zeg toch net dat SBE komt en ik nietquote:
ah ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik als absolute Monarch verwerp deze motie en leg u 450 wees gegroetjes op als straf voor het beledigen van zijne Konijnlijkheid!
Hij is geïnstrueerd om jouw centjes mee terug te nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
laat SBE ook even centjes meenemen
kan die mooi mijn belastingen betalen
dit enigmaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ik heb hier geen actieve herinnering aan
dan heeft hij mooi pechquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is geïnstrueerd om jouw centjes mee terug te nemen
Je hebt zeker nog je grapjas aanquote:
wel een vestquote:
Dat mag best, maar de straf op het niet betalen van de Konijnlijke belasting is een doodstraf die ter plekken en direct word uitgevoerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel een vest
maar nee was geen grapje
ik als soeverein persoon weiger geld af te geven aan een goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |