Wst een rust 's nachts op FOK! de laatste tijd.quote:
Ja weinig nachtbrakers te bekennen hier, maar ja, geniet van je wijntje en je muziekje!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Wst een rust 's nachts op FOK! de laatste tijd.
Nog 1 wijntje en een muziekje en dan ga ik
Ken je The Wounded? Of iets anders in die style?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja weinig nachtbrakers te bekennen hier, maar ja, geniet van je wijntje en je muziekje!![]()
Nee luisterde het eerder even, maar had er tot nu toe nog niet van gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ken je The Wounded? Of iets anders in die style?
The Wounded is Nederlands, ik ben er fan vanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee luisterde het eerder even, maar had er tot nu toe nog niet van gehoordmaar hou wel van hun stijl muziek! Maar ken eigenlijk voornamelijk bands uit de 80's, sisters of mercy enzo
Oh vet dat die band Nederlands is !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:48 schreef Flory het volgende:
[..]
The Wounded is Nederlands, ik ben er fan van![]()
Sisters enzo is uiteraard ook geweldig
Ze zijn ook live mega vetquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet dat die band Nederlands is !!!
Oh dat is helemaal cool dan ! Zo jammer als bands live zwaar tegenvallenquote:
Nog een rustige voir het slapen (jaja nu echtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal cool dan ! Zo jammer als bands live zwaar tegenvallenmaar gelukkig komt dat niet heel vaak voor
zal er morgen op de dag wat uitgebreider naar ze luisteren! Dankzij jou toch weer iets nieuws ontdekt op muziekgebied!
![]()
Lolquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Nog een rustige voir het slapen (jaja nu echt)
Ik heb vrij vandaag. Helemaal geen reden om zo vroeg wakker te zijnquote:
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag. Helemaal geen reden om zo vroeg wakker te zijn
VANDAAG NIET!!!quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag. Helemaal geen reden om zo vroeg wakker te zijn
DOE DAT DAN OOK NIETquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
VANDAAG NIET!!!
Ook al heb net al wel weer mails beantwoord
Ja mevrouwquote:
Kut voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |