Aan vreten ligt het niet, muis vreet alles wat lekker is op voor ik een kans heb het te pakken te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]ToT GeNoT
Mini is van alle markten thuis, hij is zelfs een personal trainer geworden
Ik zat meer aan deze te denkenquote:
Dat wel hequote:
Een echte DaVinci!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
En professor!:
[ afbeelding ]
"De valversnelling van dit bolletje zand is 9.81m/s2. En nu heb ik een nieuwe luier nodig."
Het zijn toch ook zandkoekjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ander jochie daar zat dat zand aan Koekiemonster te voeren!
[ afbeelding ]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.quote:
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.
Grenst dat aan morbide obesitas?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer hatelijke opmerking voor mensen die extreem zwaarlijvig zijn
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Grenst dat aan morbide obesitas?Die percentages zeggen me vrij weinig.
Het is @Haags !quote:
Goed punt, als ik inderdaad gewoon helemaal niet meer beweeg, is atrofie ook gewoon een ding.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer vreten, niet bewegen en magisch m'n vetpercentage naar de 14%
Ja, maar niet op de plekken waar je het zou willenquote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, als ik inderdaad gewoon helemaal niet meer beweeg, is atrofie ook gewoon een ding.
Wel op z'n ballenquote:
Ik ben ook blond en scheer m'n kop al jaren kaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.quote:
Hety ToT hij maakt je mooi wat te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
Mijn conditie gaat flink vooruit aangezien Mini-ToT echt CON-TI-fucking-NU op z'n driewieler, skelter, loop-auto of step door de hele stad heen wil rijden / lopen tot het zowat bedtijd is!Hee peeps!
Echt he!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hety ToT hij maakt je mooi wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |