Heb wat klachten en heb altijd liever het zekere voor het onzekere, voor dat ik mensen in mijn omgeving besmet omdat die in de risicogroep vallenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je doen dan, dat je laat testen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb wat klachten en heb altijd liever het zekere voor het onzekere, voor dat ik mensen in mijn omgeving besmet omdat die in de risicogroep vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]verstandig..
Oh what about him?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff stom is dat he ! Bij mij had ook iemand corona waarvan ik dacht nou dan had je beter op moeten letten en niet bij mij thuis moeten komenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daardoor zat ik dus op een ongelofelijk kut moment een week thuis
Komt nooit uit denk ik op welk moment ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daardoor zat ik dus op een ongelofelijk kut moment een week thuis
Ja ok, maar als je willens en wetens toch positief op je werk verschijntquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt nooit uit denk ik op welk moment ook
Ja, dat is echt zo stom, maar zeer zeker ook onverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je willens en wetens toch positief op je werk verschijnt
Vanaf woensdag mag datquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je willens en wetens toch positief op je werk verschijnt
Wandelende vetbolquote:
Ik vind dit een zeer hatelijke opmerking voor mensen die extreem zwaarlijvig zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer hatelijke opmerking voor mensen die extreem zwaarlijvig zijn
En hij was niet eens van jouquote:
Moet je ook niet doen, ga anders eens gewoon aan het werk ofzoquote:
Ik ben aan het trainen. Wel met veel meer rust dan normaal tussen sprongen. Grafcorona heeft echt een aanslag op m'n energie en uithoudingsvermogen gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, ga anders eens gewoon aan het werk ofzo
Herkenbaar wel, al heb ik dat niet als excuus voor mijn fiets conditiequote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben aan het trainen. Wel met veel meer rust dan normaal tussen sprongen. Grafcorona heeft echt een aanslag op m'n energie en uithoudingsvermogen gedaan
Meer bewegen minder vretenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, al heb ik dat niet als excuus voor mijn fiets conditie
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
Mijn conditie gaat flink vooruit aangezien Mini-ToT echt CON-TI-fucking-NU op z'n driewieler, skelter, loop-auto of step door de hele stad heen wil rijden / lopen tot het zowat bedtijd is!Hee peeps!
Aan vreten ligt het niet, muis vreet alles wat lekker is op voor ik een kans heb het te pakken te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]ToT GeNoT
Mini is van alle markten thuis, hij is zelfs een personal trainer geworden
Ik zat meer aan deze te denkenquote:
Dat wel hequote:
Een echte DaVinci!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
En professor!:
[ afbeelding ]
"De valversnelling van dit bolletje zand is 9.81m/s2. En nu heb ik een nieuwe luier nodig."
Het zijn toch ook zandkoekjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ander jochie daar zat dat zand aan Koekiemonster te voeren!
[ afbeelding ]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.quote:
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.
Grenst dat aan morbide obesitas?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer hatelijke opmerking voor mensen die extreem zwaarlijvig zijn
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Grenst dat aan morbide obesitas?Die percentages zeggen me vrij weinig.
Het is @Haags !quote:
Goed punt, als ik inderdaad gewoon helemaal niet meer beweeg, is atrofie ook gewoon een ding.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%
Ja, maar niet op de plekken waar je het zou willenquote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, als ik inderdaad gewoon helemaal niet meer beweeg, is atrofie ook gewoon een ding.
Wel op z'n ballenquote:
Ik ben ook blond en scheer m'n kop al jaren kaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.quote:
Hety ToT hij maakt je mooi wat te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
Mijn conditie gaat flink vooruit aangezien Mini-ToT echt CON-TI-fucking-NU op z'n driewieler, skelter, loop-auto of step door de hele stad heen wil rijden / lopen tot het zowat bedtijd is!Hee peeps!
Echt he!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hety ToT hij maakt je mooi wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |